Mielestäni ilotaloautoja vaivaa yksi alinomainen ongelma, niitten omistaja saa kyllä tussua sillon kun auto on liikenteessä, mutta koskapa se on 90% ajasta korjaamolla niin käytännössä aina pitää olla puutteessa.
Ilotaloautot
7
1434
Vastaukset
Mene naimisiin niin saat minäkin vähintään kaks kertaa viikossa. Alfasta tosin paukahti alapään laakerit.
- wagon
sakukinnereillä ajavilla vaiva on vielä pahempi auton on pajalla 95% ajasta ja kun tieto on levinnyt että ajaa paskalla ei saa ikinä
- Jaqu
Ei kiinnosta vaikka auto olisikin koko ajan pajalla/talviseionnassa/vuokralla näyttelyssä, mainoskuvauksissa, tjsp. Kaikki mun jengissä tietää kuitenkin, että "tolla on italialainen vauhtihirmu merkkiä X" ja alakainolon tarjonta on vähintäänkin riittävää ja tasokin jokseenkin siedettävää. Miten mahtaa olla Toyota-miehellä?
- Lfg
Mulla italialainen on komeesti poissa pajalta mitä nyt öljyjä vaihdetaan. Jos toi pitää paikkansa pitäis mulle lohjeta jatkuvasti?? Mitäköhän tohon nyt enää vois kommentoida.. Ei pidä paikkaansa.
- kun mulla
oli Bemari ja en sittenkään saanut tussua?
- tuneed
no sun toyota corolla onkin sen 100% huollossa niin sä et saa ikinä tussua :)
- blackmagictiger
JOS ITTE OMISTAIS JOSKUS NIIN FIAT 131 JA LADA 2107
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 751011
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683