Mielestäni ilotaloautoja vaivaa yksi alinomainen ongelma, niitten omistaja saa kyllä tussua sillon kun auto on liikenteessä, mutta koskapa se on 90% ajasta korjaamolla niin käytännössä aina pitää olla puutteessa.
Ilotaloautot
7
1465
Vastaukset
Mene naimisiin niin saat minäkin vähintään kaks kertaa viikossa. Alfasta tosin paukahti alapään laakerit.
- wagon
sakukinnereillä ajavilla vaiva on vielä pahempi auton on pajalla 95% ajasta ja kun tieto on levinnyt että ajaa paskalla ei saa ikinä
- Jaqu
Ei kiinnosta vaikka auto olisikin koko ajan pajalla/talviseionnassa/vuokralla näyttelyssä, mainoskuvauksissa, tjsp. Kaikki mun jengissä tietää kuitenkin, että "tolla on italialainen vauhtihirmu merkkiä X" ja alakainolon tarjonta on vähintäänkin riittävää ja tasokin jokseenkin siedettävää. Miten mahtaa olla Toyota-miehellä?
- Lfg
Mulla italialainen on komeesti poissa pajalta mitä nyt öljyjä vaihdetaan. Jos toi pitää paikkansa pitäis mulle lohjeta jatkuvasti?? Mitäköhän tohon nyt enää vois kommentoida.. Ei pidä paikkaansa.
- kun mulla
oli Bemari ja en sittenkään saanut tussua?
- tuneed
no sun toyota corolla onkin sen 100% huollossa niin sä et saa ikinä tussua :)
- blackmagictiger
JOS ITTE OMISTAIS JOSKUS NIIN FIAT 131 JA LADA 2107
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1046684KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3706264Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603123Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112604Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072256- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191673Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341395Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811350- 731237