Onko kukaan ollut leukanivelen tähystyksessä? Kertokaa, jos ootte olleet. Onko ollut apua tai onko vika saatu korjattua?
Itselläni vaiva ollut 4 v ja alkoi purenta viasta, kiskoja olen käyttänyt, nivel on ehjä, mutta tod.näköisesti siellä on kiinnikkeitä tms. Haluaisin tietää onko kohtalotovereita....
Leukanivelen tähystys
5
1886
Vastaukset
- kohtalotoveri
On tehty tuossa muutama vuosi sitten. Omalla kohdallani apu oli vain "hetkellinen" eli säryt yms. ovat taas palanneet, mutta johtunevat siitä, että leukanivelen välilevy on pois paikaltaan. Sinun kohdallasi tähystyksellä voidaan saavuttaa ihan hyväkin lopputulos jos kerran leukanivelesi on muuten kunnossa.
- tiedosta
joo..sanoivat että nivel näyttää röntgen kuvan perusteella olevan kunnossa, mutta olisin tosi iloinen jos se tulisikin kokonaan kuntoon...vaivaa riittää tuonne niskaan ja käteen saakka, joten apu olisi tervetullut. Kiitos kun vastailit viestiini. :)
- Car
Minulle tehtiin pari päivää sitten kyseinen toimenpide nukutuksessa . Toimeen piteen komplikaatio tuli korvakäytävän ja tärykalvossa on kaksi pientä reikää en tiedä onko muita komplikaatio mahdollista tulla . Korva on kipeepi kun leuka . Leuvan huutelu ei päästy tekemään kyseisen komplikaatio takia . En osaa sanoa olisiko kipempi jos olisivat voineet tehdä huuhtelun . Kipuja ei ruukikaan ole Burana on mennyt kolmesti päivässä yhdesti yöllä panacod
- AmHistX
Jos olet suvaitsevainen, niin hoidan sinut ilmaiseksi! Sori, lanka palaa
- Hyvinrouskuttaa
Minulle tehtiin tähystys. Eli akka katsoi suuhuni kun pitdin leukoja ammollaan. Siten totesi että hyvä on.
Mitä tuossa on pelkäämistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311031
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452483- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6956Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952