Mitä mieltä ootte tästä Rychen uudesta operaatiosta?
Vaatii ehkä pari kuuntelukertaa ennen kuin levyyn pääse kunnolla sisälle, mutta sitten se viekin menneessään. Itse ainakin tykkään levystä, vaikkei se alkuperäisen tasolle tietenkään pääse. Ehdottomasti paras levy bändiltä ilman DeGarmoa.
Paikoitellen menee ehkä vähän liikaa "musikaaliksi" ja kitaroissa sais olla vähän enemmän puhtia, mutta levyllä on riittävästi vaihtelua, tunnetta & tarttuvia melodioita, joten toimii kyllä mun mielestä ihan hyvin.
Sanoituksetkin on taattua Tatea, vaikkei levyllä mitään Spreading The Diseasen kaltaista sanoitushelmeä olekaan.
Levyn parasta antia ehdottomasti Ronnie James Dion ja Geoffin duetto! Tällaista ei joka päivä pääse kuulemaan.
Queensryche:Mindcrime2
4
531
Vastaukset
- Ninnuuuli
HYvä levy kyseessä, ehdottomasti paras ilman Chriss levy. Itseasiassa paras sitten Promised land levyn. Toivotaan että saavat nyt hilattua sen ison amerikkalaisen takapuolensa tänne Suomen kamaralle:)
Pääsisi ekan kerran nauttimaan kunnon hevvistä!
Chekkaappaa www.rautaneito.com/forum
Sieltä löytyy tästäkin suuresta hyvää keskustelua! kun en oo vieläkään saanu ostettua sitä levyä. Ja täytyyhän se näköjään pakosta hommata...meinaa vielä kaks maailman parasta laulajaa vetää duettoakin! joo jos ens tilistä nipistäis...
Kyllä vähän erikoisen kuuloinen levy mitä oon vähän aikaa saanut kuunnella.
- mieliricos
Loistava levyhän tuo on! En oikein metallista muuten, mutta OM2 on niin levee ja syvä tyyliltään, että sitä voi suositella melkein kelle tahansa. Kuin hyvä romaani. En muista kuulleeni vastaavaa laulamista missään: tunnetta ja taitoa, joka nykyään tuntuu olevan kortilla. Ja myös tuo levyn tyyli miellyttää: ei mitään teiniheviä eikä kasari/ysäri retroa vaan omaan makuun ja tatsiin luotetaan 100%
Mahtavaa!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514