Katumus Galluppi

Palmupuu*

Moniko teistä on kattonut tatuoinnin ottamista? Siis puhun nyt vuosien jälkeen, kun alkuhuuma on ohi? 2-5 vuotta eteenpäin, moniko on ajatellut "Mitä sitä on tullut tehtyä?"

13

2573

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • irokeesi

      myähemmin tul ajatelleeksi, että jos olisi mieluummin ottanut toisiinsa sopivat tatuoinnit. nyt olo on vähän kuin värityskirjala. mutta hei, menee se näinkin, harvoin ihmiset nii palijo muuttuu vanhetessaankaan ettei se harkittu ja rakas tatuointi enää miellyttäisikää, vaikka toinen ei sellaista rahastakaan itteesä hakattaisi. non muistoja.

    • Katunut

      Alaikäisenä otin kaverin kaverilla reteesti käsivarteen ruman kuvan ja juuri täysi-ikäisyyden saavutettuani toisen kuvan olkapäähän. Jouduin ottamaan peitekuvan (uuden tatuoinnin vanhan päälle) ensimmäiseen kuvaan n.23vuotiaana. Nyt olen kolmekymppinen ja nuoruuden sekoilujen ja tatuointien jälkeen jopa kouluttautunut korkeasti. MONTA kertaa on harmittanut ettei voi pitää hihatonta paitaa, harmittaa etsiä hihallista iltapukua hienoihin tilaisuuksiin kuin kaikki iltapuvut järjestänsä ovat olkaimettomia....harmittaa kun pitää katsoa työvaatteet niin että ne peittävät kuvat kädessäni. Että kyllä kaduttaa. Poistaisin ehdottomasti jos voisi.

      • auttaa

        Laseroimalla sa pois, mutta se on kallista puuhaa. Tosin, mitä ei kauneutensa eteen tekisi?


    • blackmagicwoman

      Olen ottanut kuvat 1, 3 ja 5 vuotta sitten ja uusi on suunnitteilla. Opiskelu/tuleva työpaikka ovat sellaisia, että on ehdoton dresscode ja sieltä ei tatuointeja alta näy. Huom. kaikki kuvat ovat mustalla tehtyjä, tribaalia ja lohikäärmettä, ja melko isokokoisia verrattuna ihoni pinta- alaan.

      Joskus pentuna luin, että tatuointia olisi hyvä miettiä puoli vuotta ennen kuin sellaisen ottaa. Kaikkien tatskojeni kohdalla kuva on ollut presiis valmiina jo niin ajoissa, ja olen sitten voinut katsella ja sovitella kuvaa siihen kohtaan, mihin sen otan. Puolessa vuodessa ainakin minä olen jo varma, etten kyllästy siihen kuvaan.

    • Ei todellakaan... Tullut vain hommattua lisää, ajattelen aina että vanhempana on suurempiakin huolia kuin töherrykset iholla.

    • karppa

      Tatska on ollut tossa yläselässä nyt viikon eikä ainakaan vielä kaduta :DDD Vitsi vitsinä.

    • xxxxxxx

      että tuli otettua vasempaa hauikseen kuva, ei tullut tarpeeksi iso ja nyt olisi hieno idea isolle kuvalle, niin eikös tämä ole siinä tiellä, kun toisessa kädessä on half sleeve, niin olisin halunnut toiseen samanlaisen. Ja kuva sellainen, että peittoon sitä ei saa. Ei kuvassa mitään vikaa ole ja hyvin tehty on vaan hieman tiellä

    • Basisti(N)

      Kun tietää miksi kuvan ottaa ja ketä varten niin miksipä se kaduttaisi. Harmittaa saattaa, kun lopullinen kuva ei vastaa alkuperäistä - itselläni kirjaimet paksuni parantuessaan ja niitä pitää kyllä trimmata jotenkin paremman näköisiksi tässä jossain vaiheessa. Muut kuvat ovat priimoja ja he_le_ve_tin hyviä.

      Mitä joku muu on niistä mieltä; ei edes kiinnosta. Vittuuko tässä patsastelemaan ja muiden hyväksyntää hakemaan.

      • joo-o

        Vähänkö sä oot niinku kovis. Ihailen tommosta teinipelleä..NOT.


      • Basisti(N)
        joo-o kirjoitti:

        Vähänkö sä oot niinku kovis. Ihailen tommosta teinipelleä..NOT.

        Vapaassa maassa sinullakin on oikeus mielipiteeseesi, vaikka pohjaa niillä ei olisikaan. Tai ylensääkaan mitään merkitystä mulle.

        Toivottavasti tuli parempi mieli nyt.


    • Unique^

      mulle ei oikeen mene perille, et miks kuvii sitten otetaan jos niitä sitten katuu.. Se pitäis jokaisen miettiä, et onks valmia katteleen kuvaa loppuikänsä.. itsellä on kuusi kuvaa sijoitettuna ympäri kroppaa ja en ole ikinä rehellisesti sanottuna katunut.. olen niistä iloinen ja ylpeä,enkä edes työssäno ole niitä yrittänyt peitellä.. Olen ammatiltani lähihoitaja ja työskennellyt sairaaloissa ja vanhainkodeissa.. Jos joku on valittanut, nii olen selvittänyt että kuvat eivät vaikuta työntekooni mitenkään ja ovat osa minua.. Monelle olen sanonut että jos tatuoitu minä en kelpaa, niin voin lähteä poiskin.. Ei ole tullut työnantaja sen jälkeen aukomaan päätä...

      Olkaa ylpeitä kuvistanne jos ette, älkää ottako niitä!

    • mievain

      kun olin tatuointia hankkimassa pari vuotta sitten, ajatuksena oli laittaa lohikäärme yläselkään. onneksi en sitä sitten laittanutkaan vaan liikkeessä vaihdoin sitten kuvaa vähään neutraalimpaan, joka sopii myös vanhemmalle. kyllä ois harmittanu jos olisin sen lohikäärmeen laittanut, koska se ei olisi ollut sellainen kuva jota jaksaisin kantaa loppuelämäni. onneksi siis muutin mieleni ja en ole sen jälkeen katunut.

    • sitten

      otin tatuoinnin yläselkään, eikä oo harmittanu päivääkään. itse asiassa toinen on suunnitteilla...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1916
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1176
    Aihe