Jeesus sanoi ennen taivaaseen menoaan, rauhani minä annan teille, Minun rauhani. Jos et tunne Jeesuksen rauhaa, silloin voit alkaa tutkistella, mistä rauhattomuus sisälläsi johtuu. Oletko syntynyt ylhäältä uudelleen? Voit syntyä uudellen vanhempien uskon sisaruksien, siunauksen kautta, tai hiljaa yksinäisyydessä, pyytäen Jeesukselta. Voit antaa Jeesukselle itsesi, ei puolinaisesti, vaan kokonaan. Luottaen kuin pieni lapsi. Kun tulette lapsen kaltaiseksi, turvautuen Jeesukseen voitte, luottaen kertoa Jeesukselle ne asiat ja heikkoudet jotka, ovat vahingoittaneet matkalla. Taivas tie on suora, ei sillä ole mutkia, itsekukanenkin tekee mutkia. Raamattu on sanonut ojeet, miten tulee kulkea. Päivä kerrallaan, ei tulevaisuutta murehimalla saa aikaan muuta kuin, epätoivoa, eikä taakseen katsomalla, näe muuta kuin menneitä virheitä. On helpotus elää päivä kerrallaan, murehtimatta annnetaa mailman murehtia. Meillä on Pelastuksen Herra puolellamme, Hän on voittanut mailman. Kun juurrumme Jeesukseen hän antaa meille teltta majan joka turvassa voimme vaeltaa. Mutta meitä myös vaaditaan, tahdon taivuttamista. syntien huomaamista ja anteeksi pyyntöä. Meillä jokaisella on myös anteeksi anto Jeesuksessa. Meillä saattaa olla alitajunnassamme, syntejä joita emme tiedosta. Siksi on tärkeää, pyytää Jeesusta puhdistamaan. Me emme tiedosta kaikkia alitajunnassa olevia ajatus vääristymiä. Meillä on myöskin mielikuvitus, joka saatta antaa meille, pelkoja jotka saattavat kasvaa, jopa fobioiksi. Mielen ja puhumisen kautta tulee rumat, sana ajatukset. kkun mieli on raikas ja pyhänhengen tuuli tuulettaa ajatus mailmaa, on tilalle tuleva ilo, nauru, kiitos mieli joka tilassa. Täydellisiä ei meistä tule maanpäällä, vasta kotona taivaassa. Taivaassakin vielä kasvetaan. Täällä maanpäällä joudumme olemaan alkeisvoimien alla. Mone aiat tulee vain hoitaa, parhaalla mahdollisimalla tavalla. Kaikkia asioita emme saa menemään millään toivomallamme tavalla. Sillon asia täytyy jättää Jeesukselle. Jatkaa muiden asioiden hoitamista. Meitä ei yhtään hyödytä se jos, murehdimme asiosta, joille emme voi mitään. Siunattua päivää taivas tiellä.
ONKO SISÄLLÄSI RAUHA
4
250
Vastaukset
Minussa ei taida juuri rauhaa olla näinä aikoina, kuten tiedät. Ehkä minulla sisimmässäni on.
- TOVON SYÄMESTÄNI
RAUHA TULKOOT SYDÄMESI, OLEN LAITTANUT SINUT RUOUS PALSTALLE, TEDÄN ETTÄ ET OIKEN VOI HYVIN. JEESUS KUITENKIN RAKASTAA SINUA, JA ANTAA SINULLE TYYTVÄISYYDEN, SIINÄ PAIKASSA MISSÄ OLET. RUKOILLAAN YHDESSÄ, JA USKOTAAN ETTÄ, KAIKKI ON PARHAINPÄIN. sIUNAUSTA TYÖSSÄSI. AA TYÖ ON RASKASTA VAAN KOITA KESTÄÄ. USKON ETTÄ, KUN TODISTAT PARANEMISESTA NIIN RAUHA SAAPUU SISIPÄÄSI. SIUNAUSTA SINULLE.
- tilat!!!
Kiitos taasen sinulle lukihäiriöinen, kirjoituksesi ovat suoraan taivaasta.
Minäkin yhdyn rukoukseen AA-kerholaisen puolesta. Tämä tie on suora ja se kulkee kotiin ja vaikka matkalla on kasvun ja kehityksen kausia, saat luottaa niiden keskellä Jeesukseen.
Siunausta kirjoittajalla ja kerholaiselle. - Aila-Orvokki
Koska kysyit-vastaan! On rauha ! taivaallinen rauha ja lepo.Onni.Muuta ei ihminen tarvi.Koska olen Jumalan kämmenellä.Ja Jumala hyväksyy minut tälläisena ja on onnellinen minusta.Ja sanoo: Täydellinen. Hän on onnellinen siitä että loi juuri MINUT!!
Toista samanlaista ei ole.Hyvä niin.Olemme jokainen ainutlaatuisia persoonia.Jumala näkee meidät ja hyväksyy eikä yritä muuttaa toisenlaiseksi.Ihmiset yrittävät vääntää muuksi sen kun kerkiävät.Mutta sellaiset ovatkin ihan oma ryhmittymä eikä sellaisten kanssa pidä olla missään tekemisissä!
Sanoa hyvästit sielumme muokkaajille!
Sanon sen myös nyt tässä: Hyvästi! Henkilölle joka yhä kontrolloi sanojani ja tekojani,ajatuksiani,tunteitani,unelmiani,ym.
Sellaiselle ja sellaisille ei minun sydämessäni ole sijaa.Vaan rakastaville läheisilleni.Heille on sydämeni auki.Ja heille saan olla juuri tällainen.Se on suuri KIITOSAIHE!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731661
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471258- 631145
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html192919- 44878
- 69768
- 49760
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537705- 119654
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79630