Mistä kaupasta purkkaa?

nicotinell

Myykö Helsingissä mikään kauppa nikotiinipurkkaa?

15

883

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • safety

turvallisinta ostaa apteekista! Miksi edes ihmeessä ruokakaupan pitäisi myydä niitä. Apteekissa porukka neuvoo ja varmasti hyllyssä tuoretta tavaraa.

• nicotinell

että saako muualta kuin apteekista? ärsyttää joka kerta ravata sinne apteekkiin kun nyt saisivat myydä kaupassakin.

Kaupoilla on ollut myyntilupa sen verran vähän aikaa, että uskoisin tavaran kyllä olevan tuoretta, jos sitä olisi!

Neljättä vuotta purkkaa jauhavana en kyllä kauheasti opastuksia kaipaile, vaan ihan vaan sitä purkkaa.

• Neljättä vuotta
        nicotinell kirjoitti:

että saako muualta kuin apteekista? ärsyttää joka kerta ravata sinne apteekkiin kun nyt saisivat myydä kaupassakin.

Kaupoilla on ollut myyntilupa sen verran vähän aikaa, että uskoisin tavaran kyllä olevan tuoretta, jos sitä olisi!

Neljättä vuotta purkkaa jauhavana en kyllä kauheasti opastuksia kaipaile, vaan ihan vaan sitä purkkaa.

Jos kerran neljättä vuotta syöt nikotiinipurukumia niin eikö olisi aika mennä apteekkiin kysymään neuvoa !?!

Jollet ymmärtänyt: Olet käyttänyt valmistetta väärin.

• esko a-l

apteekkeja nykyään joka kadunkulmassa ja tuntuvat olevan koko ajan auki. Tää on joku sen ministerieukon hieno saavutus, kun on lomaillessaan Kreikassa saanut pikkumarketista ibua! Aatteli jäädä historiaan. Hömpän hömppää! Mielelläni käyn kauniita apteekin neitejä tapaamassa aina niillä aikaa vaihtaa muutama sana, mitä ei marketin työhönsä kyllästyneellä eukolla.

• nicotinell

Niin eipä ole Järvenpäässä kuin kaksi apteekkia ja keskustan apteekki on joka toinen viikko auki yhdeksään illalla.

Helsingissä on kyllä Yliopiston Apteekki auki pitkään, mutta kun ruokakaupassa joutuu käymään joka tapauksessa... Aika on sen verran kortilla, etten ihan huvikseni lähde apteekkiin jutustelemaan neideille.

• en tiedä

mutta meidän paikkakunnalla nikotiinipurkkaa saa Prismasta.

• jep.

Kuopiossa saa myös prismasta, ja se on aika paljon halvempaa. Kohta lähtee kolmas vuosi..

• nicotinell
        jep. kirjoitti:

Kuopiossa saa myös prismasta, ja se on aika paljon halvempaa. Kohta lähtee kolmas vuosi..

Saisikohan tuota siis myös Järvenpään Prismasta...? Järvenpään apteekkien aukioloajat eivät sovi mulle ja aina pitäisi selvittää kumpi päivystää ysiin asti ja siihen toiseen on niin pitkä kävelymatka. Sitäpaitsi hinnat ovat todella korkeat verrattuna Yliopiston Apteekkiin.

Helsingissä teen ruokaostokset, sillä siten ei tarvitse kävellä niin paljoa ja olisi kiva, jos kauppareissulla (kuten nyt eilen) saisi purkat samasta paikasta. Loppujen lopuksi päädyin hakemaan purkat apteekista.

• esko a-l
        nicotinell kirjoitti:

Saisikohan tuota siis myös Järvenpään Prismasta...? Järvenpään apteekkien aukioloajat eivät sovi mulle ja aina pitäisi selvittää kumpi päivystää ysiin asti ja siihen toiseen on niin pitkä kävelymatka. Sitäpaitsi hinnat ovat todella korkeat verrattuna Yliopiston Apteekkiin.

Helsingissä teen ruokaostokset, sillä siten ei tarvitse kävellä niin paljoa ja olisi kiva, jos kauppareissulla (kuten nyt eilen) saisi purkat samasta paikasta. Loppujen lopuksi päädyin hakemaan purkat apteekista.

käsikaupan tuotteiden hinnat ovat lähes samat kaikissa Suomen apteekeissa ja reseptilääkkeiden tismalleen samat. Onko sulla puhelin kai niissä teidän kaupungin apteekeissa on puhelintiedote, milloin ovat auki. Ja tuota nicotinellit sun muut on vain korvausvalmisteita, ei niitä ole tarkoitus vuosikausia käyttää vaan käyttää tukena lopetukseen. Mitenköhän siinä sitten loppupeleissä käy, kun vuosia ostetaan ruoan mukana korvaushommat, kun kukaan ei niistä tarkemmin informoi. Vai saako Prisman täti neuvoa laastarin käytön? En muuten tiedä. Tietääkö joku?

• nicotinell
        esko a-l kirjoitti:

käsikaupan tuotteiden hinnat ovat lähes samat kaikissa Suomen apteekeissa ja reseptilääkkeiden tismalleen samat. Onko sulla puhelin kai niissä teidän kaupungin apteekeissa on puhelintiedote, milloin ovat auki. Ja tuota nicotinellit sun muut on vain korvausvalmisteita, ei niitä ole tarkoitus vuosikausia käyttää vaan käyttää tukena lopetukseen. Mitenköhän siinä sitten loppupeleissä käy, kun vuosia ostetaan ruoan mukana korvaushommat, kun kukaan ei niistä tarkemmin informoi. Vai saako Prisman täti neuvoa laastarin käytön? En muuten tiedä. Tietääkö joku?

Järvenpään apteekissa vakio-ostokseni on kaksi euroa kalliimpi kuin Yliopiston Apteekissa.

Kyllä mä tiedän ettei tätä purkkaa ole tarkoitus jauhaa loputtomiin mutta minkäs teet kun on niin hyvää! :-) Ja eipä muuten ole kukaan koskaan apteekissa osannut muuta sanoa kuin että kahvin kanssa ei kannata ottaa, menee muuten nikotiinit harakoille, siinä siis kaikki ohjeet mitä olen neljän vuoden aikana saanut.

• ya:lainen
        nicotinell kirjoitti:

Järvenpään apteekissa vakio-ostokseni on kaksi euroa kalliimpi kuin Yliopiston Apteekissa.

Kyllä mä tiedän ettei tätä purkkaa ole tarkoitus jauhaa loputtomiin mutta minkäs teet kun on niin hyvää! :-) Ja eipä muuten ole kukaan koskaan apteekissa osannut muuta sanoa kuin että kahvin kanssa ei kannata ottaa, menee muuten nikotiinit harakoille, siinä siis kaikki ohjeet mitä olen neljän vuoden aikana saanut.

Ya ostaa isoja määriä lääkkeitä on isoin apteekki sivuapteekkeineen. Joten saavat alennuksia jotka antavat kanta-asiakkailleen jossain muodossa pieninä hyvityksinä. Osa yksityisapteekeistakin ovat ketjuuntuneita, eli sopivat ns. ykkösmyyntituotteensa joita ostavat isompia määriä joten saavat alennuksia. Nämäkin siirretään asiakkaalle kampanjatuotteina.

• Herbiina
        esko a-l kirjoitti:

käyttää nikotiinikorvaustuotteita kuin että sauhuttelisit päivät pitkät. Jääpi monet epäterveelliset ainesosat saamatta elimistöön. Ja huomasin kyllä että ainakin meidän Prisman hinnat olivat hieman halvemmat ja samalla tosiaan kun ostaa ruokaostokset niin bonukset sen kun karttuu. Olen itsekin kerran lopettanut ja ei se kivaa hommaa ole apteekissa ravata. Enkä kyllä sieltäkään saanut minkäänsorttista valistusta ko. tuotteen käyttöön. Enkä kyllä huomannut minkäänlaisia laastareita hyllyllä, pelkkiä purukumeja!

• Herbiina
        Herbiina kirjoitti:

käyttää nikotiinikorvaustuotteita kuin että sauhuttelisit päivät pitkät. Jääpi monet epäterveelliset ainesosat saamatta elimistöön. Ja huomasin kyllä että ainakin meidän Prisman hinnat olivat hieman halvemmat ja samalla tosiaan kun ostaa ruokaostokset niin bonukset sen kun karttuu. Olen itsekin kerran lopettanut ja ei se kivaa hommaa ole apteekissa ravata. Enkä kyllä sieltäkään saanut minkäänsorttista valistusta ko. tuotteen käyttöön. Enkä kyllä huomannut minkäänlaisia laastareita hyllyllä, pelkkiä purukumeja!

ja kun itse sitten lopetan, mitä muuten olen jo sisustellut, niin Prismasta meinaan "purkkani" ostaa!

• Justiina
        Herbiina kirjoitti:

ja kun itse sitten lopetan, mitä muuten olen jo sisustellut, niin Prismasta meinaan "purkkani" ostaa!

"ja kun itse sitten lopetan, mitä muuten olen jo sisustellut, niin Prismasta meinaan "purkkani" ostaa! "

Aikamoista itsepetosta tuo lopetan sitten kun jaksan-tyyppinen toiminta.

• purkalla lopettanut
        Justiina kirjoitti:

"ja kun itse sitten lopetan, mitä muuten olen jo sisustellut, niin Prismasta meinaan "purkkani" ostaa! "

Aikamoista itsepetosta tuo lopetan sitten kun jaksan-tyyppinen toiminta.

Taivaan tosi on että jos pitää valita nikotiinipurukumin ja tupakan välillä niin minusta tupakat kuuluisi viedä apteekkiin ja myynti reseptille. On sen verran kova huume ja saastuttaa vielä lähiympäristön ihmiset sekä luonnon kaupanpäälle, metsäpalojen sytyttämisestä puhumattakaan.

Kummaa kuultavaa, kukaan ei loksauta korvaansa jos olet 30 vuotta polttanut tupakkaa, so what, mutta syöppä purkkaa 3 vuotta niin jo jeesustellaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17203
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      42
      5022
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      300
      2798
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      150
      2113
    5. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      32
      1706
    6. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      138
      1652
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      20
      1637
    8. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      402
      1573
    9. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      11
      1367
    10. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      12
      1337
    Aihe