Tilanne on se että Peugeot 405:sessani vuotaa pakoputki juuri ennen äänenvaimenninta. Mitä huollossa korjaaminen maksaa, vai pitääkö koko pakoputki uusia? Kyseessä on juuri putkien liitäntäkohta, jossa on jonkinlainen kiristin. Voisiko se valskata? Itse olen sen verran taidoton, ettei pakoputken vaihtaminen onnistu ,mutta kiitoksia jos joku osaa jotenkin neuvoa.
Pakoputki vuotaa...
7
13684
Vastaukset
- seppä perhosta
Vanhaa ruostunuta ja poikkipalanutta pakoputkea ei kyllä paljon kannata yrittää entistää. Kyllä se on jo mehunsamenettänyt,eikä niitä kukaan ole innokas korjaamaan. Parempi laittaa sekin raha mitä hitsaustyö maksaisi uuteen putkeen. Kannattaa tarkistaa koko putken kunto, se on kasattu useammasta eripalasta ja niitä voi ostaa erikseen, ei siis tarvitse välttämättä koko putkea uusia. Yleensä pakoputket lahoavat ensiksi auton peräpäästä,etuosa kestää pitempään kun käy kuumempana ja ei ole niin altis tiesuolalle eikä kiveniskemille. terv.seppä Perhosta
- leijona
405:ssa on pakoputken liitokset sellaiset että ne eivät mene yhtään sisäkkäin ja siksi liitos alkaa helposti vuotamaan.
Jos vuoto on suoraan liitoksessa ja putki on muuten ehjä niin kannattaa ostaa uusi klemmari ja pakoputken tiivistystahnaa. Korjaukselle tulee hintaa muutama euro ja taas mennään. Klemmari on oheisessa kuvassa osa numero 3.
http://www.stuartmcguire.co.uk/pug/GB/405F/1/17E20A.HTM- sitroen.
tarvii uutta klemmaria. Minulla 290 tuhatta ajetussa alkuperäinen, takapönttö ainakin viides ja etuputki toinen.
Kannattaa avata ja katsoa missä vika. Ellei vikaa ole, niin vaikka alustamassaa tiivistykseksi ja kaikki nippuun. Se klemmari muuten pitää panna oikein päin, se ei ole symmetrinen poikkileikkaukseltaan.
Rosteriputki. Kestää auton iän ja antaa urheilulliset soundit!
- hahahahaha
osta mersu niin ei vuoda
- Anonyymi
Hahaha kunnon autistinen pentu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahaha kunnon autistinen pentu
Kalenteri on vaikea, varsinkin vuodet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221701
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161402Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329982- 61980
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen81833- 66831
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658