Pääministeri Matti Vanhanen (KEPU) on hallituskautensa aikana käyttänyt lähes 40 kertaa yksityiskonetta ulkomaanmatkoillaan.
Matkoista on koitunut veronmaksajille noin 883 000 euron (5,3 miljoonaa markkaa) kustannukset.
Tiedot on saatu valtioneuvoston kansliasta ja ulkoministeriöstä.
Lisäksi Vanhanen on lomaillut veronmaksajien rahoilla yli 50,000 euron edestä. Mukana on mm. kaksi olympiamatkaa, joissa Vanhanen halusi kaikista kalleimman majoituksen.
Mannertenvälinen nahjus vähät välittää kustannuksista. Tuollakin summalla olisi ratkaistu monen kunnan vanhustenhuollon ongelmat.
Vanhanen tuhlasi 883,000 euroa!
8
203
Vastaukset 8
- Juu, pitäisi edustaa Suomea
Olen samaa mieltä.
Olisi vaan mennyt junalla. - ajella
fillarilla jonnekin? Lentäköön
- Hyi helvetti
Ei näköjään Maalaisliiton miehelle riitä mikään. Kun on kerran vähäksi ajaksi herraksi päässyt, herran elkeitä pitää näyttää.
Miksi muuten kepulaiset kansanedustajat ovat aina ahkerimpia suhaamaan taksilla veronmaksajien piikkiin? Mauri Pekkarinen on mm. yleensä ollut taksilla ajelujen kärjessä. - rulettaa
Air force n:o 1:lla on kyyditetty kaikki vähänkin Bushin kampanjaan rahaa antaneet. Vanhasen vuodessa käyttämät rahat menee päivässä Air force n:o 1:ssa.
- täytyy
sanoa että "Känän" kateus on karvas kalkki, juo vain sitä lisää! Kyllä sitä nyt kestää juoda. Lipponenhan kulki aina pyörällä, kun ei ollut ajokorttia?
- minkä
hintainen auto ostettiin Lipposelle? Siihen ei pikkurahat riittäneet??
- Koppalakki
minkä kirjoitti:
hintainen auto ostettiin Lipposelle? Siihen ei pikkurahat riittäneet??
Ajokortittoman perheen yksityisautoilua varten tarvittiin myös palkattu autonkuljettaja.
- veronmaksaja
Matti Vanhanen on esimerkki poliitikosta, jolle oma henkilökohtainen etu on kaikkein tärkein. Ettei vain taas käy niin, että Vanhasen tekosia vielä käsitellään valtakunnanoikeudessa. Ei olisi eka kerta kepulaisen ministerin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2022122Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591429Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271071- 71917
- 58908
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72831- 47823
- 93777
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta109687