Kellä on mitäkin voimia ja keillä ne vielä ilmenee?
Onko Lilyllä ja sillä mustaihoisella miehellä joitain voimia myös?Mikä varsinaisesti on tämän jonkun Orson Baileyn voima,muu kuin valtava voima?Kiitos.
Voimat?
5
1698
Vastaukset
- tiedän
Kyllä sillä Richardilla (se Lilyn mies) on voimia. Sille selviää se voima vasta sitten myöhemmin, kun karanteenin lääkärit lopettavat semmoisen piiloruiskeen antamisen, joka on estänyt voimien tulemisen esille.
Richardin voima on telekineettinen.
Lilyllä ei ole vielä ilmennyt mitään voimaa.- maikki8
Onko Richard ja Lily nyt sitten yhessä? ja onko se vauva niiden yhteinen, eikö se vauva olekkaan lilyn ex-miehen?
Mulla jäi eilinen jakso näkemättä puoliksi ku nukahin. - mimosa
maikki8 kirjoitti:
Onko Richard ja Lily nyt sitten yhessä? ja onko se vauva niiden yhteinen, eikö se vauva olekkaan lilyn ex-miehen?
Mulla jäi eilinen jakso näkemättä puoliksi ku nukahin.eli:orson osaa niinku rikkoo esineitä ajatuksen voimalla,maia näkee tulevaisuuteen,shawn osaa tappaa tai parantaa ja lily...no,jos se vauva oli vaikka sen richardin ja lilyn isoäidin ja lily sai sen sitte jotenkin...kai............
Maia on ennaltanäkijä. Tummaihoisen miehen voimat ilmenevät vasta toisen kauden viimeisessä jaksossa, koska ne on tukahdutettu.
Lilyn voimaa en muista tai sitä ei ole, mutta Lilyn tulevalla lapsella on järkyttävä kyky manipuloida ihmisten ajatuksia ja toimintaa.
Orsonin voima on jo nähty, ja hän poistuu sarjasta pian.
Muita mielenkiintoisia voimia, joita sarjassa nähdään on laihduttava, mutta tappava, sylki ja massiivista kuolemaa levittävä sairaus. Siis se tyyppi levittää sitä kun haluaa.- mikä sarja!
Kattoin äsken ykköskauden 3:nnen jakson liki loppuun ja tulin tänne lukeman spoilereita. Mikäli oikein ymmärsin niin ei tod mikään tusinasarja...Minä ainakin tykkäsin, ja tiedän että toiset eivät sarjasta tykkää, mutta omapa onkelma. Lostiin olen ihastunu ja rakastunu, joten kummakos sitä tähänki! =) =)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452897Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen452835Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232618Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3341684- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193907Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43702