Voimat?

Behind_code

Kellä on mitäkin voimia ja keillä ne vielä ilmenee?
Onko Lilyllä ja sillä mustaihoisella miehellä joitain voimia myös?Mikä varsinaisesti on tämän jonkun Orson Baileyn voima,muu kuin valtava voima?Kiitos.

5

1636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedän

      Kyllä sillä Richardilla (se Lilyn mies) on voimia. Sille selviää se voima vasta sitten myöhemmin, kun karanteenin lääkärit lopettavat semmoisen piiloruiskeen antamisen, joka on estänyt voimien tulemisen esille.
      Richardin voima on telekineettinen.
      Lilyllä ei ole vielä ilmennyt mitään voimaa.

      • maikki8

        Onko Richard ja Lily nyt sitten yhessä? ja onko se vauva niiden yhteinen, eikö se vauva olekkaan lilyn ex-miehen?
        Mulla jäi eilinen jakso näkemättä puoliksi ku nukahin.


      • mimosa
        maikki8 kirjoitti:

        Onko Richard ja Lily nyt sitten yhessä? ja onko se vauva niiden yhteinen, eikö se vauva olekkaan lilyn ex-miehen?
        Mulla jäi eilinen jakso näkemättä puoliksi ku nukahin.

        eli:orson osaa niinku rikkoo esineitä ajatuksen voimalla,maia näkee tulevaisuuteen,shawn osaa tappaa tai parantaa ja lily...no,jos se vauva oli vaikka sen richardin ja lilyn isoäidin ja lily sai sen sitte jotenkin...kai............


    • Maia on ennaltanäkijä. Tummaihoisen miehen voimat ilmenevät vasta toisen kauden viimeisessä jaksossa, koska ne on tukahdutettu.

      Lilyn voimaa en muista tai sitä ei ole, mutta Lilyn tulevalla lapsella on järkyttävä kyky manipuloida ihmisten ajatuksia ja toimintaa.

      Orsonin voima on jo nähty, ja hän poistuu sarjasta pian.

      Muita mielenkiintoisia voimia, joita sarjassa nähdään on laihduttava, mutta tappava, sylki ja massiivista kuolemaa levittävä sairaus. Siis se tyyppi levittää sitä kun haluaa.

      • mikä sarja!

        Kattoin äsken ykköskauden 3:nnen jakson liki loppuun ja tulin tänne lukeman spoilereita. Mikäli oikein ymmärsin niin ei tod mikään tusinasarja...Minä ainakin tykkäsin, ja tiedän että toiset eivät sarjasta tykkää, mutta omapa onkelma. Lostiin olen ihastunu ja rakastunu, joten kummakos sitä tähänki! =) =)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe