Haaveilevatko miehet

naisesta jota

he eivät edes tunne???? itse olen ihastunut mieheen jonka nimeä en tiedä enkä ole vaihtanut hänen kanssa vielä sanaakaan, silti hän saa sydämeni pompahtamaan aina kun hänet näen

11

1362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MMies

Sattuuhan tuota- tosin todella harvoin sellainen nainen tulee vastaan.

• aina joskus. Ei osaa sanoa mikä siinä on. Jotkut naiset saavat olemuksellaan ja ulkomuodollaan sydämen hakkaamaan, pelkkä kaunis ulkomuoto ei riitä vaan siinä naisen olemuksessa on myös oltava jotain erikoista.

• MMies

Kaunis ulkomuotokaan ei ole välttämätöntä...Uskoisin, että se on se sisäinen kauneus, ihmisen syvin olemus, joka joistakin ihmisitä paistaa niin vahvasti ulospäin, että siihen kiinnittää huomiota alitajuisesti, sitä ns. kemiaa. Jotkut ihmiset vaan kolahtavat kybällä, suurin osa on pelkkää harmaata massaa.

• yksmies

Yksi nainen joka vastasi about puolitoista kk sitten mun deitti-ilmoitukseen on muutaman meilin lähettänyt ja en ole hänelle sanonut suoraan enkä uskalla vielä sanoa mutta taidan olla vähän ihastunut häneen. Vähän on alku ollut hankalaa tuossa yhteyden pidossa ja meilaamisessa tietyn hankaloittavan asianhaaran takia (ei, ei ole kyse mistään kolmannesta osapuolesta) mutta eiköhän se tästä ajan kanssa. Kolahti oikeastaan jo ekasta meilistä alkaen. Mä olen nykyisin jo aika herkkä vaistoamaan melkein heti alussa tuleeko jotain jonkun kanssa. Tai ainakin jos omaa kiinnostusta mitataan, toisestahan on vaikeaa sanoa jos hän ei kerro.

• neiti x

Tätä olen muuten miettinytkin, miten joku voi pelkällä kirjoitetulla tekstillä antaa vaikutelman, joka sitten kolahtaa (tai ei). Eihän se ole kuin yksi kapea osa ihmisen olemuksesta, kirjoitustaito, se että osaa pukea ajatuksensa sanoiksi. Mutta toisaalta, eipä se rakkaus ensi silmäykselläkään tuo toisesta esille kuin vain sen yhden puolen...

Ja on vielä sanottava, että ihanan hitaasti etenet tuossa jutussasi (ehkäpä niiden olosuhteiden takia), mikä kuulostaa tässä hektisessä maailmanmenossa niin jotenkin romanttiselta...

• nainen vastaa

todellisuudessakin sitä kuvaa, minkä olet hänestä kirjoitusten perusteella saanut. Totuus voi olla karvas. Mutta onnea kuitenkin!

• ZinaZ
        neiti x kirjoitti:

Tätä olen muuten miettinytkin, miten joku voi pelkällä kirjoitetulla tekstillä antaa vaikutelman, joka sitten kolahtaa (tai ei). Eihän se ole kuin yksi kapea osa ihmisen olemuksesta, kirjoitustaito, se että osaa pukea ajatuksensa sanoiksi. Mutta toisaalta, eipä se rakkaus ensi silmäykselläkään tuo toisesta esille kuin vain sen yhden puolen...

Ja on vielä sanottava, että ihanan hitaasti etenet tuossa jutussasi (ehkäpä niiden olosuhteiden takia), mikä kuulostaa tässä hektisessä maailmanmenossa niin jotenkin romanttiselta...

Minulle on kerran käynyt niin, että heti ensimmäinen maili kolahti oikein olan takaa. Kirjoittelen blogia Cityssä (toki siellä on myös käyntikortti kuvia, mutta ei deitti-ilmoitusta) ja yksi merkintä oli sitten tämän miehen huomion kiinnittänyt. Hänellä ei varsinaisesti ollut mitään suoria tutustumisaikomuksia, halusipahan vain piristää mieltäni. Tuo kyseinen blogi-merkintä kun sisälsi lähinnä miesten manaamista alimpaan helvettiin... Muistaakseni.

No, jotain sellaista siinä mailissa sitten oli, että siihen oli ihan pakko vastata. Siitä sitten seurasi muutaman viikon intensiivinen mailienvaihto, mikä kummallakaan ei todellakaan alunperin ollut tarkoituksena. Ainakin itse tulin joka kerta hänen maileistaan niin hyvälle tuulelle, että seuraavaa odotti jo malttamattomana. Ja ilmeisesti sama päti toisinkin päin.

Minä en missään vaiheessa nähnyt miehestä kuvaa, mutta ei käynyt todellakaan edes mielessä kieltäytyä, kun hän ehdotti tapaamista muutaman viikon päästä "tutustumisesta". Kemiat natsasi myös livenä ja parin-kolmen kuukauden suhde siitä seurasi. Vaikka ei mitään sen syvempää sitten syntynytkään, niin kyllähän tuo loi uskoa siihen, että netinkin kautta voi ihan fiksuihin ihmisiin tutustua :)

• haahuilen

joku nainen onnistuu kyllä ihastuttamaan pelkällä olemuksellaan. Jokin käytöksessä,, ulkonäössä sekä olemuksessa vaan kolahtaa niin kiskoileen, että sitä on ikään kuin myyty.

• CharlieChaplin

samanlaista molemmilla sukupuolilla! Kannattaa yrittää mennä puhumaan sille ihastukselle! niin mä miehenä ainakin menen Naisen luo puhumaan! joskus saan vain naurua kun olen vähänkuin tuo chaplin!

• ewg.

Olet vain ihastunut ulkonäköön... Ihan sama kun miehillä sydän ja kikkeli pamppailee kun nen näkee hyvännäköisen naisen kaupungilla. Ei se ole muuta.

• millä

tavalla. Pum-pu-pum-pu-pum, vai?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      97
      4812
    2. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      170
      4425
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      86
      4207
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      116
      2678
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      137
      2658
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2197
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2097
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1880
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1759
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1747
    Aihe