Haaveilevatko miehet

naisesta jota

he eivät edes tunne???? itse olen ihastunut mieheen jonka nimeä en tiedä enkä ole vaihtanut hänen kanssa vielä sanaakaan, silti hän saa sydämeni pompahtamaan aina kun hänet näen

11

1389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MMies

      Sattuuhan tuota- tosin todella harvoin sellainen nainen tulee vastaan.

    • aina joskus. Ei osaa sanoa mikä siinä on. Jotkut naiset saavat olemuksellaan ja ulkomuodollaan sydämen hakkaamaan, pelkkä kaunis ulkomuoto ei riitä vaan siinä naisen olemuksessa on myös oltava jotain erikoista.

      • MMies

        Kaunis ulkomuotokaan ei ole välttämätöntä...Uskoisin, että se on se sisäinen kauneus, ihmisen syvin olemus, joka joistakin ihmisitä paistaa niin vahvasti ulospäin, että siihen kiinnittää huomiota alitajuisesti, sitä ns. kemiaa. Jotkut ihmiset vaan kolahtavat kybällä, suurin osa on pelkkää harmaata massaa.


    • yksmies

      Yksi nainen joka vastasi about puolitoista kk sitten mun deitti-ilmoitukseen on muutaman meilin lähettänyt ja en ole hänelle sanonut suoraan enkä uskalla vielä sanoa mutta taidan olla vähän ihastunut häneen. Vähän on alku ollut hankalaa tuossa yhteyden pidossa ja meilaamisessa tietyn hankaloittavan asianhaaran takia (ei, ei ole kyse mistään kolmannesta osapuolesta) mutta eiköhän se tästä ajan kanssa. Kolahti oikeastaan jo ekasta meilistä alkaen. Mä olen nykyisin jo aika herkkä vaistoamaan melkein heti alussa tuleeko jotain jonkun kanssa. Tai ainakin jos omaa kiinnostusta mitataan, toisestahan on vaikeaa sanoa jos hän ei kerro.

      • neiti x

        Tätä olen muuten miettinytkin, miten joku voi pelkällä kirjoitetulla tekstillä antaa vaikutelman, joka sitten kolahtaa (tai ei). Eihän se ole kuin yksi kapea osa ihmisen olemuksesta, kirjoitustaito, se että osaa pukea ajatuksensa sanoiksi. Mutta toisaalta, eipä se rakkaus ensi silmäykselläkään tuo toisesta esille kuin vain sen yhden puolen...

        Ja on vielä sanottava, että ihanan hitaasti etenet tuossa jutussasi (ehkäpä niiden olosuhteiden takia), mikä kuulostaa tässä hektisessä maailmanmenossa niin jotenkin romanttiselta...


      • nainen vastaa

        todellisuudessakin sitä kuvaa, minkä olet hänestä kirjoitusten perusteella saanut. Totuus voi olla karvas. Mutta onnea kuitenkin!


      • ZinaZ
        neiti x kirjoitti:

        Tätä olen muuten miettinytkin, miten joku voi pelkällä kirjoitetulla tekstillä antaa vaikutelman, joka sitten kolahtaa (tai ei). Eihän se ole kuin yksi kapea osa ihmisen olemuksesta, kirjoitustaito, se että osaa pukea ajatuksensa sanoiksi. Mutta toisaalta, eipä se rakkaus ensi silmäykselläkään tuo toisesta esille kuin vain sen yhden puolen...

        Ja on vielä sanottava, että ihanan hitaasti etenet tuossa jutussasi (ehkäpä niiden olosuhteiden takia), mikä kuulostaa tässä hektisessä maailmanmenossa niin jotenkin romanttiselta...

        Minulle on kerran käynyt niin, että heti ensimmäinen maili kolahti oikein olan takaa. Kirjoittelen blogia Cityssä (toki siellä on myös käyntikortti kuvia, mutta ei deitti-ilmoitusta) ja yksi merkintä oli sitten tämän miehen huomion kiinnittänyt. Hänellä ei varsinaisesti ollut mitään suoria tutustumisaikomuksia, halusipahan vain piristää mieltäni. Tuo kyseinen blogi-merkintä kun sisälsi lähinnä miesten manaamista alimpaan helvettiin... Muistaakseni.

        No, jotain sellaista siinä mailissa sitten oli, että siihen oli ihan pakko vastata. Siitä sitten seurasi muutaman viikon intensiivinen mailienvaihto, mikä kummallakaan ei todellakaan alunperin ollut tarkoituksena. Ainakin itse tulin joka kerta hänen maileistaan niin hyvälle tuulelle, että seuraavaa odotti jo malttamattomana. Ja ilmeisesti sama päti toisinkin päin.

        Minä en missään vaiheessa nähnyt miehestä kuvaa, mutta ei käynyt todellakaan edes mielessä kieltäytyä, kun hän ehdotti tapaamista muutaman viikon päästä "tutustumisesta". Kemiat natsasi myös livenä ja parin-kolmen kuukauden suhde siitä seurasi. Vaikka ei mitään sen syvempää sitten syntynytkään, niin kyllähän tuo loi uskoa siihen, että netinkin kautta voi ihan fiksuihin ihmisiin tutustua :)


    • haahuilen

      joku nainen onnistuu kyllä ihastuttamaan pelkällä olemuksellaan. Jokin käytöksessä,, ulkonäössä sekä olemuksessa vaan kolahtaa niin kiskoileen, että sitä on ikään kuin myyty.

    • CharlieChaplin

      samanlaista molemmilla sukupuolilla! Kannattaa yrittää mennä puhumaan sille ihastukselle! niin mä miehenä ainakin menen Naisen luo puhumaan! joskus saan vain naurua kun olen vähänkuin tuo chaplin!

    • ewg.

      Olet vain ihastunut ulkonäköön... Ihan sama kun miehillä sydän ja kikkeli pamppailee kun nen näkee hyvännäköisen naisen kaupungilla. Ei se ole muuta.

      • millä

        tavalla. Pum-pu-pum-pu-pum, vai?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe