Vastaukset 5
- tyhjäpäinen
kirjoitus.
- Ituja naamaan
"Yhdet säännöt siis valtaväestölle, toiset arabi-, aasialais- ja afrikkalaissiirtolaisille. Sanakin sille on – rasismi."
Niinpä - suomessakin valtaväestön oikeuksia poljetaan muiden eduksi.
"Ajatelkaapa juutalaisen uskon kannattajia. Jos jokin lehti julkaisisi pilakuvan, jossa juutalainen kuvattaisiin 30-luvun natsipropagandan tavoin, rasismi tuomittaisiin kaikissa liberaaleissa lehdissä, ja se olisi oikein"
Eikös jokin muslimilehti rientänyt heti julkaisemaan juutalaisvastaisia piirroksia? Sitäpaitsi natsien ja muslimien yhteys on jokaiselle vähänkin lukeneelle tunnettu asia.
"Nyt tiedotusvälineet kuitenkin demonisoivat muslimeja lisää toteamalla, etteivät he ymmärrä ”läntistä demokratiaa” ja lehdistön vapautta."
Demonisoivat? Pitäisikö siis heidän antaa katkaista pilapiirtäjien päät kuten he uhkasivat?
"Muslimivastainen rasismi ja islaminpelko ovat George Bushin loputtoman ”terrorisminvastaisen sodan” ideologinen verho."
Vaikka on Bushista mitä mieltä tahansa, niin islaminpelko on aiheellinen - siitä saamme todisteita päivittäin. Ja koraanin lukeminen riittää.
"jos ne, jotka ovat vastuussa kansalaisvapuksiemme tuhoamisesta sekä sodista ja riistosta, täällä ja kaikkialla maailmassa, onnistuvat syyllistämään muslimeja, me kaikki saamme kärsiä – olimme muslimeja tai emme."
Miten niin? - perusteluja kiitos
"Rasismi on aina tarkoittanut hajottamista ja hallitsemista. Siltä on aina vienyt pohjaa työtätekevien yhtenäisyys meidän kaikkien yhteistä vihollista vastaan."
Työtätekevien? :D- Aurelianus
Täynnä "asiaa".
- Sotakirves
joku meni poistamaan aikaisemman vastauksen.
Tässä lainaus linkissä olevasta jutusta:
Pilapiirroskohussa ei ole kyse ”sananvapaudesta” eikä ”sivilisaatioiden välisestä sodasta”, vaan rasismista. Riittää kun katsoo sitä oikeistolaista tanskalaislehteä, joka julkaisi kuuluisat muslimivastaiset pilakuvat viime syyskuussa. Se haluaisi saada meidät uskomaan, että kyse oli ainoastaan jalosta ”sananvapauden” periaatteesta. Ihan totta
Huomatakaa kuinka vasemmisto käyttää sitä oikeista
vastaan ja kuinka se perustelee sen, läpinäkyvää. Jo lähes pelkästään se että sosialistiliitto sanoo noin todistaa väitteesi vääräksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493