hyvät luterilaiset, missä päin maailmankaikkeutta Jeesuksen ylösnoussut keho tai sen jäänteet nykyään sijaitsevat? Jos hän kulkee enintään valonnopeudella, niin hän ei ole 2000 valovuotta kauempana, ja siten oman linnunratamme alueella, mutta missähän siellä?
Vastaukset 5
- ei tullut
tänne avaruudesta, eikä sinne myös palannut. Onko rippikoulu käymättä? Samoin pyhäkoulun kaksi ylintä luokkaa? Siinä tapauksessa: Luoja on luomakuntansa ulkopuolella.
- Elwen
on tullut pyhäkoulu käytyä. Mutta nythän hyvin koulutetut voivat valistaa minua.
Jeesus kuitenkin nousi pilvellä yläilmoihin. Miksi, jollei taivaaseen mennäkseen?
Entä profeetta Elia hevosvaunuillansa? - Mites olisi
Elwen kirjoitti:
on tullut pyhäkoulu käytyä. Mutta nythän hyvin koulutetut voivat valistaa minua.
Jeesus kuitenkin nousi pilvellä yläilmoihin. Miksi, jollei taivaaseen mennäkseen?
Entä profeetta Elia hevosvaunuillansa?Mitenkään rienaamatta ja itsekin uskovana ihmisenä on joskus tullut mieleen ajatus, että jospa Jeesus onkin ufo! Siis siinä mielessä, että meidät on luonut tänne korkeampi kulttuuri, joka tarkkailee ja hallitse meidän elämämme juonteita. Jeesus tulee sitten joku päivä kertomaan kuinka pahasti olemme epäonnistuneet. Sitä kun pohtii niin kaikenlaisia ajatuksia voi mieleen tulla :-)
Mites olisi kirjoitti:
Mitenkään rienaamatta ja itsekin uskovana ihmisenä on joskus tullut mieleen ajatus, että jospa Jeesus onkin ufo! Siis siinä mielessä, että meidät on luonut tänne korkeampi kulttuuri, joka tarkkailee ja hallitse meidän elämämme juonteita. Jeesus tulee sitten joku päivä kertomaan kuinka pahasti olemme epäonnistuneet. Sitä kun pohtii niin kaikenlaisia ajatuksia voi mieleen tulla :-)
"Ei yli sen mikä kirjoitettu on". Katsompas sen kohdan missä asiasta mainitaan:
9. Ja kuin hän nämät sanonut oli, otettiin hän ylös heidän nähtensä, ja pilvi vei hänen ylös heidän silmäinsä edestä.
10. Ja kuin he katselivat taivaaseen, hänen mennessänsä, katso, heidän tykönänsä seisoi kaksi miestä valkeissa vaatteissa,
11. Jotka myös sanoivat: Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaasen? Tämä Jesus, joka teiltä otettiin ylös taivaasen, on niin tuleva kuin te hänen taivaasen menevän näitte.
- Matt.18
20. Sillä kussa kaksi taikka kolme tulevat kokoon minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2903007Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1521236- 2101191
- 841183
- 881164
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2051070- 65882
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?25785- 71757
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?59647