Forrest Gump

jusa

The day finally arrived: Forrest Gump dies and goes to Heaven. He is at the Pearly Gates, met by St. Peter himself. St. Peter says, "Well, Forrest, it's certainly good to see you. We have heard a lot about you. I must inform you that the place is filling up fast, and we've been administering an entrance examination for everyone. The test is short and you have to pass before you can get into heaven. 1) What days of the week begin with the letter T? 2) How many seconds are there in a year? 3) What is God's first name?" Forrest says, "Well, the first one -- how many days in the week begin with the letter "T"? That one's easy. That'd be Today and Tomorrow." The Saint's eyes open wide and he exclaims, "Forrest, that's not what I was thinking, but ..... I'll give you credit for that answer. "How about the second one?" asks St. Peter. "How many seconds in a year?" "Now that one's harder," says Forrest, "but I thunk and thunk and guess the only answer can be twelve." Astounded, St. Peter says, "Twelve? Twelve? Forrest, how in Heaven's name could you come up with twelve seconds in a year?" "Shucks, there's gotta be twelve: January 2nd, February 2nd, March 2nd." "Hold it," interrupts St. Peter. "I see where you're going with this, and I'll have to give you credit for that one, too. Let's go on with the next and final question." "Can you tell me God's first name?" "Sure" Forrest replied, "its Andy." "Andy?!" exclaimed an exasperated and frustrated St. Peter. "Ok, I can understand how you came up with your answers to my first two questions, but just how in the world did you come up with the name of Andy as the first name of God?" "That was the easiest one of all," Forrest replied. "ANDY WALKS WITH ME, ANDY TALKS WITH ME, ANDY TELLS ME I AM HIS OWN."

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    • NO...?!

Ymmärsin kyllä joka sanan, mutta en vitsiä... :(

• miten ne

Mieti miten ne sanat äännetään... tää on yksi parhaista vitsesistä täällä

• Nimetön
        miten ne kirjoitti:

Mieti miten ne sanat äännetään... tää on yksi parhaista vitsesistä täällä

ihan pakko selitää tää...

Forrest ei oo ihan tavis, se lukee ja puhuu vähän huonosti, se sanoo thunk and thunk kun pitäis sanoa think and think...
        Forrest on ymmärtänyt että rukouksessa puhutaan Andy:stä. tosiasiassa siinä sanotaan "and He":
        andy - and He
        Ihan hyvä vitsi mutta edellyttää vähän enkun taitoja :)

• gwh
        Nimetön kirjoitti:

ihan pakko selitää tää...

Forrest ei oo ihan tavis, se lukee ja puhuu vähän huonosti, se sanoo thunk and thunk kun pitäis sanoa think and think...
        Forrest on ymmärtänyt että rukouksessa puhutaan Andy:stä. tosiasiassa siinä sanotaan "and He":
        andy - and He
        Ihan hyvä vitsi mutta edellyttää vähän enkun taitoja :)

en mäkään aluks tajunnu, mut njoo

• tää on hyvä

jesssss

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mielessäni vieläkin T

Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
    4. Ei luottoa lakko maahan

Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
    6. Sinäkö se olit...

Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
    Aihe