Pakko myöntää.

M135

Pakko myöntää tämä tosi-asia.

En tarjoa miehelle muuta kuin tuskaa ja taakkaa kirjoituksillani.




Siinä mielessä mies saa helpotusta elämäänsä, että tuska ja taakka on jaettu miesten kesken. Nyky-ajassa, jossa olemme kehittäneet tekniikan avuksemme, tuo taakka ja tuska on pienempi.

Miesten yhteistyö toimii tai ei toimi. Feminismi palsta on niille miehille, jotka haluavat naisten kanssa jakaa tuskansa ja taakkansa.







Mitä vaihto-ehtoja miehellä on elämässään. Mitkä ovat ne tahot joihin mies voi hädän hetkellä turvata?

- Minä käsittelen niitä vaihto-ehtoja, kun mies saa 100 % avun 100 % tasa-arvoiselta ystävältä.

Kun mies saa apua mieheltä. Se on 100 prosenttisesti tasa-arvoista.



Mies ymmärtää.



Kun mies tarvitsee apua tärkeissä asioissa, kun mies tarvitsee elantoa, työtä. Niin silloin kaveria autetaan.

Kun tärkeimmät asiat, perhe. Perhe on miehelle tärkeä asia. Niin silloin kun perhe tarvitsee apua, niin keneltä mies voi pyytää apua?

- Ei mies voi pyytää apua vaimoltaan, koska se olisi vaimolle taakka ja mies ei sitä tahdo.

- Ei mies voi pyytää lapsiltaan apua. Tämä on päivänselvä asia.






- Kun mies tarvitsee apua, niin kenen puoleen silloin mies kääntyy? Keneltä saa luotettavaa ja hyvää apua?

Kuka on valmis jakamaan miehen kanssa miehen taakan?



Kenelle tämä on tärkeä asia? Kuka voi kuvitella joskus tarvitsevansa apua? Kenen puoleen silloin voi kääntyä?

Silloin astuu sovin-ismi kuvioihin.




Mies auttaa miestä. -> Miehen perhettä.




Se on miehelle tärkeä asia, kun joku auttaa miehen perhettä.



Ajatelkaa omalle kohdallenne. Rakastat vaimoasi, lapsiasi -> et tahdo heitä rasittaa luonnollisestikaan.

Tarvitset apua, jos kukaan muu ei auta, niin joutisit kääntymään vaimosi ja lastesi puoleen.

Mutta jos joku auttaa, niin sitä sinä arvostat. Minä ainakin.





(kyllä naiset osaavat auttaa, mutta aina emme voi emmekä tohdi emmekä tahdo turvautua naisen apuun, emme vaan voi, se rasittaa naista ja sitä taakkaa me emme tahdo vaimoillemme antaa)

5

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soup

      Itse naisena tahdon miestäni auttaa.Olen hänen paras kaveri.
      hänen miespuoliset kaverit ei auta häntä.Koska hänellä ei oo niin hyviä kavereita.
      Minun kanssa mieheni voi puhua ihan kaikesta,ja minä kuuntelen ja ymmärrän.(tai ainaki yritän ymmärtää.Joskus toista ihmistä on vaikee ymmärtää,oli se mies tai nainen.)
      Kavereilleen hän ei voi puhua kaikesta.He eivät ymmärtäisi koska ovat niin erilaisia ja pöljiä.Hän ei voi kertoa kavereilleen syvimmistä tunnoistaan.Kavereilleen hän voi puhua säästä,autoista töistä,ei paljo muusta.
      Mulle hän voi puhua autoista tunteista töistä murheista salaisuuksista seksifantasioista...kaikesta.Ja minä autan parhaani mukaan.
      Tahdon jakaa ilot ja surut

      • M135

        "Itse naisena tahdon miestäni auttaa.Olen hänen paras kaveri."

        - Tuo on varmasti totta. Nainen on miehen paras kaveri ja ystävä ja rakkain.

        "hänen miespuoliset kaverit ei auta häntä."
        "Koska hänellä ei oo niin hyviä kavereita."



        "Minun kanssa mieheni voi puhua ihan kaikesta,ja minä kuuntelen ja ymmärrän.(tai ainaki yritän ymmärtää.Joskus toista ihmistä on vaikee ymmärtää,oli se mies tai nainen.)"

        "Kavereilleen hän ei voi puhua kaikesta.He eivät ymmärtäisi koska ovat niin erilaisia ja pöljiä."


        - Tämä on ikävää, me miehet joudumme katsomaan peiliin tässä asiassa.


        "Hän ei voi kertoa kavereilleen syvimmistä tunnoistaan.Kavereilleen hän voi puhua säästä,autoista töistä,ei paljo muusta.
        Mulle hän voi puhua autoista tunteista töistä murheista salaisuuksista seksifantasioista...kaikesta.Ja minä autan parhaani mukaan.
        Tahdon jakaa ilot ja surut"

        - Aivan.

        Tämä ei kuitenkaan ole parisuhde-palsta, vaan sovinismi-palsta.

        Kuitenkin paljon onnea teille elämässä eteenpäin ja onnellisuutta, jota onneksi näyttää olevankin.


      • M135
        M135 kirjoitti:

        "Itse naisena tahdon miestäni auttaa.Olen hänen paras kaveri."

        - Tuo on varmasti totta. Nainen on miehen paras kaveri ja ystävä ja rakkain.

        "hänen miespuoliset kaverit ei auta häntä."
        "Koska hänellä ei oo niin hyviä kavereita."



        "Minun kanssa mieheni voi puhua ihan kaikesta,ja minä kuuntelen ja ymmärrän.(tai ainaki yritän ymmärtää.Joskus toista ihmistä on vaikee ymmärtää,oli se mies tai nainen.)"

        "Kavereilleen hän ei voi puhua kaikesta.He eivät ymmärtäisi koska ovat niin erilaisia ja pöljiä."


        - Tämä on ikävää, me miehet joudumme katsomaan peiliin tässä asiassa.


        "Hän ei voi kertoa kavereilleen syvimmistä tunnoistaan.Kavereilleen hän voi puhua säästä,autoista töistä,ei paljo muusta.
        Mulle hän voi puhua autoista tunteista töistä murheista salaisuuksista seksifantasioista...kaikesta.Ja minä autan parhaani mukaan.
        Tahdon jakaa ilot ja surut"

        - Aivan.

        Tämä ei kuitenkaan ole parisuhde-palsta, vaan sovinismi-palsta.

        Kuitenkin paljon onnea teille elämässä eteenpäin ja onnellisuutta, jota onneksi näyttää olevankin.

        [Nainen on miehen paras kaveri ja ystävä ja rakkain.]

        - Sitten kun miehen rakkain ja paras kaveri ja paras ystävä, eli nainen, tarvitsee apua ja taakan kevennystä, niin silloin

        mies tarvitsee apua, ja silloin apu tulee toiselta mieheltä. Tämä on sovinismia.


        Miehet toimivat keskenään, ovat myös hyviä ystäviä keskenään, kuitenkaan miehen ja miehen ystävyys-suhde ei ole niin syvällinen kuin miehen ja naisen sydän-ystävyys-suhde.


    • M135

      Muistutellaan kavereita siitä, että kirjoitukseni ei tarjoa miehelle muuta kuin tuskaa ja taakkaa.


      Jos mies, sovin-isti, anti-feministi, ei ymmärrä sitä, että miehen aseman parantaminen tapahtuu vain ja ainoastaan miesten keskinäisessä yhteis-työssä, niin siinä tapauksessa

      - häntä heiluttaa koiraa

      - mies vain imee äitinsä tissiä vielä, työssä käyvän äitinsä tissiä, on poika vielä. Poika tulee mieheksi kun alkaa auttamaan äitiään (on myös muita asioita)

      - rasittaa vaimoaansa, ja silloin on turha ihmetellä miten kotona menee niin huonosti.

      On vain ymmärrettävä se tosi-asia, että mikäli mies tahtoo olla itsenäinen, on miehen tehtävä kaikki 100 % itse.



      Mutta kaikki on suhteellista. Esimerkiksi mies, joka on menettänyt raajansa, on 100 % ansainnut toisten miesten avun-annon.

      Raajansa menettänyttä miestä on autettava.

      Raajansa menettänyt mies on huomioitava.


      Mies täytyy ottaa mukaan.

      • M135

        Eikä pidä unohtaa ihmeitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2092
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1905
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe