Pakko myöntää tämä tosi-asia.
En tarjoa miehelle muuta kuin tuskaa ja taakkaa kirjoituksillani.
Siinä mielessä mies saa helpotusta elämäänsä, että tuska ja taakka on jaettu miesten kesken. Nyky-ajassa, jossa olemme kehittäneet tekniikan avuksemme, tuo taakka ja tuska on pienempi.
Miesten yhteistyö toimii tai ei toimi. Feminismi palsta on niille miehille, jotka haluavat naisten kanssa jakaa tuskansa ja taakkansa.
Mitä vaihto-ehtoja miehellä on elämässään. Mitkä ovat ne tahot joihin mies voi hädän hetkellä turvata?
- Minä käsittelen niitä vaihto-ehtoja, kun mies saa 100 % avun 100 % tasa-arvoiselta ystävältä.
Kun mies saa apua mieheltä. Se on 100 prosenttisesti tasa-arvoista.
Mies ymmärtää.
Kun mies tarvitsee apua tärkeissä asioissa, kun mies tarvitsee elantoa, työtä. Niin silloin kaveria autetaan.
Kun tärkeimmät asiat, perhe. Perhe on miehelle tärkeä asia. Niin silloin kun perhe tarvitsee apua, niin keneltä mies voi pyytää apua?
- Ei mies voi pyytää apua vaimoltaan, koska se olisi vaimolle taakka ja mies ei sitä tahdo.
- Ei mies voi pyytää lapsiltaan apua. Tämä on päivänselvä asia.
- Kun mies tarvitsee apua, niin kenen puoleen silloin mies kääntyy? Keneltä saa luotettavaa ja hyvää apua?
Kuka on valmis jakamaan miehen kanssa miehen taakan?
Kenelle tämä on tärkeä asia? Kuka voi kuvitella joskus tarvitsevansa apua? Kenen puoleen silloin voi kääntyä?
Silloin astuu sovin-ismi kuvioihin.
Mies auttaa miestä. -> Miehen perhettä.
Se on miehelle tärkeä asia, kun joku auttaa miehen perhettä.
Ajatelkaa omalle kohdallenne. Rakastat vaimoasi, lapsiasi -> et tahdo heitä rasittaa luonnollisestikaan.
Tarvitset apua, jos kukaan muu ei auta, niin joutisit kääntymään vaimosi ja lastesi puoleen.
Mutta jos joku auttaa, niin sitä sinä arvostat. Minä ainakin.
(kyllä naiset osaavat auttaa, mutta aina emme voi emmekä tohdi emmekä tahdo turvautua naisen apuun, emme vaan voi, se rasittaa naista ja sitä taakkaa me emme tahdo vaimoillemme antaa)
Pakko myöntää.
5
400
Vastaukset
- soup
Itse naisena tahdon miestäni auttaa.Olen hänen paras kaveri.
hänen miespuoliset kaverit ei auta häntä.Koska hänellä ei oo niin hyviä kavereita.
Minun kanssa mieheni voi puhua ihan kaikesta,ja minä kuuntelen ja ymmärrän.(tai ainaki yritän ymmärtää.Joskus toista ihmistä on vaikee ymmärtää,oli se mies tai nainen.)
Kavereilleen hän ei voi puhua kaikesta.He eivät ymmärtäisi koska ovat niin erilaisia ja pöljiä.Hän ei voi kertoa kavereilleen syvimmistä tunnoistaan.Kavereilleen hän voi puhua säästä,autoista töistä,ei paljo muusta.
Mulle hän voi puhua autoista tunteista töistä murheista salaisuuksista seksifantasioista...kaikesta.Ja minä autan parhaani mukaan.
Tahdon jakaa ilot ja surut- M135
"Itse naisena tahdon miestäni auttaa.Olen hänen paras kaveri."
- Tuo on varmasti totta. Nainen on miehen paras kaveri ja ystävä ja rakkain.
"hänen miespuoliset kaverit ei auta häntä."
"Koska hänellä ei oo niin hyviä kavereita."
"Minun kanssa mieheni voi puhua ihan kaikesta,ja minä kuuntelen ja ymmärrän.(tai ainaki yritän ymmärtää.Joskus toista ihmistä on vaikee ymmärtää,oli se mies tai nainen.)"
"Kavereilleen hän ei voi puhua kaikesta.He eivät ymmärtäisi koska ovat niin erilaisia ja pöljiä."
- Tämä on ikävää, me miehet joudumme katsomaan peiliin tässä asiassa.
"Hän ei voi kertoa kavereilleen syvimmistä tunnoistaan.Kavereilleen hän voi puhua säästä,autoista töistä,ei paljo muusta.
Mulle hän voi puhua autoista tunteista töistä murheista salaisuuksista seksifantasioista...kaikesta.Ja minä autan parhaani mukaan.
Tahdon jakaa ilot ja surut"
- Aivan.
Tämä ei kuitenkaan ole parisuhde-palsta, vaan sovinismi-palsta.
Kuitenkin paljon onnea teille elämässä eteenpäin ja onnellisuutta, jota onneksi näyttää olevankin. - M135
M135 kirjoitti:
"Itse naisena tahdon miestäni auttaa.Olen hänen paras kaveri."
- Tuo on varmasti totta. Nainen on miehen paras kaveri ja ystävä ja rakkain.
"hänen miespuoliset kaverit ei auta häntä."
"Koska hänellä ei oo niin hyviä kavereita."
"Minun kanssa mieheni voi puhua ihan kaikesta,ja minä kuuntelen ja ymmärrän.(tai ainaki yritän ymmärtää.Joskus toista ihmistä on vaikee ymmärtää,oli se mies tai nainen.)"
"Kavereilleen hän ei voi puhua kaikesta.He eivät ymmärtäisi koska ovat niin erilaisia ja pöljiä."
- Tämä on ikävää, me miehet joudumme katsomaan peiliin tässä asiassa.
"Hän ei voi kertoa kavereilleen syvimmistä tunnoistaan.Kavereilleen hän voi puhua säästä,autoista töistä,ei paljo muusta.
Tahdon jakaa ilot ja surut"
- Aivan.
Tämä ei kuitenkaan ole parisuhde-palsta, vaan sovinismi-palsta.
Kuitenkin paljon onnea teille elämässä eteenpäin ja onnellisuutta, jota onneksi näyttää olevankin.[Nainen on miehen paras kaveri ja ystävä ja rakkain.]
- Sitten kun miehen rakkain ja paras kaveri ja paras ystävä, eli nainen, tarvitsee apua ja taakan kevennystä, niin silloin
mies tarvitsee apua, ja silloin apu tulee toiselta mieheltä. Tämä on sovinismia.
Miehet toimivat keskenään, ovat myös hyviä ystäviä keskenään, kuitenkaan miehen ja miehen ystävyys-suhde ei ole niin syvällinen kuin miehen ja naisen sydän-ystävyys-suhde.
- M135
Muistutellaan kavereita siitä, että kirjoitukseni ei tarjoa miehelle muuta kuin tuskaa ja taakkaa.
Jos mies, sovin-isti, anti-feministi, ei ymmärrä sitä, että miehen aseman parantaminen tapahtuu vain ja ainoastaan miesten keskinäisessä yhteis-työssä, niin siinä tapauksessa
- häntä heiluttaa koiraa
- mies vain imee äitinsä tissiä vielä, työssä käyvän äitinsä tissiä, on poika vielä. Poika tulee mieheksi kun alkaa auttamaan äitiään (on myös muita asioita)
- rasittaa vaimoaansa, ja silloin on turha ihmetellä miten kotona menee niin huonosti.
On vain ymmärrettävä se tosi-asia, että mikäli mies tahtoo olla itsenäinen, on miehen tehtävä kaikki 100 % itse.
Mutta kaikki on suhteellista. Esimerkiksi mies, joka on menettänyt raajansa, on 100 % ansainnut toisten miesten avun-annon.
Raajansa menettänyttä miestä on autettava.
Raajansa menettänyt mies on huomioitava.
Mies täytyy ottaa mukaan.- M135
Eikä pidä unohtaa ihmeitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982