..epäilys siitä että olen muuttumassa nahjukseksi.. mitä tässä enää voi tehdä?.. vai antaa mennä vaan kun on alamäki taas..
minulla on hyvin suuri....
9
446
Vastaukset
- Kylli.Kyllä
tietoa että olen muuttunut nahjukseksi.
"voiko vetelämmin aamun enää alkaa, onko velttoilevampaa päivää niinkuin tää"
Mennään yhdessä persliusua alas mutta muista, että aina on notkosta noustu. Se on valitettavan pakollistakin...joutonotkosta ei oo enää nousuuu.. tartten superkofeiinii että pääsen tästä velttoilevasta olotilasta eroon..
- Kylli.Kyllä
pervokki kirjoitti:
..joutonotkosta ei oo enää nousuuu.. tartten superkofeiinii että pääsen tästä velttoilevasta olotilasta eroon..
sitä huomenna, huomenna on uusi päivä.
- AROSUSI-09
jonka johdosta mikään muu ei kannata,kuin sohvalla makailu?:)Kaikki on niin turhaa j.n.e...
onko tää, sitä sohvan kestävää, kosa suostuu nahjukset nuo vastaamaan...
filosofiassa on mäkiä---- mullakin
Puhti ikäänkuin poissa. Pitäisi tehdä ekaksi hyvää ruokaa, että jaksaisi aloittaa kunnolla päivän. Luulen, ett mulla on vaan energian puute. Syön liian vähän, kun aioin tiputtaa painoa. Se on jäänyt "päälle". Paino ei vain tipu, kun en syö tarpeeksi, enkä liiku tarpeeksi. Jälkimmäinen ei tule nyt kysymykseenkään.
Ottaisin itseäni niskasta kiinni. Vaan en saa otetta. =( Luotan lujasti, että ...jonain päivänä.....sanottu että syö hyvin .. ookoo ja sit alkaa väsyttää.. ulkoile ..ookoo ja sit alkaa kahta kauheemmin väsyttää.. jotain on pahasti vialla.. nahjuskuume kai mikäli sellanen on olemassa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1645258
- 114198
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka513675Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032955Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv792678Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t62098- 441465
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m121358Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos621234Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli4081219