..epäilys siitä että olen muuttumassa nahjukseksi.. mitä tässä enää voi tehdä?.. vai antaa mennä vaan kun on alamäki taas..
minulla on hyvin suuri....
9
438
Vastaukset
- Kylli.Kyllä
tietoa että olen muuttunut nahjukseksi.
"voiko vetelämmin aamun enää alkaa, onko velttoilevampaa päivää niinkuin tää"
Mennään yhdessä persliusua alas mutta muista, että aina on notkosta noustu. Se on valitettavan pakollistakin...joutonotkosta ei oo enää nousuuu.. tartten superkofeiinii että pääsen tästä velttoilevasta olotilasta eroon..
- Kylli.Kyllä
pervokki kirjoitti:
..joutonotkosta ei oo enää nousuuu.. tartten superkofeiinii että pääsen tästä velttoilevasta olotilasta eroon..
sitä huomenna, huomenna on uusi päivä.
- AROSUSI-09
jonka johdosta mikään muu ei kannata,kuin sohvalla makailu?:)Kaikki on niin turhaa j.n.e...
onko tää, sitä sohvan kestävää, kosa suostuu nahjukset nuo vastaamaan...
filosofiassa on mäkiä---- mullakin
Puhti ikäänkuin poissa. Pitäisi tehdä ekaksi hyvää ruokaa, että jaksaisi aloittaa kunnolla päivän. Luulen, ett mulla on vaan energian puute. Syön liian vähän, kun aioin tiputtaa painoa. Se on jäänyt "päälle". Paino ei vain tipu, kun en syö tarpeeksi, enkä liiku tarpeeksi. Jälkimmäinen ei tule nyt kysymykseenkään.
Ottaisin itseäni niskasta kiinni. Vaan en saa otetta. =( Luotan lujasti, että ...jonain päivänä.....sanottu että syö hyvin .. ookoo ja sit alkaa väsyttää.. ulkoile ..ookoo ja sit alkaa kahta kauheemmin väsyttää.. jotain on pahasti vialla.. nahjuskuume kai mikäli sellanen on olemassa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa752803- 572726
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172433- 412052
- 501990
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2761972Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211291- 381129
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo01060Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.96989