..epäilys siitä että olen muuttumassa nahjukseksi.. mitä tässä enää voi tehdä?.. vai antaa mennä vaan kun on alamäki taas..
minulla on hyvin suuri....
9
441
Vastaukset
- Kylli.Kyllä
tietoa että olen muuttunut nahjukseksi.
"voiko vetelämmin aamun enää alkaa, onko velttoilevampaa päivää niinkuin tää"
Mennään yhdessä persliusua alas mutta muista, että aina on notkosta noustu. Se on valitettavan pakollistakin...joutonotkosta ei oo enää nousuuu.. tartten superkofeiinii että pääsen tästä velttoilevasta olotilasta eroon..
- Kylli.Kyllä
pervokki kirjoitti:
..joutonotkosta ei oo enää nousuuu.. tartten superkofeiinii että pääsen tästä velttoilevasta olotilasta eroon..
sitä huomenna, huomenna on uusi päivä.
- AROSUSI-09
jonka johdosta mikään muu ei kannata,kuin sohvalla makailu?:)Kaikki on niin turhaa j.n.e...
onko tää, sitä sohvan kestävää, kosa suostuu nahjukset nuo vastaamaan...
filosofiassa on mäkiä---- mullakin
Puhti ikäänkuin poissa. Pitäisi tehdä ekaksi hyvää ruokaa, että jaksaisi aloittaa kunnolla päivän. Luulen, ett mulla on vaan energian puute. Syön liian vähän, kun aioin tiputtaa painoa. Se on jäänyt "päälle". Paino ei vain tipu, kun en syö tarpeeksi, enkä liiku tarpeeksi. Jälkimmäinen ei tule nyt kysymykseenkään.
Ottaisin itseäni niskasta kiinni. Vaan en saa otetta. =( Luotan lujasti, että ...jonain päivänä.....sanottu että syö hyvin .. ookoo ja sit alkaa väsyttää.. ulkoile ..ookoo ja sit alkaa kahta kauheemmin väsyttää.. jotain on pahasti vialla.. nahjuskuume kai mikäli sellanen on olemassa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1702141- 142132
- 1001013
Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46847Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢112813Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs35786Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah156782Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises30746- 43714
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä50684