Lahden Autokulma

toimii oudosti!

Sain nettiautokyselyyni vastauksen kysymykseeni että kyseinen auto on varattu. No, tällä hetkellä tiedän että auto EI ole enää varattu kellekkään. Se muuttui heti varatuksi kun kyselin mm auton jakohihnan vaihdosta. Ilmeisesti putiikki ei tiedä sitä itsekään. Onpa ollut taitava automyyjä joka senkin käkkylän on vaihdossa ottanut. Varsinkin kun kyseisen hihnan katkeaminen teettää noin 8 tuhannen rempan 12 tuhannen autoon...

23

5383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiJobbareille!!!

No sieltä liikkeestä en autoa enää osta. Huijareita ovat... Ihme kuiskimista myyjien kesken, kun menee autoa ostamaan. Kaikkein paras oli kun Renun Laguna siellä pihassa ei lähtenyt edes käyntiin... Autoihin ei anneta vara-avainta eikä lämmitinjohtoa lupauksista huolimatta. Taidan seuraavan kerran mennä paikalle viranomaisten kanssa.

• Vanhempi

Auto oli pettymys. En pitänyt paikasta enkä omistajasta.

• pasi4

Samanlaisia kokemuksia, EN kyseisestä liikkeestä osta minkäänlaista auto. Myyjät eivät pidä puheitaan. Suosittelen olemaan tarkkana tämän autoliikkeen kanssa.

• laguna II

Kyllä Lahden Autokulmasta kannattaa auto ostaa. Ostimme reilu vuosi sitten sieltä Renun Lagunan ja hyvin lähtee käyntiin talvellakin vaikka autossa ei ole lohkolämmitintä.

• rellu lahdest

Onkos vara-avainta?

• laguna II

On

• pappaliini

Oliko kultaharkko takakontissa?

• laguna II

EI kun neljä rengasta vanteineen.

• eyweye

Jos on varattu, niin kerrot että palaat asiaan jos ei mene kaupaksi. Niin yksinkertaista, mitään moraalista velvoitetta ei ole palata asiaan jos kerta uskaltavat olla myymättä.

• Myyntimies John Doe

Tuo jakohihnan vaihtaminen on kyllä tekemätön paikka, autolla on vaan pakko ajaa siihen asti kunnes hihna katkeaa.

• 100-0 kusetettu

Onks tää joku entinen Automesta, mestama, mikä kusettaa minkä ehtii?
      Menin yli 10 vuotta sitten liikkeeseen ja haukkasin saman tien kolmella tonnilla p##kaa.
      Auto oli hirveä pommi, täysin ylihintanen, eikä siinä ollut ees kaksia renkaita.
      Se oli ostettu varmaan satasella sisään, laitettu hintalappuun 2990 ekee ja laitettu pihan sivuun houkuttimeksi.

• asiakasonmulkku

Jos tiesit tuon, miksi ostit, mulkku?

• Joojooman

Ostaako joku noit? Suurin osa loppuu ajettui

• Mehmed

Katso peiliin, syy ja seuraus löytyy sieltä

• kansanauto

Itse ainakin positiivia kokemuksia pakettiauton ostosta.

• toinenkauppias_

Heh!
      "Lahden Autokulma toimii oudosti!"

Ja niin vaan on, oudosti tai ei, toiminut jo tämänkin aloituksen jälkeen toistakymmentä vuotta!

Oudosti ne vaan liikkeet toimii ja tuottaa omistajilleen ja työntekijöilleen palkkoja, liiketoiminnasta myyntivoittoja ja siinä sivussa "kaikelle kansalle hyvää ja kaunista" veronmaksun muodossa, vaikka oudot ihmiset outoine valitusvirsineen paskansuoltopalstoilla kuinka mellastavat!

• toinenkauppias_

Totuus.

"Se muuttui heti varatuksi kun..."
      ...osoittauduit jo puhelimessa täydeksi turhakkeeksi, jollaiselle ei autoa edes haluta myydä, saati sinua liikkeeseen jalkoihin pyörimään ja nuuskimaan pakoputkia ja näin häiritsemään normaaliälyisten kanssa tehtävää kaupankäyntiä.

• Mitajä

Itse asioin liikkeessä syksyllä. Alle vaihtui Superb ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Mielestäni asiallisen rentoa palvelua ja hinta/laatusuhde oli autossa kunnossa. Voin suositella hyvillä mielin muillekin. 👍

• Omistajasuosittelee

Mielestäni kehuin liikettäni aika hyvin,mitäs muut tykkäs?

• Mitajä

No pakkohan ei ole uskoa. Octavian jätin liikkeeseen ja sekin meni ilmeisesti kohtuu nopeastikin sieltä eteenpäin kun ei kerta ainakaan enää ole myynnissä 😂

• Anonyymi

Tämä on totta tämä varausjuttu. Olin varaamassa Land cruiserin aika hintava. Auto harmikseni varattu eilen.,kuitenkin sama auto myynnissä vielä 2 viikon päästä. Annoin paskan olla

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      2024
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      102
      1835
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1629
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1484
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1172
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1093
    7. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      76
      1077
    8. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1073
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1056
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1003
    Aihe