yli 70 %:in kansansuosiota. Mattia ei eroteta.
Pääministeri Matti Vanhanen
5
157
Vastaukset
- inka
ei ole kysytty.
Vanhanen ei nauti minun luottamustani. - vaihtoehto
saada muutosta aikaan lienee kansan vaihtaminen
- kyllä me oomme eoroopan heikkoälyisin kansa ja niinhän se oli siinä tutkimuksessakin todistettu, vain 95 älykkyysosamäärä
sitä saamme mitä tilaamme - hylätyllä perustuslailla
Matti on kohta lähdössä. Viimeiseksi kukaksi hattuunsa hän haluaa saada "kunnian" siitä, että hänen aikanaan ja ansiostaan Suomi ratifioi hylätyn EU:n perustuslakisopimuksen.
Vaikka tämä tapahtuukin kansan tahdon vastaisesti.
Matti on söde. EU:n perustuslain hylätystä versiosta kansamme ei taas perusta. Oli masentavaa katsoa televisiosta Vanhasen selittelyja, kuinka Eurooppa muuttuu Suomen ansiosta paremmaksi jos hyväksymme hylätyn perustuslain ja siten osoitamme periaatteellisen halukkuutemme Euroopan rakentamiseen.
EU-kulissin on pysyttävä pystyssä? Eikä väliä onko sen takana mitään kantavaa?
Ehkä näin onkin parempi. Typeryydellään EU kaivaa oman hautansa. Mikä minä sitä olen pelastamaan. Tuo 70 % on fiktiota; ei faktaa.
Lyhyessä ajassa Vanhasen suosio on romahtanut yli 20 prosenttiyksikköä.- kansansuosiota
Matti nauttii kansansuosiota.
EU:n perustuslaki ei nauti.
Entä jos nämä kaksi hirttäytyvät toisiinsa pakettina, joka on otettava tai jätettävä?
Mitä silloin sanomme seuraavissa vaaleissa keskustapuolueelle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 64618
- 77608
- 104584
- 26532
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet91457