Kaikki rasistit pitäisi lähettää Afrikkaan rämpimään soissa!!! Mikä tekee ihmisestä rasistin? Huono kasvatus vai hyvä kasvatus? En tiedä, mutta mua ärsyttää kaikki, jotka sorsii valkoihoisia tai mustaihoisia!!!! Mulla on yksi tosi kiva mustaihoinen kaveri (tai tuttu). Olisi kiva, jos ihmiset voisivat elää rauhassa. Me olemme sisältä kaikki samanlaisia!
Vihaan rasismia!
13
1357
Vastaukset
Niin, olisi kiva jos Afrikasta maahamme tulleet rasistit saataisiin soita tallailemaan ja vieläpä sinne Afrikkaan.
Ihmisrodut ovat erilaisia, jotkut ovat tottuneet tekemään töitä, toiset lekottelemaan auringossa. Toiset ovat luoneet korkeakulttuureja, valtavia rakennelmia, suuria keksintöjä ja kaikkea muuta, kun taas toiset ovat sillä välin lekotelleet auringossa, välillä vihollisheimon kimppuun hyökäten…- Hamara
Rasismi, on sivistyksen viimeinen linnake, viidakoitten luuneniä vastaan.
- angry finn
Väärin!! Olemme huomattavassa määrin erilaisia fyysisesti ja henkisesti,päältä ja sisältä,jokaikinen rotu.Tämä on vereen ja luontoon kirjoitettu fakta.
Ja unohda psykopölinä ja kasvatustieteet,koska rasisteja tulee monenlaisista perheistä.
Ihmisestä tekee rasistin hänen rodullinen identiteettinsä ja sen laukaisee hänessä piilevä rotutietoisuus.
Rasismi lähtee verestä ja synnyinperästä,sen täytyy vain herätä.Se on luontainen kollektiivinen itsesäilytysvaisto,joka pyrkii karkoittamaan vieraat ainekset omasta piiristään
ja on myös vääränlaista rasismia,joka tapahtuu vieraassa ympäristössä ja jolla on tarkoitus tuhota tai valloittaa.
Ja anti-rasisteilla pitäisi mennä Etelä-Afrikkaan,Zimbaween(ent.Rhodesia),Liberiaan tai Somaliaan ja katsoa erilaisemmista näkökulmista tätä hommaa. - suomalainen
Aina vaan jaksetaan jauhaa että ME SUOMALAISET ollaan rasisteja...onko monikaan ajatellut KUINKA PALJON ME SUOMALAISET JOUDUMME RASISMIN KOHTEEKSI...JOPA OMASSA MAASSAMME!!!! Meitä aina syyllistetään ja otamme "ulkomaalaisilta" jokaisen väärän liikkeen takia "turpaamme"!!!
En todellakaan ole rasisti mutta V######aa välillä tämä EPÄOIKEUDENMUKAISUUS!!!!!!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294