..ettei araljärvenhaukka tuu nappaa teitä ja viemään araljärven suolalakeuksille...
ei kestä kiittää tästä varoituksesta...
VAROKAAA!!!
9
400
Vastaukset
- sweet_lemon
luin ensin, että arajärven, josta tuli mieleen eräs henkilö ja sitten haukasta tuli mieleen toinen henkilö ja sitten ihmettelin, että miten nämä liittyy suolaan.. kiitos kuitenkin, nyt meni yöunet ;)
- Alien-8
Kyllä ne Araljärven ja Siperian lakeudet jo tunnetaan.Olin nimittäin piilottelemassa tv-lupatarkastajaa niillä main Doe-01 nikkini aikoina.
- AROSUSI-09
En ole maksanut tv-lupaa kahteen vuoteen.Hah-hah-haa.
- Alien-8
AROSUSI-09 kirjoitti:
En ole maksanut tv-lupaa kahteen vuoteen.Hah-hah-haa.
(ainakin toistaiseksi)En ihmettele ollenkaan,kun verratan korkeita lupamaksujen hintoja ohjelmien alhaiseen tasoon:(
- AROSUSI-09
Alien-8 kirjoitti:
(ainakin toistaiseksi)En ihmettele ollenkaan,kun verratan korkeita lupamaksujen hintoja ohjelmien alhaiseen tasoon:(
kun tarkastajat eivät ole käyneet.Mikä niitä vaivaa? Niinkuin niitä olen odottanut.
- Alien-8
AROSUSI-09 kirjoitti:
kun tarkastajat eivät ole käyneet.Mikä niitä vaivaa? Niinkuin niitä olen odottanut.
kuukauden kuluttua,kun muutin tähän uuteen paikkaan.Ovea en avannut,ja postilaatikosta tuli ilmoitus,että TÄSSÄ OSOITTEESSA ei ole voimassaolevaa tv-lupaa.Olipa lupa voimassa kuukausi sitten vielä Turussa asuessani.Eikö ne h****tin pösilöt saa maistraatista päivitettyä osoiterekisteriä:((??
Niinkuin kesä muuttuu talveksi,yhtä varmasti ne tarkastajat löytävät vielä sinunkin ovesi taakse;) - AROSUSI-09
Alien-8 kirjoitti:
kuukauden kuluttua,kun muutin tähän uuteen paikkaan.Ovea en avannut,ja postilaatikosta tuli ilmoitus,että TÄSSÄ OSOITTEESSA ei ole voimassaolevaa tv-lupaa.Olipa lupa voimassa kuukausi sitten vielä Turussa asuessani.Eikö ne h****tin pösilöt saa maistraatista päivitettyä osoiterekisteriä:((??
Niinkuin kesä muuttuu talveksi,yhtä varmasti ne tarkastajat löytävät vielä sinunkin ovesi taakse;)ovat luolista esiinkaivettuja kivikautisia ja tautisia poliiseja.Viddu ne mua löydä.Nakkanakeja!
- :tön
AROSUSI-09 kirjoitti:
ovat luolista esiinkaivettuja kivikautisia ja tautisia poliiseja.Viddu ne mua löydä.Nakkanakeja!
Mulla ei ole laisinkaan tv:tä. Ei oo ollut 30- vuoteen kun olen elänyt. Ihan kivaa silti tää..
- luin että....
Arajärvenhaukka, ja ihmettelin, mitä se nyt on keksinyt...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 95932
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25877Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568
