Kuulin leasingyhtiöstä, että mm. baltiassa on varakaustapauksen yhteydessä 20 % omavastuu! Tämähän tietää aika monen tonnin suuruista laskua, jos huonosti käy.
Miten on, olettekä saaneet neuvoteltua työpaikkanne kanssa, että maksavat omavastuun tai suuren osan siitä? Vai voisikohan ottaa itse lisävakuutuksen omavastuun pienentämiseksi?
Järkyttävä omavastuu ulkomailla
5
1526
Vastaukset
- jeps
En helvetissä lähde duunin autolla, jos omavastuuta ei makseta jos duunimatka. Omat ajot täytyy neuvotella erikseen, vaikka tosiaan olis täysautoetu. Itse olen lähtenyt siitä, että jos maksan edusta edellytän kaiken siihen kuuluvan ja liittyvän.
- alkup.
unohdin mainita, että lomamatka on suunnitteilla ja sen takia tuli mieleen, että saattaisi joutua omavastuuta itse maksamaan.
Toi oli kyllä hyvä pointti vapasta autoedusta, sillä voisi yrittää pomolle perustella sitä, miksi firman pitäisi se omavastuu tai lisävakuutus maksaa...
- Oma vai vierasauto
omavastuu olisi myös tuo 20%. Siis mikä on ongelmasi?
- O.Velin
...vakuutusyhtiölle vakuutusmaksuna 20% auton arvosta. Siinä ei tietenkään ole mitään järkeä, koska sen joutuu maksamaan sattuipa vahinkoa tai ei.
- alkup.
Jep, selvisi ettei tarvitse itse maksaa ellei nyt sitten ole esim. kännissä toikkaroinut. Eikun matkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5406746Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3212516Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871994- 1271196
- 301132
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51114- 84952
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel97919Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60915- 40789