Kuulin leasingyhtiöstä, että mm. baltiassa on varakaustapauksen yhteydessä 20 % omavastuu! Tämähän tietää aika monen tonnin suuruista laskua, jos huonosti käy.
Miten on, olettekä saaneet neuvoteltua työpaikkanne kanssa, että maksavat omavastuun tai suuren osan siitä? Vai voisikohan ottaa itse lisävakuutuksen omavastuun pienentämiseksi?
Järkyttävä omavastuu ulkomailla
5
1547
Vastaukset
- jeps
En helvetissä lähde duunin autolla, jos omavastuuta ei makseta jos duunimatka. Omat ajot täytyy neuvotella erikseen, vaikka tosiaan olis täysautoetu. Itse olen lähtenyt siitä, että jos maksan edusta edellytän kaiken siihen kuuluvan ja liittyvän.
- alkup.
unohdin mainita, että lomamatka on suunnitteilla ja sen takia tuli mieleen, että saattaisi joutua omavastuuta itse maksamaan.
Toi oli kyllä hyvä pointti vapasta autoedusta, sillä voisi yrittää pomolle perustella sitä, miksi firman pitäisi se omavastuu tai lisävakuutus maksaa...
- Oma vai vierasauto
omavastuu olisi myös tuo 20%. Siis mikä on ongelmasi?
- O.Velin
...vakuutusyhtiölle vakuutusmaksuna 20% auton arvosta. Siinä ei tietenkään ole mitään järkeä, koska sen joutuu maksamaan sattuipa vahinkoa tai ei.
- alkup.
Jep, selvisi ettei tarvitse itse maksaa ellei nyt sitten ole esim. kännissä toikkaroinut. Eikun matkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352206
- 841293
- 561288
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31721
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565