Olen pettynyt toista, ja viimeistä, kertaa
Auto Milanoon:
- kovat hinnat (työt kestävät kauan)
- osia vaihdetaan kysymättä lupaa
- ihme selityksiä laskun loppusummasta jne.
Malminkartanon Autohuolto:
- ystävällinen ja sönköttämätön palvelu
- toistaiseksi kohtuu hinnoittelu
- ostaavat hommansa
Delta Konala:
- ystävällinen ja sönköttämätön palvelu
- alakerran pojat ostaavat hommansa
- kallis
Minua juoksutettiin Motonetissa oikein urakalla.
Tilasin osan postimyynnin kautta Alfaani, joka ei tietenkään käynyt autooni. Palautuksen kanssa olikin sitten jo hankaluuksia, v...n puuttuva lähetyslista, tunari myyjä ja esimiehensä. Lopulta "rautalangan" kanssa homma oistui.
Tämä siis Lommilassa.
Muutama jutska
3
742
Vastaukset
- jöösi
tutinoita minullakin milanosta.
- lancia
Minä kun aasun täällä helsingissä kerran käytin lanciaani Deltta autossa tattarisuolla ja voi jee mikä lasku, eikä paljon tehty, mut hyvä tuli, nyt käytän autoani roihupellon autohuollossa, rento meininki ja osaava henkilö kunta ja hinta on murto osan maahantuojan huollosta ja jälki yhtä hyvää
- Alfa Romeo
Mulla on ihan hyvät kokemukset Auto Milanosta. Hinnat eivät ole halpoja, mutteivät sentään mitään Deltan tasoa. Kerran jouduin Montrealin huoltoon viemään tuonne, kun omat taidot eivät enää riittäneet ja tuntuivat ymmärtävän jotain vähän harvinaisemmastakin autosta. Hirveä lasku, mutta palvelu oli hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984