poltin tupakkaa

..tänä aamuna..ja toisen vielä päivällä.. vaikka on vasta torstai..mikähän minua vaivaa?.. no tyytyväinen olin kahvicappuccinoon ja sain hommatkin valmiiksi ja uuden homman pitkälle.. eikä oo ollu pelkoo noista araljärvenhaukoistakaan.. ilmakin oli aamulla niin raikas eikä painostavan kuuma..

14

442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä se olen polttanut jo monta tupakkaa tänään. Tein niin myös eilen ja monta vuotta takaperin:(((

      • ..mikähän sua sitte vaivaa?.. yleensä vasta viionloppuisin polttelen ja silloinkin tuopin ääressä.. no mulla oli jäänyt viime viikonlopusta ja olin terassilla juomassa kahvia niin kai se fiilis vaan tuli..


      • pervokki kirjoitti:

        ..mikähän sua sitte vaivaa?.. yleensä vasta viionloppuisin polttelen ja silloinkin tuopin ääressä.. no mulla oli jäänyt viime viikonlopusta ja olin terassilla juomassa kahvia niin kai se fiilis vaan tuli..

        On ollut laastaria ja purkaa. Aina minä kummiskin sorrun uudelleen. Viimeistään silloin kun päätän olla sosiaalinen ja tapaan ystäviäni hyvän musiikin ja juoman kera. Pitäis alkaa nipoksi ja lopettaa ravintolassa käyminen ja sit viä pistää välit poikki aikas moneen kaveriin. En kyllä ala.


      • tuputuu kirjoitti:

        On ollut laastaria ja purkaa. Aina minä kummiskin sorrun uudelleen. Viimeistään silloin kun päätän olla sosiaalinen ja tapaan ystäviäni hyvän musiikin ja juoman kera. Pitäis alkaa nipoksi ja lopettaa ravintolassa käyminen ja sit viä pistää välit poikki aikas moneen kaveriin. En kyllä ala.

        ..mä päätin alkaa huvipolttajaks vaan ja enkä oikeestaan koskaan oo kovin aktiivisesti polttanutkaan.. mutta viikonloppuisin voi mennä aski illassa..


      • pervokki kirjoitti:

        ..mä päätin alkaa huvipolttajaks vaan ja enkä oikeestaan koskaan oo kovin aktiivisesti polttanutkaan.. mutta viikonloppuisin voi mennä aski illassa..

        en päättänyt alkaa vakipolttajaksi mutta niin vaan kävi. Ja nyt on sit pirhanan vaikee olla ilman. Joskus aikanaan minulle sanottiin etten tarvi sellasia ystäviä jotka polttaa tupakkaa tai juo alkoholia. Tällä ikää se tuntuis aika kornilta jos noin sanottais.


      • tuputuu kirjoitti:

        en päättänyt alkaa vakipolttajaksi mutta niin vaan kävi. Ja nyt on sit pirhanan vaikee olla ilman. Joskus aikanaan minulle sanottiin etten tarvi sellasia ystäviä jotka polttaa tupakkaa tai juo alkoholia. Tällä ikää se tuntuis aika kornilta jos noin sanottais.

        .tuo nikotiini.. aika paha jos on hirveä pakko ja hinku polttaa joka päivä.. meitä on moneksi.. kokonaan en edes halua lopettaa mutta suosittelen pientä rajoitusta sulle...


      • pervokki kirjoitti:

        .tuo nikotiini.. aika paha jos on hirveä pakko ja hinku polttaa joka päivä.. meitä on moneksi.. kokonaan en edes halua lopettaa mutta suosittelen pientä rajoitusta sulle...

        pääsisin irti niin en taatusti uskaltais polttaa edes viikonloppuisin. Ja pidä varasi sinäkin, se koukuttaa yllättävän helposti.


      • tuputuu kirjoitti:

        pääsisin irti niin en taatusti uskaltais polttaa edes viikonloppuisin. Ja pidä varasi sinäkin, se koukuttaa yllättävän helposti.

        ..kymmene vuotta poltellu silloin tällöin ja määrä vaan vähentynyt.. en usko että enää koukuttaa.. mä kyllä tykkään tupakan mausta...


      • pervokki kirjoitti:

        ..kymmene vuotta poltellu silloin tällöin ja määrä vaan vähentynyt.. en usko että enää koukuttaa.. mä kyllä tykkään tupakan mausta...

        On se kyllä kumma aine. Tunnen tämmösiä vaikeeks luokiteluja tapauksia jota ovat päässeet irti alkoholista ja amfetamiinista. Ja tiedän pari tyyppiä jotka ovat selvinneet jopa bentsokoukusta. Kaikki kumminkin polttavat röökiä. Sitä ei osaa varoa koska siitä ei tuu kumminkaan sellasia fiiliksiä mitä muista huumeista. Eli liian hyvä olo ei varota yhtään.


      • tuputuu kirjoitti:

        On se kyllä kumma aine. Tunnen tämmösiä vaikeeks luokiteluja tapauksia jota ovat päässeet irti alkoholista ja amfetamiinista. Ja tiedän pari tyyppiä jotka ovat selvinneet jopa bentsokoukusta. Kaikki kumminkin polttavat röökiä. Sitä ei osaa varoa koska siitä ei tuu kumminkaan sellasia fiiliksiä mitä muista huumeista. Eli liian hyvä olo ei varota yhtään.

        ..ja juuri olut on kyllä ollu mulla vähän sellanen hyvin suuri mieliteko joskus.. mutta onneksi sekin on vähentynyt.. kesä ja terassit houkuttaa tuopille ja no se on se sosiaalinen tapahtuma mulla niin.. mutta eikai sitä oo pakko niin tuhottomasti niitä tuoppeja kiskoo?


      • pervokki kirjoitti:

        ..ja juuri olut on kyllä ollu mulla vähän sellanen hyvin suuri mieliteko joskus.. mutta onneksi sekin on vähentynyt.. kesä ja terassit houkuttaa tuopille ja no se on se sosiaalinen tapahtuma mulla niin.. mutta eikai sitä oo pakko niin tuhottomasti niitä tuoppeja kiskoo?

        ..nyt täytyykin lähtee tästä... moro


    • AROSUSI-09

      Kax parhaassa ja päälle 20 vuotta polttanut eikä mikään vaivaa.Merkillistä.

      • ..merkillistä..omasta puolestani en oo huolissani koska se on satunnaista tuo röökaaminen..


      • AinaAlinna

        tyyli,ala mun ukoksi jookosta!!!!Oon puutteessa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe