poltin tupakkaa

..tänä aamuna..ja toisen vielä päivällä.. vaikka on vasta torstai..mikähän minua vaivaa?.. no tyytyväinen olin kahvicappuccinoon ja sain hommatkin valmiiksi ja uuden homman pitkälle.. eikä oo ollu pelkoo noista araljärvenhaukoistakaan.. ilmakin oli aamulla niin raikas eikä painostavan kuuma..

14

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä se olen polttanut jo monta tupakkaa tänään. Tein niin myös eilen ja monta vuotta takaperin:(((

• ..mikähän sua sitte vaivaa?.. yleensä vasta viionloppuisin polttelen ja silloinkin tuopin ääressä.. no mulla oli jäänyt viime viikonlopusta ja olin terassilla juomassa kahvia niin kai se fiilis vaan tuli..

• pervokki kirjoitti:

..mikähän sua sitte vaivaa?.. yleensä vasta viionloppuisin polttelen ja silloinkin tuopin ääressä.. no mulla oli jäänyt viime viikonlopusta ja olin terassilla juomassa kahvia niin kai se fiilis vaan tuli..

On ollut laastaria ja purkaa. Aina minä kummiskin sorrun uudelleen. Viimeistään silloin kun päätän olla sosiaalinen ja tapaan ystäviäni hyvän musiikin ja juoman kera. Pitäis alkaa nipoksi ja lopettaa ravintolassa käyminen ja sit viä pistää välit poikki aikas moneen kaveriin. En kyllä ala.

• tuputuu kirjoitti:

On ollut laastaria ja purkaa. Aina minä kummiskin sorrun uudelleen. Viimeistään silloin kun päätän olla sosiaalinen ja tapaan ystäviäni hyvän musiikin ja juoman kera. Pitäis alkaa nipoksi ja lopettaa ravintolassa käyminen ja sit viä pistää välit poikki aikas moneen kaveriin. En kyllä ala.

..mä päätin alkaa huvipolttajaks vaan ja enkä oikeestaan koskaan oo kovin aktiivisesti polttanutkaan.. mutta viikonloppuisin voi mennä aski illassa..

• pervokki kirjoitti:

..mä päätin alkaa huvipolttajaks vaan ja enkä oikeestaan koskaan oo kovin aktiivisesti polttanutkaan.. mutta viikonloppuisin voi mennä aski illassa..

en päättänyt alkaa vakipolttajaksi mutta niin vaan kävi. Ja nyt on sit pirhanan vaikee olla ilman. Joskus aikanaan minulle sanottiin etten tarvi sellasia ystäviä jotka polttaa tupakkaa tai juo alkoholia. Tällä ikää se tuntuis aika kornilta jos noin sanottais.

• tuputuu kirjoitti:

en päättänyt alkaa vakipolttajaksi mutta niin vaan kävi. Ja nyt on sit pirhanan vaikee olla ilman. Joskus aikanaan minulle sanottiin etten tarvi sellasia ystäviä jotka polttaa tupakkaa tai juo alkoholia. Tällä ikää se tuntuis aika kornilta jos noin sanottais.

.tuo nikotiini.. aika paha jos on hirveä pakko ja hinku polttaa joka päivä.. meitä on moneksi.. kokonaan en edes halua lopettaa mutta suosittelen pientä rajoitusta sulle...

• pervokki kirjoitti:

.tuo nikotiini.. aika paha jos on hirveä pakko ja hinku polttaa joka päivä.. meitä on moneksi.. kokonaan en edes halua lopettaa mutta suosittelen pientä rajoitusta sulle...

pääsisin irti niin en taatusti uskaltais polttaa edes viikonloppuisin. Ja pidä varasi sinäkin, se koukuttaa yllättävän helposti.

• tuputuu kirjoitti:

pääsisin irti niin en taatusti uskaltais polttaa edes viikonloppuisin. Ja pidä varasi sinäkin, se koukuttaa yllättävän helposti.

..kymmene vuotta poltellu silloin tällöin ja määrä vaan vähentynyt.. en usko että enää koukuttaa.. mä kyllä tykkään tupakan mausta...

• pervokki kirjoitti:

..kymmene vuotta poltellu silloin tällöin ja määrä vaan vähentynyt.. en usko että enää koukuttaa.. mä kyllä tykkään tupakan mausta...

On se kyllä kumma aine. Tunnen tämmösiä vaikeeks luokiteluja tapauksia jota ovat päässeet irti alkoholista ja amfetamiinista. Ja tiedän pari tyyppiä jotka ovat selvinneet jopa bentsokoukusta. Kaikki kumminkin polttavat röökiä. Sitä ei osaa varoa koska siitä ei tuu kumminkaan sellasia fiiliksiä mitä muista huumeista. Eli liian hyvä olo ei varota yhtään.

• tuputuu kirjoitti:

On se kyllä kumma aine. Tunnen tämmösiä vaikeeks luokiteluja tapauksia jota ovat päässeet irti alkoholista ja amfetamiinista. Ja tiedän pari tyyppiä jotka ovat selvinneet jopa bentsokoukusta. Kaikki kumminkin polttavat röökiä. Sitä ei osaa varoa koska siitä ei tuu kumminkaan sellasia fiiliksiä mitä muista huumeista. Eli liian hyvä olo ei varota yhtään.

..ja juuri olut on kyllä ollu mulla vähän sellanen hyvin suuri mieliteko joskus.. mutta onneksi sekin on vähentynyt.. kesä ja terassit houkuttaa tuopille ja no se on se sosiaalinen tapahtuma mulla niin.. mutta eikai sitä oo pakko niin tuhottomasti niitä tuoppeja kiskoo?

• pervokki kirjoitti:

..ja juuri olut on kyllä ollu mulla vähän sellanen hyvin suuri mieliteko joskus.. mutta onneksi sekin on vähentynyt.. kesä ja terassit houkuttaa tuopille ja no se on se sosiaalinen tapahtuma mulla niin.. mutta eikai sitä oo pakko niin tuhottomasti niitä tuoppeja kiskoo?

..nyt täytyykin lähtee tästä... moro

• AROSUSI-09

Kax parhaassa ja päälle 20 vuotta polttanut eikä mikään vaivaa.Merkillistä.

• ..merkillistä..omasta puolestani en oo huolissani koska se on satunnaista tuo röökaaminen..

• AinaAlinna

tyyli,ala mun ukoksi jookosta!!!!Oon puutteessa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      75
      2853
    2. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      57
      2796
    3. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      17
      2633
    4. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      41
      2072
    5. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      52
      2046
    6. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      277
      2015
    7. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      21
      1301
    8. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      42
      1160
    9. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      2
      1100
    10. Aamun Trump

"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.
      Maailman menoa
      96
      1009
    Aihe