Itsenäinen mies....

M135

Itsenäinen mies.


Olen pohtinut viime aikoina itsenäisyyttä, että mitä se todella on.




Pienenä, kun kuljin kaupungilla, niin aina silloin tällöin törmäsin kaupungilla mieheen, joka kulki rääsyissä ja keräsi paperinpaloja lämmikkeeksi.

Partainen mies, villapaita päällä. Likainen olemus ulospäin.



Olin pitkään synnyin-kaupungissani ja opiskelin ja ensimmäiset työni tein tuossa kaupungissa.

Vuodesta toiseen törmäsin tuohon mieheen.


Mies ei ollut muuttunut.


Mies keräsi edelleen papereita. Kulki villapaidassa.



Vasta näinä lähipäivinä olen hoksannut, että tuossa on muuten helvetin itsenäinen mies.


Ei muuten perkele ole taakaksi kenellekään.


Minua oikeastaan liikuttaa aivan helvetisti tuo kaveri.



Se tyyppi pärjää siellä.




En minä siitä ole huolissaan.



Ottaisikohan tuo kaveri rahaa vastaan, jos tarjoaisin.






Ei helvetti.



ai saatana




ei perkela, on muuten tuossa itsenäinen mies……



kova äijä saatana




jos olisin työnantajan asemassa, pitäisiköhän kysyä tuota kaveria töihin,


ei helvetti, ei ole osaamisesta kiinni varmasti, ei varmasti ole, ……


siellä se on jossakin tuo kaveri….

ja tulee toimeen

ei saatana jätkät…

haastanpa teidät kaikki tähän,

heittäkää 10 euroa ikkunasta pihalle juuri nyt……..

15

1816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M135

      Heitin 10 euroa 100 % ikkunasta pihalle. Tuuli sen kuljettaa minne kuljettaa ...

    • kuuletko jo sireenit?

      Ne tulee hakeen teitin.

    • M135

      Hyvät veljet.

      Minä koin eilen jotakin ihmeellistä.

      Minä kirjoitin eilen viestiäni, ja loppuvaiheessa minä tulin hulluksi.

      Minä elin voimakkaasti pääni sisällä tuon hetken, kun haastoin kaikki miehet heittämään 10 euroa ikkunasta pihalle.

      Minä elin voimakkaasti tunteen ja kuvitelman, jossa ikään kuin tajuaa jotakin suurta, sanoisinko jotakin jota on vaikea kuvailla.

      Olin eilen tajuavinani maailman yksinkertaisimman asian hyvä veli.



      Kun eilen kirjoitin tuota viestiäni, koin suurta myötätuntoa tuota köyhää ja itsenäistä miestä kohtaan. Tahdoin auttaa (ja tahdon edelleen, en pelkästään tahdo, vaan olen jo heittänyt 10 eurosen pihalle) tuota miestä.




      Minä tajusin sen yksinkertaisen asian, että jos me miehet heittäisimme kaikki 10 euroa pihalle, niin eipä olisi meille kenelläkään huolta.



      Koin suuren huolettomuuden tunteen sisälläni erittäin voimakkaasti.


      Se oli niin voimakas tunne, että räjähdin nauruun ja iloon.

      Minua ei haitannut äänekkyys ollenkaan.




      Koin erittäin voimakkaan tunteen.


      Erittäin vapautuneen tunteen.


      Sen sijaan, että olisin heittänyt 10 euroa pihalle, mielessäni pyöri, että olisin heittänyt koko kukkaroni pihalle saman tien.



      Olin täysin huoleton, ja täysin iloinen. Rahalla ei ollut mitään merkitystä minulle enää. Oikeastaan kaikki muut asiat tulivat mieleen tilalle, hyvät asiat.




      Yritin etsiä iloissani ja riemuissani kukkaroani takin taskusta jotta olisin voinut heittää sen pihalle aivan täpösen täysillä ... mutta en löytänyt sitä koska olin niin iloissani ja innoissani.




      Rakas vaimoni kuuli kaiken tuon tietysti.




      Minä iloitsin ja riemuitsin. Olin huoleton.



      Minä menin vaimoni luo ja selitin innoissani tuota kaikkea.

      Minä suutelin vaimoani intohimoisesti ilossani ja halailin riemussani.



      Sanoin suureen ääneen että minä rakastan sinua, minä rakastan sinua. Suutelin intohimoisesti, erittäin intohimoisesti.



      Olin tajuavinani sen yksinkertaisen asian, että jos me kaikki heittäisimme kukkaron pihalle, ei meillä olisi enää huolta rahasta.

      Rahat lojuisivat pihamailla ja kaduilla.




      Mitä siitäkin tulisi, hyvä veli.








      Sellainen elokuva on kuin "Ihmeellinen on elämä".



      Siinä mies kokee sen, kun enkeli näyttää miehelle, millaista elämä olisi jos tätä ei olisi olemassakaan.



      Kun sitten mies huomaa oman elämänsä rakkauden, hän tahtoo elää.

      Kaikki ihmiset tuntuvat rakkailta ja ovat rakkaita silloin.

      Mies tulee hulluksi rakkaudesta.



      Se oli sinänsä erikoista, kun mies tuossa elokuvassa riemuitsi aivan hullun lailla, mutta kukaan ei tiennyt miksi, paitsi elokuvan katsojat ...




      Rakkaat veljet.


      Eilen olin hyvin iloinen siitä, että tajusin tuon yksinkertaisen asian, tuo oli varmasti maailman yksinkertaisin asia maailmassa.


      Mutta minä tajusin sen, ihmettelen miten en aiemmin ollut tuota tullut ajatelleeksi.

      Että kun heitetään rahat pihalle, niin huolet häipyy.





      Mies joka TEKEE ja kokee saman kuin minä, tulee ensin TODELLA ONNELLISEKSI TUOSTA ASIASTA, KOKEE HUOLETTOMUUDEN TUNTEEN.

      KUN SIINÄ ONNELLISUUDEN TUNTEESSAAN KERTOO VELJELLEEN TUON ASIAN,

      miehen hyvä ystävä joko ymmärtää tuon yksinkertaisen asian, tai sitten ei ymmärrä.





      TÄMÄ ON TÄRKEÄ ASIA, VALITKAA SEURANNE HUOLELLISESTI.

      Nimittäin, kun kertoo tuon mielen räjäyttävän asian veljelle, niin veli siihen suhtautuu vain kahdella tavalla.

      Joko hän yhtyy tuohon täydelliseen iloon ja ymmärrykseen, ja heittää yhdessä kukkaron pihalle reilussa meiningissä.

      tai pitää hulluna, vaikka toinen kuinka iloitsee ja sanoo rakastavansa veljeään. Toinen sanoo takaisin vain hyvin hiljaa, että no niin minäkin rakastan, niin minäkin rakastan, ja tilaa ambulanssin paikalle.



      ”On se hullu, hullu se on”




      Ja vaikka mies miten iloissaan ja riemuissaan selittää ystävälleen, rakkaalle veljelleen, että ”Meidän täytyy nyt heittää kukkaromme pihalle ja kaikki rahat”,

      Ja vielä jatkaa”Ai helvetti että sinä olet hyvä jätkä kaveri!!!!!!!!”

      - Mies halailee toista ja kaikki, jakaa kaiken ja kaiken hyvän ystävyyden.






      Niin jos tuo toinen, tuo rakas ja hyvä ystävä jos sanoo vain, että kyllä minäkin rakastan sinua hyvä veli, ambulanssi tulee sinut kohta hakemaan rakas ystävä.




      ”Sinä olet päästäsi vain sekaisin, olet sinä minulle rakas, mutta sinä olet vain päästäsi sekaisin.”








      Tämä on hyvin erikoinen asia hyvä veljet.

      Jos joku teistä viedään ambulanssilla, se on paska juttu rakkaat kaverit.

      Teidät sidotaan kiinni oman ilonne tähden, ei teitä ymmärretä.


      Tämä maailma on paha. ”rahan himo on kaiken pahan alku ja juuri”



      Pitäkää varanne rakkaat veljet (en tarkoittanut rahaa nyt).

      Kertokaa kokemuksianne.

      Olen sitä mieltä, että yksikään mies, ei ole mitään yksin. Aina tarvitaan useampi kaveri.

      Jos mies yksin käsittää jotakin suurta, niin yksin sitä on hankala hallita.

      Jos yksin kokee olevansa jotakin suurta, se voi pian kostautua ...


      Jännä juttu.

      Kertokaa kokemuksianne.

      • M135

        Lukekaa kirjoitus/aloitus uudelleen läpi vielä ajatuksella.


      • M135
        M135 kirjoitti:

        Lukekaa kirjoitus/aloitus uudelleen läpi vielä ajatuksella.

        Nosto.


      • M135

        En tiedä, täytyykö miehen itse kirjoittaa samankaltainen kirjoitus, kun aloitus "Itsenäinen mies" on, että voisi kokea jotakin samaa.

        Kokemus oli jotakin suurta.



        Minä henkilökohtaisesti en pitäisi kokemusta hulluutena, enkä pidäkään, mutta ulkopuoliset pitävät.


        Niin järisyttävä kokemus, että.




        Mies ei ole hullu. Ja kuka hulluna pitää, se on vain surullista. Se kertoo tästä maailmasta. Ihmiset elävät tottumusten ja himojen mukaan.




        Minä ymmärrän miestä, joka on heittänyt 10 eurosen pihalle.


        Mutta on ikävänä vaarana se, että harvat miehet ymmärtävät tuon, mies tulee "hulluksi", ei siis oikeasti hulluksi, vaan sellaiseksi, että muut eivät käsitä, ja siksi pitävät hulluna.


        Ja mies, joka heitti 10 eurosen pihalle, tuomitaan hulluksi muiden miesten taholta.

        Ja juuri tuo tuomio on väärä.


    • Fani.

      Tämä oli todella mahtipontinen kirjoitus!!

      Kiitos!

      • M135

        Toisen fanittaminen voi olla vaarallista itselle.



        On henkilöitä, joita monet ihmiset "fanittavat" ja ovat alkaneet toimimaan samalla tavalla kuin "palvonnan kohde".


        Itsekin olen fanittanut toisia ihmisiä nuoruudessa. Jopa niin paljon, että tein tietyt ruumiin-liikkeet samalla tavalla kuin henkilö jota nk. palvoin. Kun tällä henkilöllä oli tietty tapa pitää esimerkiksi kättä, niin itse aloin pitää kättäni samalla tavalla. Tai monta muutakin sellaista asiaa. Vaikkapa pukeutumistyyli. Jopa oma puhetyyli.

        Tuollaisesta kumminkin pääsee vanhempana eroon kun ihminen itsenäistyy.



        Esimerkkinä vielä Mannerheim, joka on kiistelty persoona enkä henkilönä enemmän arvioi häntä ... Mutta Mannerheim oli monen miehen idoli. On ollut henkilöitä jotka ovat matkineet jopa Mannerheimin kävelytyyliä joka johtui muistaakseni kipeästä selästä.

        Jotkut ihmiset siis elivät omaa elämäänsä imitoiden jotakuta toista ...

        Jos siis ihminen alkaa fanittamaan jotakuta liian voimakkaasti, on tuolla ikäviä vaikutuksia omaan itse-tuntoon.





        Fanituksen kohteen on hyvä kieltäytyä kaikenlaisesta toisten fanittamisesta, vaikka tarkoitus olisi hyvä.


        On paljon tärkeämpää ja rakentavampaa osallistua ja toimia täysin 100 % tasa-arvoisena kaverina.




        Sitä virhettä ei pidä tehdä, että ylentäisi itsensä niin että antaisi toisten palvoa tai vaikkapa fanittaa itseään.


        Vielä. Joku ajatteleva persoona on nimikirjoitusten pyytämisestä sanonut, että joka pyytää toisen nimikirjoitusta, alentaa itsensä.

        Sanoisin, että joka antaa nimikirjoituksensa jollekin, ylentää itsensä ...


        "Fanittaminen" ei ole sen arvoista, että alentuisi ylentämään jonkun ja että fanituksen kohde vielä hyväksyisi tuon joutavan asian ...








        Jos joku alkaa fanittamaan minua, minun on raskasta haistatella suurenmoiset paskat tuolle henkilölle.

        Ja tarkoitus ei ole lyödä maahan haistattelulla ...


    • M135

      Heittikö joku mies 10 eurosen pihalle?

    • Jääkäri

      Todella itsenäinen on se, joka luopuu kaikesta siis aivan kaikesta. Tekee huonekaluistaan ja vempaimistaan polttopuuta ja muuttaa pihalle asumaan.

      Kieltäytyy kaikesta sosiaalisista avustuksista ja tarjotuista kaupungin asunnoista.

      Tämä ideahan on intissa monilla uskonoppineilla, jotka istuvat ilman mitään omaisuutta jossakin metsänlaidalla omistamatta mitään edes vaatteita. Syöden niitä ruuan tähteitä mitä muilta sattuu jäämään tai mitä muut intialaiset sattuvat heille jättämään jos ruokaa ei ole he paastoavat. Intiassa heitä pidetään pyhinä miehinä, joiden sielu on lähellä pääsyä pois ikuisesta oravanpyörästä, jossa kaikki muuta ovat vankina.

    • Only after disaster
      can we be resurrected
      it's only after you've lost
      everything that you're
      free to do anything.

    • M135

      Katson tämän ketjun itse usein, ja katson, onko tullut vastauksia.

    • M135

      En ole vielä nähnyt niitä teidän 10 eurosia kaduilla ...

      Jätkät.

    • M135

      Tämän katselen aina.

    • M135

      Rahassa on suuri harha.

      Siis harha.

      Harha.


      Ja koska se on harha, niin zuippalispuippalisduu ...

      Harha.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe