Hannes Manninen on valehtelija

Mannertenvälisen nahjuksen Matti Vanhasen hallituksen yksi surkeimmista ministereistä Karpelan, Pekkarisen, Hyssälän, Korkeaojan ja Lehtomäen ohella on Hannes Manninen.

Tuon Hannes Manninen juntin suusta ei juuri totuuden sanaa kuule. Eduskunnan esittämään välikysymykseen kuntatalouden vaikeuksista, Manninen vastasi puhuen muunneltua totuutta.

Jo Tornion kaupunginjohtajana Hannes Manninen tuli tunnetuksi siitä, että aina vaalien alla hän "unohti" kertoa Tornion taloudessa odotettavissa olevista vaikeuksista. Samaa Manninen on yrittänyt jatkaa myös ministerinä.

Mannisen "älynväläyksiin" ministeriuran alusta kuuluu ehdotus pääkaupungin siirtämisestä Ouluun.

Nyt Hannes Manninen on huomannut millaisiin vaikeuksiin hän on Suomen kunnat saattanut. Siksi hän on alkanut jarruttaa itse käynnistämäänsä kuntauudistusta. Manniselle tärkeintä on puoluepoliittinen suhmurointi. Kuntien ja kansalaisten edulla ei tälle KEPUn surullisen hahmon ritarilla ole mitään merkitystä.

Toivottavasti Manninen ymmärtää tehdä välttämättömät johtopäätökset ja anoo välitöntä eroa.

5

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WEB-mestari 11.5. klo 22.12

Känä ohessa näkyvää tasoa oleva perusteeton, tahallinen HERJAAMINEN ei mitenkään liity poliittiseen debattiin.

Se on vain omituista pyttyilyä, kuten Känän koko repertuaari.

Seppo Hietanen

• Kana

Kataisen määritelmän mukaan kokoomus on keskustalaisoikeistolainen ja Niinistön määritelmän mukaan työväenpuolue. Sekoomus taitaisi olla edelleen paras nimitys moisille!

Jos Manninen olisi kepuoikeistolaisen puolueen jäsen, olisi hän Känän mielestä viisas mies.

• Leffatrivia

Notre Damen kellonsoittajaa Quasimodoa. Katso tuosta (alempi kuva keskellä):

http://www.leffa-arviot.com/arvostelut/h/hunchback_of_n otre_dame_the/index.html

Oletteko kuulleet tarinan Super-Hessusta, Notre Damen kellonsoittajasta ja Lumikista? Olette kuulleet siis. Ei se mitään, kerron sen silti:
      Super-Hessu ja Notre Damen kellonsoittaja olivat käymässä Lumikin luona. Kun kahvit oli juotu, emäntä esitteli vieraille seinällä roikkuvaa raskasta peiliä.
      - Tämä on taikapeili. Se vastaa kaikkiin kysymyksiin, katsokaa vaikka.
      Lumikki astui peilin eteen ja kysyi:
      - Ken on maassa kaunehin? "Sinä, Lumikki, olet maassa kaunehin", peili vastasi.
      - Heh! Onpa hieno peili! Super-Hessu intoili ja astui vuorostaan peilin eteen.
      - Ken on maassa vahvin? Super-Hessu kysyi ja peili vastasi: "Sinä, Super-Hessu, olet maassa vahvin."
      Viimeisenä peilin eteen astui Notre Damen kellonsoittaja kysyen:
      - Ken on maassa rumin?, ja peili vastasi: "Sinä olet, kellonsoittaja, maassa rumin."
      - On se melkoinen peili, kyttyräselkä myönsi, mutta jatkoi hetken emmittyään:
      - Onkohan tieto nyt varmasti luotettavaa?
      - Voimmehan käydä varmistamassa asian valtion teknillisestä tutkimuslaitoksella, Lumikki ehdotti, ja kolmikko suuntasi matkansa sinne. Lumikki meni ensimmäisenä testeihin ja sai hetken päästä todistuksen:
      - Kyllä, tämän paperin mukaan minä olen maassa kaunehin! hän huudahti iloisena.
      Seuraavana oli Super-Hessun vuoro. Hän tuli hetken päästä ulos ja sanoi:
      - Jahuu! Paperissa lukee, että minä olen maassa vahvin!
      Notre Damen kellonsoittaja meni viimeisenä testattavaksi. Hänen kokeensa kestikin muita kauemmin, mutta lopulta hän tuli ulos paperi kourassaan. Pettynyt ilme kasvoillaan kellonsoittaja puuskahti:
      - Kuka helvetti on Hannes Manninen?

• jolla on

Känä on oikeasti nainen jolla on valepeenis.

• ?????????

Onko Manninen moni muu kepulainen siis raato?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      221
      5055
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      119
      4111
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      58
      3633
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3599
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3450
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      38
      3075
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2586
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2336
    9. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      44
      2159
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      23
      1982
    Aihe