Mannertenvälisen nahjuksen Matti Vanhasen hallituksen yksi surkeimmista ministereistä Karpelan, Pekkarisen, Hyssälän, Korkeaojan ja Lehtomäen ohella on Hannes Manninen.
Tuon Hannes Manninen juntin suusta ei juuri totuuden sanaa kuule. Eduskunnan esittämään välikysymykseen kuntatalouden vaikeuksista, Manninen vastasi puhuen muunneltua totuutta.
Jo Tornion kaupunginjohtajana Hannes Manninen tuli tunnetuksi siitä, että aina vaalien alla hän "unohti" kertoa Tornion taloudessa odotettavissa olevista vaikeuksista. Samaa Manninen on yrittänyt jatkaa myös ministerinä.
Mannisen "älynväläyksiin" ministeriuran alusta kuuluu ehdotus pääkaupungin siirtämisestä Ouluun.
Nyt Hannes Manninen on huomannut millaisiin vaikeuksiin hän on Suomen kunnat saattanut. Siksi hän on alkanut jarruttaa itse käynnistämäänsä kuntauudistusta. Manniselle tärkeintä on puoluepoliittinen suhmurointi. Kuntien ja kansalaisten edulla ei tälle KEPUn surullisen hahmon ritarilla ole mitään merkitystä.
Toivottavasti Manninen ymmärtää tehdä välttämättömät johtopäätökset ja anoo välitöntä eroa.
Hannes Manninen on valehtelija
5
226
Vastaukset
WEB-mestari 11.5. klo 22.12
Känä ohessa näkyvää tasoa oleva perusteeton, tahallinen HERJAAMINEN ei mitenkään liity poliittiseen debattiin.
Se on vain omituista pyttyilyä, kuten Känän koko repertuaari.
Seppo Hietanen- Kana
Kataisen määritelmän mukaan kokoomus on keskustalaisoikeistolainen ja Niinistön määritelmän mukaan työväenpuolue. Sekoomus taitaisi olla edelleen paras nimitys moisille!
Jos Manninen olisi kepuoikeistolaisen puolueen jäsen, olisi hän Känän mielestä viisas mies. - Leffatrivia
Notre Damen kellonsoittajaa Quasimodoa. Katso tuosta (alempi kuva keskellä):
http://www.leffa-arviot.com/arvostelut/h/hunchback_of_n otre_dame_the/index.html
Oletteko kuulleet tarinan Super-Hessusta, Notre Damen kellonsoittajasta ja Lumikista? Olette kuulleet siis. Ei se mitään, kerron sen silti:
Super-Hessu ja Notre Damen kellonsoittaja olivat käymässä Lumikin luona. Kun kahvit oli juotu, emäntä esitteli vieraille seinällä roikkuvaa raskasta peiliä.
- Tämä on taikapeili. Se vastaa kaikkiin kysymyksiin, katsokaa vaikka.
Lumikki astui peilin eteen ja kysyi:
- Ken on maassa kaunehin? "Sinä, Lumikki, olet maassa kaunehin", peili vastasi.
- Heh! Onpa hieno peili! Super-Hessu intoili ja astui vuorostaan peilin eteen.
- Ken on maassa vahvin? Super-Hessu kysyi ja peili vastasi: "Sinä, Super-Hessu, olet maassa vahvin."
Viimeisenä peilin eteen astui Notre Damen kellonsoittaja kysyen:
- Ken on maassa rumin?, ja peili vastasi: "Sinä olet, kellonsoittaja, maassa rumin."
- On se melkoinen peili, kyttyräselkä myönsi, mutta jatkoi hetken emmittyään:
- Onkohan tieto nyt varmasti luotettavaa?
- Voimmehan käydä varmistamassa asian valtion teknillisestä tutkimuslaitoksella, Lumikki ehdotti, ja kolmikko suuntasi matkansa sinne. Lumikki meni ensimmäisenä testeihin ja sai hetken päästä todistuksen:
- Kyllä, tämän paperin mukaan minä olen maassa kaunehin! hän huudahti iloisena.
Seuraavana oli Super-Hessun vuoro. Hän tuli hetken päästä ulos ja sanoi:
- Jahuu! Paperissa lukee, että minä olen maassa vahvin!
Notre Damen kellonsoittaja meni viimeisenä testattavaksi. Hänen kokeensa kestikin muita kauemmin, mutta lopulta hän tuli ulos paperi kourassaan. Pettynyt ilme kasvoillaan kellonsoittaja puuskahti:
- Kuka helvetti on Hannes Manninen? - jolla on
Känä on oikeasti nainen jolla on valepeenis.
- ?????????
Onko Manninen moni muu kepulainen siis raato?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek194913Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5262537Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1462117Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.182069- 191705
- 821624
- 1461515
- 1131121
- 127894
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40869