Pyramidin salaisuus

Finnlion

Pyramidin mittasuhteista ja huippukivestä löytyy paljon universumin ja Raamatun salaisuuksia.
Totea itse asia sivuiltani
http://www.webbinetti.net/finnlion
Mitä mieltä olet?

14

623

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ff

Jos kerran kysyt, mitä mieltä olen: Mitä enemmän näistä mittasuhteista vedetään johtopäätöksiä universumin ja raamatun salaisuuksista, sitä epäluotettavammilta ne kuulostavat.

Sitä enemmän ne kuulostavat tekemällä tehdyiltä ja väkisin runnatuilta, ja niitä voi saada johdettua mistä hyvänsä riittävän monimutkaisesta objektista (esimerkiksi koskenkorvapullon mittasuhteista).

En ole vielä havainnut yhtään merkittävää salaisuutta, joka löytyisi pyramidin mittasuhteista.

• Bofling

Täällä varmaan moni ei ole perehtynyt kovin syvällisesti Kabbalaan ja Gematriaan. Se näyttäisi olevan monimutkainen suljettu oppijärjestelmä, jonka syvälliseen tutkimiseen voi hyvin käyttää koko elämänsä, samoi kuin esimerkiksi shakkipelin syvälliseen tutkimiseen.

Mutta mitä Gematrialla saavutetaan? Mikä on sen tavoite? MITÄ SILLÄ ON SAATU AIKAAN?

• Finnlion

Suomessa Kabbalaa ja Gematriaa ei ole kovin moni tutkinut. Vanhassa Testamentissa jokaisella hebrean aakkosella on numeroarvo. Samoin Uudessa Testamentissa kreikankielisillä aakkosilla on numeroarvot. Näin ollen Raamatun jokaisen kirjaimella ja jokaisella sanalla on numeroarvo. Raamattu on siten myös matemaattisen tarkkaa.
        Gematrian avulla tutkitaan Raamatun syviä salaisuuksia. Tavoitteena on ymmärtää Raamatun syvällinen sanoma. Esim. omilla tutkimuksillani olen voinut osoittaa, että Jumala on luonut universumit. Raamatun ensimmäisen jakeen Gematrinen lukuarvo on 2701 = 37 x 73.
        Tästä jakeen numeroarvosta 2701 löytyy Jeesuksen kreikankielinen lukuarvo 888 kolme kertaa 37 joka on maailmankaikkeuden tärkein luku. Piirtämällä geometrinen kaavio matemaattisesta numeroneliöstä, jossa on 73 numeroa 1 2 ...72 73 = 2701, olen voinut askel askeleelta osoittaa, että Jumala on luonut universumit. Tarkemmat tiedot löydät sivuiltani.

• Fenris
        Finnlion kirjoitti:

Suomessa Kabbalaa ja Gematriaa ei ole kovin moni tutkinut. Vanhassa Testamentissa jokaisella hebrean aakkosella on numeroarvo. Samoin Uudessa Testamentissa kreikankielisillä aakkosilla on numeroarvot. Näin ollen Raamatun jokaisen kirjaimella ja jokaisella sanalla on numeroarvo. Raamattu on siten myös matemaattisen tarkkaa.
        Gematrian avulla tutkitaan Raamatun syviä salaisuuksia. Tavoitteena on ymmärtää Raamatun syvällinen sanoma. Esim. omilla tutkimuksillani olen voinut osoittaa, että Jumala on luonut universumit. Raamatun ensimmäisen jakeen Gematrinen lukuarvo on 2701 = 37 x 73.
        Tästä jakeen numeroarvosta 2701 löytyy Jeesuksen kreikankielinen lukuarvo 888 kolme kertaa 37 joka on maailmankaikkeuden tärkein luku. Piirtämällä geometrinen kaavio matemaattisesta numeroneliöstä, jossa on 73 numeroa 1 2 ...72 73 = 2701, olen voinut askel askeleelta osoittaa, että Jumala on luonut universumit. Tarkemmat tiedot löydät sivuiltani.

"Raamatun ensimmäisen jakeen Gematrinen lukuarvo on 2701 = 37 x 73.
        Tästä jakeen numeroarvosta 2701 löytyy Jeesuksen kreikankielinen lukuarvo 888 kolme kertaa 37 joka on maailmankaikkeuden tärkein luku. Piirtämällä geometrinen kaavio matemaattisesta numeroneliöstä, jossa on 73 numeroa 1 2 ...72 73 = 2701, olen voinut askel askeleelta osoittaa, että Jumala on luonut universumit. Tarkemmat tiedot löydät sivuiltani."

Joo joo, kun numeroita aikansa pyörittelee, niin ainahan siitä jotain roskaa saa aikaiseksi.
        Muutamakin tuttuni on hieman pyörittelemällä saanut nimestään esim. tuon kuuluisan kolmen kutosen sarjan...

Millä perusteella muuten luku "37" on niin erityinen?

• Jerry Falwell

pyramidi lienee kyseessä? Niitä on varsin monta.

• Finnlion

Kyseessä on Suuri Pyramidi, eli Kheopsin pyramidi.

• Jerry Falwell
        Finnlion kirjoitti:

Kyseessä on Suuri Pyramidi, eli Kheopsin pyramidi.

sinä olet sitä huippukiveä päässyt tutkimaan? Hataran
        muistini mukaan se on kadonnut satoja vuosia sitten.

• Marcel

What about the Flower of life?
      Mitä mieltä siis Elämänkukka -geometriasta?

• Finnlion

Mielestäni Elämänkukka -geometria on syvällistä ja symmetristä.

• Marcel
        Finnlion kirjoitti:

Mielestäni Elämänkukka -geometria on syvällistä ja symmetristä.

Voitko ajatella maailmankaikkeuden syntyneen tuolla periaatteella vai oletko tutustunut Elämänkukka -teoriaan sen lähemmin? Oletko lukenut k.o kaksiosaisen kirjasarjan?

• Finnlion
        Marcel kirjoitti:

Voitko ajatella maailmankaikkeuden syntyneen tuolla periaatteella vai oletko tutustunut Elämänkukka -teoriaan sen lähemmin? Oletko lukenut k.o kaksiosaisen kirjasarjan?

Minulla on kyseiset kirjat ja olen lukenut ne. Kirjat ovat erittäin mielenkiintoisia. Olen tutkinut elämän syntymistä Raamatun pohjalta ja sieltä löytyy täydellinen totuus. Voit tutustua tutkimuksiini sivuillani. Jumalan luomakunnassa kaikki perustuu matematiikkaan ja geometrisiin kuvioihin.

• Marcel
        Finnlion kirjoitti:

Minulla on kyseiset kirjat ja olen lukenut ne. Kirjat ovat erittäin mielenkiintoisia. Olen tutkinut elämän syntymistä Raamatun pohjalta ja sieltä löytyy täydellinen totuus. Voit tutustua tutkimuksiini sivuillani. Jumalan luomakunnassa kaikki perustuu matematiikkaan ja geometrisiin kuvioihin.

Minua kiinnostaakin kuinka geometria nivoutuu Raamatun kanssa kansanomaisesti ymmärrettävään muotoon. Kaikki perustuu nimenomaan geometriaan, mutta oletan että kuitenkin "henki" (Jumala, tietoisuus) sitä ohjaa. Siis lopulta me kaikki yhteensä.

• Pakana(M)
        Finnlion kirjoitti:

joka väittää tietävänsä täydellisen totuuden, on joko hullu tai epärehellinen! Kumpi sinä olet?

• Maagikko
        Pakana(M) kirjoitti:

joka väittää tietävänsä täydellisen totuuden, on joko hullu tai epärehellinen! Kumpi sinä olet?

Totuus on uskontojen yläpuolella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      29
      2390
    2. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      2303
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2054
    4. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      36
      1716
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      1668
    6. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      27
      1049
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1037
    8. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      995
    9. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      24
      932
    10. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      904
    Aihe