KOMMENTTI VR:N MAKASIINIEN VAPPUMELLAKASTA
Anarkistisen mustan ristin Helsingin ryhmä on päättänyt aloittaa tukitoiminnan VR:n makasiinien mellakoiden vuoksi vangituille henkilöille. Toteamme että hyökkääviä poliiseja kohtaan on aina oikeus puolustautua. Poliisit ovat raskaasti aseistautuneita valtion väkivaltakoneiston edustajia, jotka väkijoukkoon hyökätessään tietävät aina erinomaisesti mitä ovat tekemässä. Työtään tekeviin palomiehiin kohdistettua väkivaltaa emme hyväksy emmekä puolusta. Makasiinien tapahtumien vuoksi vangittujen henkilöiden ei kuitenkaan missään vaiheessa ole edes väitetty syyllistyneen tällaiseen
epäsosiaaliseen käytökseen.
Poliisin yritys hajottaa kaikessa rauhassa juhliva väkijoukko on klassinen mellakan resepti. Sitä surkuhupaisampaa onkin seurata kuinka poliisi yrittää median avustuksella saada ihmisiä uskomaan ties minkälaisia salaliittoteorioita mellakan synnystä. Mellakkaa ei voi organisoida; väkijoukko mellakoi aina siksi että on vihainen. Makasiinien mellakan takana ei ollut eikä olisi voinut olla mitään "johtoa". Puheet "operatiivisesta johdosta" ja salaperäisistä "päätekijöistä" ovat kuitenkin kätevä tapa perustella mielivaltaisia pidätyksiä ja kotietsintöjä ja ylipäätään saada poliisitoiminta näyttämään mahdollisimman pätevältä. Siksi tällaisia puheita ei voi pitää yllättävinä poliisin suusta.
Surullinen yllätys on sen sijaan ollut makasiinien bileisiin liittyneen mielenosoitusmarssin järjestäjien käytös julkisuudessa mellakoiden jälkeen. Vappua edeltänyt uho on vaihtunut käden käänteessä kiusaantuneeksi irtisanoutumiseksi. Toverin pitäisi olla toverin niin hyvinä kuin huonoinakin aikoina, ei mikään poisheitettävä väline. Toivottavasti makasiinien tapahtumia marssin järjestäjien edustajina kommentoineet henkilöt eivät todellisuudessa edusta muuta kuin itseään.
Anarkistisen Mustan Risti, Helsingin ryhmä.
http://www.anarkismi.net/amr/index.shtml
KOMMENTTI VAPPUMELLAKASTA
39
1582
Vastaukset
- Jussi From sieltä jostai
Oot ääliö.. tiesitkö. etkö saanut lapsena tarpeeksi karkkia. Kannattaako niitä poliiseja "tilata" sinne. Sit rupee itkee tollasta. aika lapsellista. vitun hippi. Tollasii ihmisii ois hauska päästä kasvotusten juttelee..
- S.O.Longinus
Nuohan puolustavat kaikenlaisia roistoja.
Lukekaa - http://www.anarkismi.net/amr/aachen.shtml
Miten kukaan voi olla noin sekaisin?- Jussi From sieltä jostai
Niinpä.. Mitä noil liikkuu pääs.. vai liikkuuko mitään.. tollasii vajukkei puolustavat..
- Aivot pätkätöissä?
Jussi From sieltä jostai kirjoitti:
Niinpä.. Mitä noil liikkuu pääs.. vai liikkuuko mitään.. tollasii vajukkei puolustavat..
Pätkii pätkii pätkii...
Vikaa vikaa vikaa...
Niin ja vielä.. Millä sinä senkin vähä älyinen lapsekas apina perustelet sen että pelastuslaitoksen henkilökuntaa vastustettiin.. minusta jokainen joka edes samaan suuntaan heitti herjan tai kiven on siten tietoisesti kieltäytynyt sellaisista palveluista joita pelastuslaitos tarjoaa.. eli henkesi suojelemista. Ehdottaisin että kun ajatte kolarin teidät pitäisi jättää kuolemaan, tai jos kotinne on tulessa, pitäisi sen antaa palaa.. Minusta se olisi reilua. ja te olette julkisesti siihen antaneet aihetta.
- sipponen
Tiedätkö mitä Jussi. Vaikutat puheidesi perusteella varsinaiselta skinari homolta.
Näkökantasi on todella suppea, ja osunko oikeaan jos sanon että olet todella isänmaallinen henkilö. Jos olisit lukenut tarkasti vanki tekstin, niin olisit tajunnut että kyseiset uhrit eivät olleet suinkaan roistoja, vaan pikemminkin poliinsien sortamia aktivisteja, joilla on oikeus puolustautua poliisien ilkivaltaa vastaan.
Kuten jo Göteborgin huippukokouksessa näimme, poliisien yritys "pelastaa ihmisiä" onnistui todella hyvin. Lopputulos oli että poliisi alkoi ampumaan mielenosoittajia jotka eivät tehneet muuta kuin korkeintaan itsepuolustukseksi heittäneet pamputtavia poliiseja kivillä.
Jos kasvat hieman, ja tulet vasta sen jälkeen puhumaan asioista joista et tällä hetkellä ymmärrä paskaakaan - Jussi From sieltä jostai
sipponen kirjoitti:
Tiedätkö mitä Jussi. Vaikutat puheidesi perusteella varsinaiselta skinari homolta.
Näkökantasi on todella suppea, ja osunko oikeaan jos sanon että olet todella isänmaallinen henkilö. Jos olisit lukenut tarkasti vanki tekstin, niin olisit tajunnut että kyseiset uhrit eivät olleet suinkaan roistoja, vaan pikemminkin poliinsien sortamia aktivisteja, joilla on oikeus puolustautua poliisien ilkivaltaa vastaan.
Kuten jo Göteborgin huippukokouksessa näimme, poliisien yritys "pelastaa ihmisiä" onnistui todella hyvin. Lopputulos oli että poliisi alkoi ampumaan mielenosoittajia jotka eivät tehneet muuta kuin korkeintaan itsepuolustukseksi heittäneet pamputtavia poliiseja kivillä.
Jos kasvat hieman, ja tulet vasta sen jälkeen puhumaan asioista joista et tällä hetkellä ymmärrä paskaakaan1. En ole natsi.
2. Minulla on hiukset
3. Minulla on tyttöystävä jopa
4. Kaukana isänmaallisesta, tiedän paljonkin epäkohtia suomesta mutta ne eroaa noista teidän laiskojen paskojen näkemyksistä täysin. ne ovat enemmänkin käytännöllisiä.
Jos haluut niin voin tulla paikan päällekkin uhoo. - Jussi From sieltä jostai
sipponen kirjoitti:
Jos kasvat hieman, ja tulet vasta sen jälkeen puhumaan asioista joista et tällä hetkellä ymmärrä paskaakaanPerusteles nyt se miks pitää työtään tekeviä ihmisiä vastustaa koska haluat saada kaiken tarjottimelta. miks niit palomiehii piti vastustaa. Väitätkö ettei siin teidä pikku kokos ollu mitää väärää. tai tilanne jopa ollut vaarallinen. ei kukaan teitä ota niin tosissaan että haluais sortaa.. vessa paperin syöminenkin on kehittävämpää ku teidän sähläykset
- kok. sit.
1. En ole natsi.
2. Minulla on hiukset
3. Minulla on tyttöystävä jopa
4. Kaukana isänmaallisesta, tiedän paljonkin epäkohtia suomesta mutta ne eroaa noista teidän laiskojen paskojen näkemyksistä täysin. ne ovat enemmänkin käytännöllisiä.
Jos haluut niin voin tulla paikan päällekkin uhoo.Kirjoitin tuonne toiseenkin keskusteluun, että teillä on väärät viholliset. Ei se ole kokoomuslaisuutta, mitä te vastustatte. Se on näitä jussi-natseja, joita vastustatte, käsittäisin. Eikä siinä mitään, mun puolesta nämä jussit vois erottaa vaikka omaksi valtiokseen, voisivat siellä pitää päättymättömiä kertausharjoituksia ja asentaa ihonalaiset valvontakamerat jokaiseen kansalaiseen.
Mutta se, missä olette erehtyneet, on että luulette jussi-natsia kokoomuslaiseksi. Ei se ihan niin ole. Tietenkin kaikkein natseimmat jussi-natsit äänestävät perussuomalaisia. Mutta lopuista jusseista useimmat antavat äänensä kepulle. Fasismi, rasismi ja valvontayhteiskunnan kannattaminen ovat henkistä kepulaisuutta. - Jussi From sieltä jostai
kok. sit. kirjoitti:
Kirjoitin tuonne toiseenkin keskusteluun, että teillä on väärät viholliset. Ei se ole kokoomuslaisuutta, mitä te vastustatte. Se on näitä jussi-natseja, joita vastustatte, käsittäisin. Eikä siinä mitään, mun puolesta nämä jussit vois erottaa vaikka omaksi valtiokseen, voisivat siellä pitää päättymättömiä kertausharjoituksia ja asentaa ihonalaiset valvontakamerat jokaiseen kansalaiseen.
Mutta se, missä olette erehtyneet, on että luulette jussi-natsia kokoomuslaiseksi. Ei se ihan niin ole. Tietenkin kaikkein natseimmat jussi-natsit äänestävät perussuomalaisia. Mutta lopuista jusseista useimmat antavat äänensä kepulle. Fasismi, rasismi ja valvontayhteiskunnan kannattaminen ovat henkistä kepulaisuutta.Jännä juttu ku et säkää runkku tiedä mitä puhut.. sattumalta tähän asti olen äänestänyt kokoomusta, jostain syystä.. Kerros pelle mihin noi sun mielipiteet perustuu.. olenko sotaa uhonnut? Olenko haukkunut ketään värin perusteella tai mitään vastaavia?? olenko saatanan pelle?!?!?! mihin tuo väite natsi perustuu?? haluatko ite nähdä miten asiat oikeasti on?
Ja jos sus ei oo miestä perustella tuota niin susta ei ole mihinkään.. Äitiis varmaan vituttaa.. - Penatraatio
kok. sit. kirjoitti:
Kirjoitin tuonne toiseenkin keskusteluun, että teillä on väärät viholliset. Ei se ole kokoomuslaisuutta, mitä te vastustatte. Se on näitä jussi-natseja, joita vastustatte, käsittäisin. Eikä siinä mitään, mun puolesta nämä jussit vois erottaa vaikka omaksi valtiokseen, voisivat siellä pitää päättymättömiä kertausharjoituksia ja asentaa ihonalaiset valvontakamerat jokaiseen kansalaiseen.
Mutta se, missä olette erehtyneet, on että luulette jussi-natsia kokoomuslaiseksi. Ei se ihan niin ole. Tietenkin kaikkein natseimmat jussi-natsit äänestävät perussuomalaisia. Mutta lopuista jusseista useimmat antavat äänensä kepulle. Fasismi, rasismi ja valvontayhteiskunnan kannattaminen ovat henkistä kepulaisuutta.Hauskaa toi teidän riitely.. yks on kiihko vihainen, ja toinen satu-täti. yks puhuu vaa ku ei ymmärrä riehumista ja heti ollaan fasistei ja rasistei.. ja siitäs tää yks saiki sit jonku kohtauksen. peiliin eteen molemmat miettii
- Sipponen
Perusteles nyt se miks pitää työtään tekeviä ihmisiä vastustaa koska haluat saada kaiken tarjottimelta. miks niit palomiehii piti vastustaa. Väitätkö ettei siin teidä pikku kokos ollu mitää väärää. tai tilanne jopa ollut vaarallinen. ei kukaan teitä ota niin tosissaan että haluais sortaa.. vessa paperin syöminenkin on kehittävämpää ku teidän sähläykset
Tuomitsen toki palomiesten potkimisen, mutta haluan muistuttaa että ne olivat muutamia yksittäisiä tolloja jotka palomiehiä potkivat. Hyväksyn poliisien vastustamisen silloin kun he ovat pidättämässä tai pamputtamassa, muttaa tuomitsen palomiesten potkimisen jyrkästi. Mielestäni on väärin että palomiesten potkijat sijoitetaan heti anarkisteiksi, varsinkaan silloin kun ei juurikaan tiedä anarkismista mitään, vaan on lukenut siitä vain sellaisista lähteistä jotka tuomitsevat anarkistit.
- kok. sit.
Jännä juttu ku et säkää runkku tiedä mitä puhut.. sattumalta tähän asti olen äänestänyt kokoomusta, jostain syystä.. Kerros pelle mihin noi sun mielipiteet perustuu.. olenko sotaa uhonnut? Olenko haukkunut ketään värin perusteella tai mitään vastaavia?? olenko saatanan pelle?!?!?! mihin tuo väite natsi perustuu?? haluatko ite nähdä miten asiat oikeasti on?
Ja jos sus ei oo miestä perustella tuota niin susta ei ole mihinkään.. Äitiis varmaan vituttaa..Mun mielipiteet perustuu siihen, että tiedän tasan tarkkaan minkälainen tyyppi olet. Jostain syystä kaikki viat hakeutuu samoihin tyyppeihin. Ei ole laisinkaan vaikea nähdä, että olet sellainen tyyppi, joka on aina uhoamassa inttijuttuja (vietti elämänsä kohokohdat siellä), heität rasistista huumoria etkä pidä ulkomaalaisista (vaikka et osaakaan sanoa syytä miksi näin, pitää kehitysavun lisäämistä kommunistien salajuonena etc. kaikkea kivaa.
Sipponen kirjoitti:
Tuomitsen toki palomiesten potkimisen, mutta haluan muistuttaa että ne olivat muutamia yksittäisiä tolloja jotka palomiehiä potkivat. Hyväksyn poliisien vastustamisen silloin kun he ovat pidättämässä tai pamputtamassa, muttaa tuomitsen palomiesten potkimisen jyrkästi. Mielestäni on väärin että palomiesten potkijat sijoitetaan heti anarkisteiksi, varsinkaan silloin kun ei juurikaan tiedä anarkismista mitään, vaan on lukenut siitä vain sellaisista lähteistä jotka tuomitsevat anarkistit.
Luulen ettei taida muutama riittää. taidat sen itsekin tietää. ei sitä voi vähätellä. Ja loppujen lopuksi poliisia tarvittiin turvaamaan palomiesten terveys.. onko sekin sortoa sinusta? Pelastaja kurssille itsepuolustus opetusta? et voi kieltää etteikö pikku kekkerinne olis jo lähtenyt lapasesta siinä kohdin kun se rovio piti sytyttää?? siinä se homma karkas lapasesta.
- Pre Kaarina
sipponen kirjoitti:
Jos kasvat hieman, ja tulet vasta sen jälkeen puhumaan asioista joista et tällä hetkellä ymmärrä paskaakaanKun yksi härkkii niiden pesää ja juoksee karkuun niin ne lentävät ulos ja iskevät ensimmäiseen paikalle saapuneeseen.
kok. sit. kirjoitti:
Mun mielipiteet perustuu siihen, että tiedän tasan tarkkaan minkälainen tyyppi olet. Jostain syystä kaikki viat hakeutuu samoihin tyyppeihin. Ei ole laisinkaan vaikea nähdä, että olet sellainen tyyppi, joka on aina uhoamassa inttijuttuja (vietti elämänsä kohokohdat siellä), heität rasistista huumoria etkä pidä ulkomaalaisista (vaikka et osaakaan sanoa syytä miksi näin, pitää kehitysavun lisäämistä kommunistien salajuonena etc. kaikkea kivaa.
Alko naurattaa.. Kiitos että todistit kantani. eli vuodatat vaan itseäsi. Tietäisitpä kuinka väärässä olet. yksikään noista ei mennyt oikein. etkä perustellu ollenkaan mitään.. Miten voit puhua politiikasta ku et tiedä edes mielipiteillesi syytä?
kerrotaas meidän pikku kokoomukselaiselle tosi asioita.
Ensiksikin asepalvelus on vain elämän kohta, kuin rippikoulu. ei sen enempää tai vähempää.. En ole mielestäni kertaakaan herjannut ulkomaalaisia?? Voitko väittää toisin.. mistä tiedät vaikka mulla olisi monta sellaista ystävää.
Olet aika jälkeen jäänyt jutuissas.. säälittävä.. arvostelet ihmisiä arvan mukaan.. Lyön vetoa ettet pysty sanomaan tuota kasvotusten. - Piikit sattuu
Pre Kaarina kirjoitti:
Kun yksi härkkii niiden pesää ja juoksee karkuun niin ne lentävät ulos ja iskevät ensimmäiseen paikalle saapuneeseen.
Toivottavasti piikit sattuu kohdalleen. Anarkistit ja prekariaatit on loisia, jotka elävät muiden rahoilla. Kaikkia yhdistää tietty asia: laiskuus, sekä kyvyttömyys tehdä oma osuutensa yhteiskunnan hyvinvoinnin edistämiseksi. Rust in pieces scumback.
- kok. sit.
Alko naurattaa.. Kiitos että todistit kantani. eli vuodatat vaan itseäsi. Tietäisitpä kuinka väärässä olet. yksikään noista ei mennyt oikein. etkä perustellu ollenkaan mitään.. Miten voit puhua politiikasta ku et tiedä edes mielipiteillesi syytä?
kerrotaas meidän pikku kokoomukselaiselle tosi asioita.
Ensiksikin asepalvelus on vain elämän kohta, kuin rippikoulu. ei sen enempää tai vähempää.. En ole mielestäni kertaakaan herjannut ulkomaalaisia?? Voitko väittää toisin.. mistä tiedät vaikka mulla olisi monta sellaista ystävää.
Olet aika jälkeen jäänyt jutuissas.. säälittävä.. arvostelet ihmisiä arvan mukaan.. Lyön vetoa ettet pysty sanomaan tuota kasvotusten.Eihän me olla politiikasta puhuttu, vaan sinusta. Et ole herjannut ulkomaalaisia, se nyt vain näkyy sun kirjoitustavasta, että olet tyyppi, joka on aina vaatimassa, että täytyy laittaa kuriin. Täytyy laittaa ulkomaalaiset kuriin. Anarkistit kuriin. Kommarit kuriin. Sivarit kuriin..
Olen sanonut kasvotusten. Katsos, moni näistä anarkistityypeistä ei edes tunne sinunlaisiasi. Ne liikkuvat niin paljon eri porukoissa. Minä en liiku. Minä liikun sellaisissa porukoissa, joissa sinuntyylisiäsi tyyppejä tulee vastaan aina välillä. Siksi tiedän, millainen olet. Voi olla, että sinulla on jotain tiettyjä asioita, mitkä poikkeavat. Esim. asenteesi kohdistuu enemmän toisiin ryhmiin kuin toisiin. Mutta ei se muuta sitä, mikä olet perustyyliltäsi.
minä en ole kokoomuslainen, lähinnä vain valitsin tuon nimimerkin tässä kontekstissa. Vaaleissa olen äänestänyt melkeinpä vuorotellen "oikean laidan" vihreitä ja "vasemman laidan" kokoomuslaisia. Mihinkään puolueeseen en ikinä liittyisi. - Jussi From sieltä jostai
kok. sit. kirjoitti:
Eihän me olla politiikasta puhuttu, vaan sinusta. Et ole herjannut ulkomaalaisia, se nyt vain näkyy sun kirjoitustavasta, että olet tyyppi, joka on aina vaatimassa, että täytyy laittaa kuriin. Täytyy laittaa ulkomaalaiset kuriin. Anarkistit kuriin. Kommarit kuriin. Sivarit kuriin..
Olen sanonut kasvotusten. Katsos, moni näistä anarkistityypeistä ei edes tunne sinunlaisiasi. Ne liikkuvat niin paljon eri porukoissa. Minä en liiku. Minä liikun sellaisissa porukoissa, joissa sinuntyylisiäsi tyyppejä tulee vastaan aina välillä. Siksi tiedän, millainen olet. Voi olla, että sinulla on jotain tiettyjä asioita, mitkä poikkeavat. Esim. asenteesi kohdistuu enemmän toisiin ryhmiin kuin toisiin. Mutta ei se muuta sitä, mikä olet perustyyliltäsi.
minä en ole kokoomuslainen, lähinnä vain valitsin tuon nimimerkin tässä kontekstissa. Vaaleissa olen äänestänyt melkeinpä vuorotellen "oikean laidan" vihreitä ja "vasemman laidan" kokoomuslaisia. Mihinkään puolueeseen en ikinä liittyisi.No sanotko minulle myös???? Kasvotusten? en usko... ei sunlaiset uskalla kenellekkään mitään sanoa.. huomaan kirjoitus tyylistä että istut vaa ja runkkaat ku et muuta osaa.. just ton tyylisesti kirjottelee sellaset... Angstaa vaa. toi sun kirjotus meni tollaseks hätä vuodatukseks..
Otetaas alusta ja perusteles jotain, koska mitään ole.. minuun tai politiikkaan tai mistä vaan sä jaksat itkee. kokeiles uudestaan. ja jätä egoominen. - kok. sit.
No sanotko minulle myös???? Kasvotusten? en usko... ei sunlaiset uskalla kenellekkään mitään sanoa.. huomaan kirjoitus tyylistä että istut vaa ja runkkaat ku et muuta osaa.. just ton tyylisesti kirjottelee sellaset... Angstaa vaa. toi sun kirjotus meni tollaseks hätä vuodatukseks..
Otetaas alusta ja perusteles jotain, koska mitään ole.. minuun tai politiikkaan tai mistä vaan sä jaksat itkee. kokeiles uudestaan. ja jätä egoominen.Täytyy varmaan pyytää muutama kaveri messiin, jos sattuisit olemaan väkivaltaisemman puoleinen tyyppi. Mitä vois taas sun teksteistäsi päätellä. ;D
egoomisesta puheenollen, voisit kokeilla psykologia, niin ei tarttis aina laittaa kaikkia kuriin. - Jussi From sieltä jostai
kok. sit. kirjoitti:
Täytyy varmaan pyytää muutama kaveri messiin, jos sattuisit olemaan väkivaltaisemman puoleinen tyyppi. Mitä vois taas sun teksteistäsi päätellä. ;D
egoomisesta puheenollen, voisit kokeilla psykologia, niin ei tarttis aina laittaa kaikkia kuriin.Kuten sanoin et uskalla kaverit heti mukaan.. mä en viitsi. en tiedä varmaan mitään säälittävämpää ku "kaverit". eli ns, turvaa tuova joukko.. Kuten sanoin haluisin vaan kuulla et joku apina sanois päin naamaa, ja ilman kavereita. tapella mua ei kiinnosta. se maailmaa mihinkään paranna.
Niin ja tuosta kuriin laittamisesta puheen ollen, olet itse käyttänyt tuota sanaa jo noin 10 kertaa, ku minä en yhtään kertaa.. todistaa taas ettei sust oo ku heittää perättömii puheit. - kok. sit.
Kuten sanoin et uskalla kaverit heti mukaan.. mä en viitsi. en tiedä varmaan mitään säälittävämpää ku "kaverit". eli ns, turvaa tuova joukko.. Kuten sanoin haluisin vaan kuulla et joku apina sanois päin naamaa, ja ilman kavereita. tapella mua ei kiinnosta. se maailmaa mihinkään paranna.
Niin ja tuosta kuriin laittamisesta puheen ollen, olet itse käyttänyt tuota sanaa jo noin 10 kertaa, ku minä en yhtään kertaa.. todistaa taas ettei sust oo ku heittää perättömii puheit.Ei tainnu tulla sitten tapaamista.. höh
Kyllä mun täytyy ne kaverit pyytää mukaan, koska tuskin säkään yksin tulisit. Et itsekään uskaltaisi tulla yksin, vaan pyytäisit kavereita mukaan. Siksi en voi ottaa riskiä. Se on kauhun tasapaino. - Jussi From sieltä jostai
kok. sit. kirjoitti:
Ei tainnu tulla sitten tapaamista.. höh
Kyllä mun täytyy ne kaverit pyytää mukaan, koska tuskin säkään yksin tulisit. Et itsekään uskaltaisi tulla yksin, vaan pyytäisit kavereita mukaan. Siksi en voi ottaa riskiä. Se on kauhun tasapaino.Älä puhu tasapainosta ku puhut itses puolesta.
Mulle iha vitun hailee mitä tuot. Mitä enempi tuot sitä enemmän todistat olevas täys luuseri. meillä päin opetellaan jo nuorena ettei tarvi pelätä vaik yksin on, ja ongelmat hoidetaan yksin. et vaan uskalla. - kok. sit.
Älä puhu tasapainosta ku puhut itses puolesta.
Mulle iha vitun hailee mitä tuot. Mitä enempi tuot sitä enemmän todistat olevas täys luuseri. meillä päin opetellaan jo nuorena ettei tarvi pelätä vaik yksin on, ja ongelmat hoidetaan yksin. et vaan uskalla.Minä sanon ainakin rehellisesti jo nyt, että tuon kavereita, enkä vasta paikan päällä.
kok. sit. kirjoitti:
Minä sanon ainakin rehellisesti jo nyt, että tuon kavereita, enkä vasta paikan päällä.
kuten sanoin, tuo mitä tuot.. ihan sun oma henkilökohtainen helvettis. ja itse päätät tuleeko siitä väkivaltaista vai ei.. ei kiinnosta
kuten sanoin, tuo mitä tuot.. ihan sun oma henkilökohtainen helvettis. ja itse päätät tuleeko siitä väkivaltaista vai ei.. ei kiinnosta
alkaa vaan kuulostaa siltä ku oisit jollekki tappelee tai pelottelee lähdös. ei haittaa käy se niinkin.
- kok. sit.
alkaa vaan kuulostaa siltä ku oisit jollekki tappelee tai pelottelee lähdös. ei haittaa käy se niinkin.
No sitähän sinä tässä olet yrittänyt alusta alkaen, että tuukko sanoon kasvokkain niin kauhea jussi-poika lyö sua turpaan.
kok. sit. kirjoitti:
No sitähän sinä tässä olet yrittänyt alusta alkaen, että tuukko sanoon kasvokkain niin kauhea jussi-poika lyö sua turpaan.
Joo mähän oonkin sanonut koko aika joo niin.. vitun ääliö.. Haluisin vaan kuulla et joku sun tyylinen paska housu kerrankin sanois suoraan.. mut vittu sovitaan sit nii et joo sanoin niin et sul on parempi mieli.. voi luoja et on tainnu nauha mennä poikki sult jo pitemmän aikaa.. aika säälittävää.. mutta selvästikkin luotat omaan ennakkoluuloiseen ja pinnalliseen luonteesees nii tehään sit niin perkele.. ku puheitaki alkaa tommosset pipipali pöksyt jo vääntää
- vikaa?
Avausviestissä kirjoitettiin:
"Toteamme että hyökkääviä poliiseja kohtaan on aina oikeus puolustautua. Poliisit ovat raskaasti aseistautuneita valtion väkivaltakoneiston edustajia, jotka väkijoukkoon hyökätessään tietävät aina erinomaisesti mitä ovat tekemässä. Työtään tekeviin palomiehiin kohdistettua väkivaltaa emme hyväksy emmekä puolusta. Makasiinien tapahtumien vuoksi vangittujen henkilöiden ei kuitenkaan missään vaiheessa ole edes väitetty syyllistyneen tällaiseen epäsosiaaliseen käytökseen."
Eikö ole perusteetonta hyökätä kirjoittajaa vastaan väittämällä, että hän puolustaa pelastuslaitoksen henkilökunnan kivittämistä? Tekstissähän sanotaan, ettei palomiehiin kohdistettua väkivaltaa hyväksytä. Oletko edes lukenut kyseisen aloitustekstin ennen kuin kirjotit kommenttisi siihen? - Sipponen
Luulen ettei taida muutama riittää. taidat sen itsekin tietää. ei sitä voi vähätellä. Ja loppujen lopuksi poliisia tarvittiin turvaamaan palomiesten terveys.. onko sekin sortoa sinusta? Pelastaja kurssille itsepuolustus opetusta? et voi kieltää etteikö pikku kekkerinne olis jo lähtenyt lapasesta siinä kohdin kun se rovio piti sytyttää?? siinä se homma karkas lapasesta.
Minusta makasiinien poltto oli oiva isku valtiota vastaan, enkä ajattele että homma olisi missään vaiheessa karannut käsistä Jussi pieni...
- Pre Kaarina
Piikit sattuu kirjoitti:
Toivottavasti piikit sattuu kohdalleen. Anarkistit ja prekariaatit on loisia, jotka elävät muiden rahoilla. Kaikkia yhdistää tietty asia: laiskuus, sekä kyvyttömyys tehdä oma osuutensa yhteiskunnan hyvinvoinnin edistämiseksi. Rust in pieces scumback.
"Toivottavasti
Kirjoittanut: Piikit sattuu 12.5.2006 klo 19.45
Toivottavasti piikit sattuu kohdalleen. Anarkistit ja prekariaatit on loisia, jotka elävät muiden rahoilla."
Uskollisena sille mitä itse opetan: Tule sitten hakemaan rahasi takaisin. Kehotan sinua kansalaistottelemattomuuteen. - Itse tunnustatte.
Sipponen kirjoitti:
Minusta makasiinien poltto oli oiva isku valtiota vastaan, enkä ajattele että homma olisi missään vaiheessa karannut käsistä Jussi pieni...
Älkää sitten syyttäkö mediaa vääristelystä.
- K-F-D
Työnnä se anarkistinen musta risti perseeseesi, kun nautit siitä kuitenkin. Arvaa vituttaako elättää teitä saatanan loisia veronmaksajien rahoilla. Teidänlaisenne paskakasat tunnistaa jo suoraan siitä, että ette edes vaivaudu menemään armeijaan vaan hakeudutte sivareiksi. Vitun idioottipellet. Vanhempianne ei voi syyttää muusta kuin siitä, että erehtyivät laskemaan rojut ränniin n. 9 kk ennen syntymäänne. Maailma olisi paljon parempi paikka ilman teitä.
- Sipponen
Hyvä K-F-D, vaikutat tosi kovalta jätkältä.
Sinunlaisia tosimiehiä Suomi tarvitsee lisää.
Ei millään pahalta, mutta vaikutaat pelleltä. Omaat hyvin suppean maailmankuvan, ja sinusta tulee läheisesti mieleen natsi.
Oletko mahdollisesti tutkinut tai lukenut natsismista kertovia kirjoja?
Minä olen, ja sen takia pidän sinua myös natsina.
Millä tavalla sinä elätät meitä?
Voitko selittää hieman tarkemmin?
Taidat olla myös armeija miehiä.
Itse halveksin armeijaa syvästi, sillä en tajua mitä järkeä on opettaa ihmisiä tappamaan toisiaan.
Jos millään maalla ei olisi armeijoita, en usko että olisi sotiakaan.
SUomi voisi hyvin lakkauttaa oman armeijansa, ja satsata rahat vaikkapa vanhustenhoitoon joka on Suomessa todella huonossa jamassa.
Minua säälittää suuresti ajatellessani että millainen maailma olisi ilman meitä.
Luultavasti todella huono paikka elää. Sipponen kirjoitti:
Hyvä K-F-D, vaikutat tosi kovalta jätkältä.
Sinunlaisia tosimiehiä Suomi tarvitsee lisää.
Ei millään pahalta, mutta vaikutaat pelleltä. Omaat hyvin suppean maailmankuvan, ja sinusta tulee läheisesti mieleen natsi.
Oletko mahdollisesti tutkinut tai lukenut natsismista kertovia kirjoja?
Minä olen, ja sen takia pidän sinua myös natsina.
Millä tavalla sinä elätät meitä?
Voitko selittää hieman tarkemmin?
Taidat olla myös armeija miehiä.
Itse halveksin armeijaa syvästi, sillä en tajua mitä järkeä on opettaa ihmisiä tappamaan toisiaan.
Jos millään maalla ei olisi armeijoita, en usko että olisi sotiakaan.
SUomi voisi hyvin lakkauttaa oman armeijansa, ja satsata rahat vaikkapa vanhustenhoitoon joka on Suomessa todella huonossa jamassa.
Minua säälittää suuresti ajatellessani että millainen maailma olisi ilman meitä.
Luultavasti todella huono paikka elää.ei tarvitse olla natsi tunteakseen antipatiaa anarkisteja kohtaan.Miksi anarkistit ensin käyttäytyvät kuin kusipäät ja sitten ihmettelevät kun heitä pidetään kusipäinä? Samoin tosin toimii osa natseista.
- kok. sit.
stadissa joku viikonloppu?
- gadrgrh
periaattees joo.. pelle
- kukaan naura....:)
Jess!!!
Mulla on selaimen suosikeissa "sekopäät" -lista jonne a.m.r. pääsi heti. Täytyy laittaa ovi kiinni etteivät lapset herää kun juttujanne lukee, ei voi olla nauramatta.
( Ei kyllä liity tähän mutta mulla on iso nippu Tiedonantajia ja muita kommarilehtiä tallella -hauskoja!) - Cage
Kyllä taas kuuluu kolina kauaksi, kun anarkistien tyhjät päät kolisevat yhteen.
Vittu mitä paskaa, koettakaa nyt helvetin lökäpöksyt saada jotain rakentavaa aikaan ja menkää TÖIHIN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1765034Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813626SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt402628SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het402278Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä992198Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?292077Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan732074Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja882023Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet211546Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään1141458