auton haku - saa tarjota

Jaska_

Eli tarttis saada kärry saksasta mahdollisimman edullisesti. Ehdokki-autoja jo tiedossa.
Laita mailia [email protected]

12

1763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heppo heikki

olis volvo v70 2004 vuosimallia

• jaska_

ruotsissa ei tällä hetkellä sopivia tarjolla, volvo ei oo mun juttuja.

• näitä

Mobilesta on katsottu halvimmat turkkilaisbassaarin bemarit ja audit. Ja nyt pitäisi löytyä joku joka tinkaa ne vielä puoleen hintaan ja tuo ilmaiseksi kotimaahan. Ja täällä sitten sanot ettei sua kiinnostakaan, väri väärä ja kunto huono. Sorry.

• jaska_

että mä oon katsonut vähän harvinaisempaa kakkos/harrasteautoa, eikä mulla ole aikaa lähteä kärryä itse hakemaan. Maksan kyllä hausta aiheutuneet kulut puhelukulut, jos hakija soittelee myyjälle/mulle. Puhelukulut yms. korvaan muutenkin, jos auto ei puhelimessa ollutkaan se oikea.

Tingata hakija kyllä saisi ja tuoda auton mulle sopimallamme summalla. Täällä se olis mun ongelma, jos väri olis väärä.

• Laita vaan puhelinnumerosi näkyviin. Menen ensi viikolla hakemaan 05 mallista MB:tä. Rahat etukäteen, niin tulee rahtina Saksasta Helsinkiin, KotkaantaiTurkuun. Rahti n.350 ecua. Muut kulut erikseen.

• hakija

Mä etin ja haen omilla rahoillani,saat sitten suomessa päättää onko se auto mieluinen,,vai onko se "ai tää olikin tällainen"...

• jaska_

Laita mailia,
        en viitti tänne laittaa numeroani.

Yhden auton oon jo tuotattanut, mutta silloin käyttämäni hankkija ei enää tuo autoja.

• jaska_

Moi,
        laita mailia, niin kerron puhelinnumeron. En viitsi täällä ilmoitella.

[email protected]

• olen valmis

maksamaan kolmesataa ecua, jotta saan tuoda sulle auton!

Laita meiliä:

• Alfa.

Perkele, kun ei osunut aikaisemmin silmään. Olisin voinut Maseratin hakukeikalla hakea auton 2 viikkoa sitten. Kaveri on menossa Saksaan GTA:n ostoon, joten kysäisenpä häneltä viitsiikö. Minkälaista peliä olet muuten ostamassa, kun harrasteautosta puhuit? Mailia laitan tulemaan jos suostuu hakemaan.

Terv. 3200 GT

• jaska_

moi,
        en viitti täällä alkaa merkkiäkään sanomaan, tämä palsta tuntien aletaan heti haukkumaan homoksi, tyhmäksi, hulluksi tai köyhäksi...parhaimmillaan kaikiksi jopa yhtä aikaa. Yksi mua kiinnostava yksilö tossa olis bemaridiilerillä hampurin lähellä tälläkin hetkellä.

Sitten voin merkin/mallin täälläkin sanoa, kun olen auton suomeen asti saanut.

Sähän haitkin kunnon unelmakärryn, toivottavasti löysit hyvän pelin.

• Alfa.
        jaska_ kirjoitti:

moi,
        en viitti täällä alkaa merkkiäkään sanomaan, tämä palsta tuntien aletaan heti haukkumaan homoksi, tyhmäksi, hulluksi tai köyhäksi...parhaimmillaan kaikiksi jopa yhtä aikaa. Yksi mua kiinnostava yksilö tossa olis bemaridiilerillä hampurin lähellä tälläkin hetkellä.

Sitten voin merkin/mallin täälläkin sanoa, kun olen auton suomeen asti saanut.

Sähän haitkin kunnon unelmakärryn, toivottavasti löysit hyvän pelin.

Menee kuulemma yksin hakemaan eikä ole toista kuskia, joten ei onnistu. Juu, hyvältä yksilöltä tuntuu; kilometrejä takana alle 50 000 ja mallivuosi
        `01. Hintakin oli karvan alle 40 000€. Saa nyt nähdä
        minkälaisen verotuspäätöksen ne tekee täällä lipposlovakiassa; nettiautossa nimittäin oli suunnilleen tätä vastaava yksilö myynnissä ja hintaa sillä oli 90 000€! Sanoi vielä leikillänsä harkitsevansa, jos auto olisi Italialainen :).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      165
      2581
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2387
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      849
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      727
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      701
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      668
    Aihe