Tuning autot

Snowshoe

Kannattaako ostaa tuning auto?
Saako sellaisen yleensä myytyä eteenpäin miten helposti?

12

2082

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on muuteltu

Itse en ainakaan ostaisi menopeliä jossa lasikuitua on enemmän kuin peltiä,sillä koskaan ei voi tietää mitä alle kätkeytyy.

• Eli alhainen

Mitä vaan kannattaa ostaa jos hinta on oikea.

Jos itse tuollaista olisin ostamassa, pitäisi hinnassa olla huomattavasti pienenmpi lukema kuin vastaavan ei-tuunatun hintalapussa.

• Snowshoe

hinta pienempi?
        Eihän tuunaaminen mitään ilmaista ole.

• Ei ole ilmaista
        Snowshoe kirjoitti:

hinta pienempi?
        Eihän tuunaaminen mitään ilmaista ole.

Ei tuunaaminen ole ilmaista, se on totta.

Mutta jos ostaisin amisviiksen purkkaviritelmillä höystämän plastiikkapuskuriviritelmän, pitäisi hinnan olla alhainen, sen vuoksi että:

-raha auttaa että kehtaisin ajaa sillä
        -kun ne plastic padding viritelmät räjähtävät hetken kuluttua ostosta, joku joutuu ne korjaamaan (muuttamaan alkuperäisiksi) ja rahalla, ilman muuta
        -raha auttaa siihenkin että suostuisin siihen että auton käyttöominaisuuksia on tietoisesti huononnettu

• katsoisin

Itse lähtisin katselemaan ainoastaan kunnolla tehtyjä. En mitään lasikuidulla levitettyä. Toisaalta itse miellän tyylikkääksi tuningiksi muuta kuin yliammutut ja jollain tavalla tarkoitusta vastaan sotivat viritelmät kuten esim alusiivet pakettiauton katolla tai etuvetoisella erikoinen siipi takana, joka ei todellakaan käytännössä edes toimisi.

• Snowshoe

Missäköhän näkisi katsella esim. myytäviä alustasarjoja? Tai paljonka niillä yleensä on hintaa?

Tuntuu että olisi kivempi lähteä itse harjoittelemaan tuunaamista, niin saisi ainakin juuri mieleisen näköisen... Se vaan on sitten aina että saattaa joutua ihan alusta asti tekemään itse kaikki...Kait siihenkin oppii:)

• Aivan varmasti

Niin, kysymys siis kuului: "paljonko olisit valmis maksamaan tällaisen, kait siihenkin oppii asentajan teinituunausautosta"

Kyllä se vastaus on aika yleisellä tasolla, ei paljoa ja erityisesti tässä tapauksessa.

• millään kannata

ajatteles nyt kun siihen on popniiteillä kiinnitetty ties mitä helmaa ja levikettä ja liitetty miljoona sähkövimpainta ilman että sulaketauluun on tehty mitään

hyvässä lykyssä vielä nk. "lastutettu"

sehän on ihan täysi kinderi sellainen että en kyllä kajoaisi pitkällä tikullakaan

• Bisnes on bisnestä

perus Corolla ilman mitään tuuninkeja. Heti kun lisätään kuvaan karvanopat ja wunderbaum, 50% potentiaalisista ostajista katoaa. Papat eivät osta näitä nuorisoautoja. Sitten kun laitetaan takaloota täyteen subareita ja kajareita, tippuu edelleen 50% jäljelle jääneistä ostajista: perheellinen ostaja ei tee mitään autolla jossa on tuskin tavaratilaa. sitten kun lisätään lintulaudat eteen ja taakse, kromivanteet, levikkeet jne niin putoo 50% ostajista pois: tollanen iloliiteri ei meirän pihaan tule. Sitten jääkin alkuperäisistä "ostajista" jäljelle 12.5%, eli ne joilla ole rahaa maksaa =kuolaavat amissällit.

• Snowshoe

Oikeassa. Mutta kyllä joillakin amiksilla on mahdollisuus ostaa tuunattu auto.

Itse en kyllä kehtaa kovin paljon tuunattua ostaa. Joku pieni juttu ei haitanne mitään ja toivon mukaan joku sen sitten halvalla tulevaisuudessa ostaa poiskin. Luultavasti kuitenkin ostan ihan "tavallisen" auton.

• tuning suck

Oletetaan että auton ostajakunta on ikähaarukassa 18-65v. Jos auto on tuunattu niin ostajakunnaksi jää osa 18-25 vuotiaista.
        Pahin moka on tuunata uusi/uudehko ja kallis auto sillä ne ostajaehdokkaat joilla on varaa eli ikäryhmässä 25-65v, kiertävät kaukaa tuollaiset huomiota herättävät räpellykset ja taasen ne nuoret jotka "kuolaavat" ei ole varaa ostaa kallista autoa.

• Jamppux

Kuten täällä on sanottu, yleensä ottaen ei kannata ostaa ja on vaikea myydä. Riippuu tapauksesta mutta kyllähän tunatulla autolla yleensä vähän reippaammin ajellaan ja ihan kaikki autot ei välttämättä sellaista kulumatta kestä.
      Myynnin suhteen ostajakunta on rajattu "lippispäisiin teineihin". Kyllä niitä tosin tuntuu olevan riittäämiin mm. jokaisessa käytettyjä BMW:itä myyviin liikkeisiin.

Ja lopuksi vielä: arvioi ostettavan auton kunto huolellisesti sillä jokainen auto on yksilö. Ja osta se auto itsellesi ja unohta se miten paljon tulee sitä myydessä rahallisesti turpaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5223
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5034
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4094
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3600
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3178
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2781
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2287
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1904
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      38
      1750
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1618
    Aihe