Mitä JT:t aattelee, jos alussa yrittää olla ovella kilkuttelijoille kohtelias, mutta yhtäkkiä repeää vaikkapa nauramaan, kun ne lukee Raamattua tai niitä niiden julkaisemia lippusia? Kun meillä ravaa Jt:t aika usein, mutta pari kertaa on jo pokka pettänyt. Tavallaan tuntuu hölmöltä, mutta kun se tilanne on jo itsessään niin koominen, kun toiset siinä ovella seisoskelevat ja yksi kuuntelee ihan kynpillä. Jos ei vaikkapa satu olemaan kovin uskonnollinen ihminen.
Jos pokka pettää?
3
365
Vastaukset
- Jeppe
Olin tyttöystävän kanssa lähdössä jonnekin kun yhtäkkiä paikalle pölähti joku "äärijehova". Suu vaahtosi niin etten kerennyt mitään sanoa väliin. Melko monologin siinä kertoi kuinka Jeesus on Golgatan kolmannella ristillä kuollut minun ja tyttöystäväni syntien vuoksi. Juttua vain tuli ja tuli, hyvä jos henkeä veti välissä. Tilanne meni niin huvittavaksi että lopulta repesin aivan täysin. Ei kerta kaikkeaan voinut olla nauramatta - oli se niin hauska tilanne. Vähän nolotti kun se muija ihan pokkani yritti selittää siinä. Lopulta oli pakko vain lähteä kävelemään ja hauskinta oli että se muija vain jatkoi juttujaan vaikka kävelin jo poispäin. Toivotin hyvää illanjatkoa ja kun autoon pääsin niin ei meinannut naurulle tulla loppua :)
>>Melko monologin siinä kertoi kuinka Jeesus on Golgatan kolmannella ristillä kuollut minun ja tyttöystäväni syntien vuoksi.
Olisikohan silti ollut jostain toisesta lahkosta? Jehovan todistajathan eivät usko jeesuksen kuolleen ristillä vaan paalussa.- Jeppe
t-i-u-k-u kirjoitti:
>>Melko monologin siinä kertoi kuinka Jeesus on Golgatan kolmannella ristillä kuollut minun ja tyttöystäväni syntien vuoksi.
Olisikohan silti ollut jostain toisesta lahkosta? Jehovan todistajathan eivät usko jeesuksen kuolleen ristillä vaan paalussa.Okei. Saattoi olla eri uskontoa tai sitten en muista tarkalleen mistä julisti...
Mutta tilanne on monesti sama kun Jehovia ilmestyy ovelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362799Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs222622100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432298Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo391676Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa521585- 381503
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251373- 351283
- 261181