Täältä voi lukea paljon juttuja siitä miten on vuotanut kuukausikaupalla ja yli vuodenkin Mirenan laiton jälkeen, mutta onko päinvastaisia kokemuksia? että ei vuotaisi juurikaan? Mulla laittamisesta aikaa viikko eikä kyllä voi paljon vuodosta puhua. Vähän jotain kellertävää tuhnua tulee pikkuhousunsuojaan, mutta ei tosiaankaan paljoa. Kait tämäkin kuitenkin on sinällään normaalia, vai? Mitä tarkoitatte "vuodolla", ihan veristäkö?
Vuoto hormonikierukan laiton jälkeen?
6
2780
Vastaukset
- tarkoitan
kuukautisvuodon tyyppistä, joko niukkaa, normaalia tai runsasta vuotoa. Tiputteluksi kutsun vuotoa, jota on vain vähän (eli vähän niin kuin valkovuotoa jossa on verta). Se kellertävä on pelkkää valkovuotoa - toisaalta kyllä tulee mieleen ettei olisi tulehdus, valkovuotohan yleensä on enemmänkin valkoista. Onko muita oireita, alavatsakipuja tms. Kierukan laiton yhteydessähän voi saada tulehduksen, muttei kai se niin yleistä ole. Kai se on yksilöstä kiinni, millaisia vuotoja tulee, jotkut saavat vuodot loppumaan jo heti alkuvaiheessa (n. 3 kk:n sisällä). Luulisin että sinullakin kohta puoliin jotain veristä vuotoa, tiputtelua ainakin, alkaa tulla.
- kikki
Mulla oli pitkä aika kierukan laiton jälkeen ettei tullut veristä vuotoa. Taisi mennä joku pari kuukautta ja sillonkin tuli sitten tosi niukat kuukautiset.
- ei ollu...
..mulla juurikaan...ihan sellasta tippavuotoa muutaman päivän... hormoonikierukan laiton jälkeen.. menkkoja ei oo paljo sen laittamisen jälkeen ollut... kierukka on nyt ollut kolme vuotta.. ainoo mikä vaivaa tiedä sitte onko kierukalla sen kanssa mitään tekemistä... yhdyntöjen jälkeen saattaa olla vuotoa ja yhdyntä sattuu...
- paikoillaan ?
Kannattaa ehkä tarkistaa, että onko kierukka paikoillaan, ei kuulosta normaalilta, että yhdynnän jälkeen koskee ja vuotaa! Ei niin saisi olla...
- ei ollu....
paikoillaan ? kirjoitti:
Kannattaa ehkä tarkistaa, että onko kierukka paikoillaan, ei kuulosta normaalilta, että yhdynnän jälkeen koskee ja vuotaa! Ei niin saisi olla...
siitä lääkärissä käynytkin, mutta lääkäri ei osannut syytä siihen sanoa... kierukka on paikallaan... no olen eron jälkeen ollu neljä vuotta etten juurikaan ole harrastanyt seksiä... nyt viimesen vuoden aikana sitä on tullut tehtyä silloin tällöin ja silloin ilmenee noi vaivat...
- liian
ei ollu.... kirjoitti:
siitä lääkärissä käynytkin, mutta lääkäri ei osannut syytä siihen sanoa... kierukka on paikallaan... no olen eron jälkeen ollu neljä vuotta etten juurikaan ole harrastanyt seksiä... nyt viimesen vuoden aikana sitä on tullut tehtyä silloin tällöin ja silloin ilmenee noi vaivat...
harvoin seksiä, siitä kivut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2533198Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell191780Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.231463Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1381312- 1041268
- 801268
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531082Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581055- 137998
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717967