Iltalehti paljastaa että Sirpa ja Ismo

Voittivat!!

18

26187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nöpö143

outoa että iltalehti julkaissut sen jo 18.54 vaikka finaali alkoi 19.00.. mutta oikea pari voitti!!!

• Sirpa-fani

Todellakin oikea pari voitti, varsinkin kun Sirpa on tehnyt yksin lähes koko kämpän. Käytännölliset ja kauniit ratkaisut varmaan houkuttelivat ostajia. Ei liian erikoinen asunto, voisi kuvitella käyvän lähes kelle tahansa...

• Pepe

hyvä sirpa!!!

• namis

Minäkin heitä kannustin . Ei kannata myyntiin aiottua asuntoa sisustaa niin persoonallisesti että se ei mene kaupaksi . Itse en voisi kuvitella asuvani oranssien seinien kanssa . Biljardipöytä masentaisi kalustuksena myös .

• somebody..

Hinnallisesti Hennan ja Timpan olisi ihan varmasti voittanut, jos olisivat kerennyt jo tarjoukset saada. Paras kämppä omasta mielestäni! Piti rakentaa unelma kämppä, sen varmasti jokainen heistä teki!

• somebody.. kirjoitti:

Hinnallisesti Hennan ja Timpan olisi ihan varmasti voittanut, jos olisivat kerennyt jo tarjoukset saada. Paras kämppä omasta mielestäni! Piti rakentaa unelma kämppä, sen varmasti jokainen heistä teki!

olen aivan samaa mieltä kuin hän

• Tuuli

Hö aikas hassu juttu...

• joosukka

kun hennan ja timpan asuntoa ei edes myyty!
      alex:in ja harrinkin asunto myytiin, vaikka ihmiset näki että ne teki sen melkosen huonosti.. ja saritan ja tanelinkaan asuntoa ei myyty. oon kyllä vähän ihmeissäni, mutta olihan tuo sirpan ja ismon asunto hieno. se oli mulla toisella sijalla. silti vähän olin pettynyt kun henna ja timppa ei voittanut

• ihana pari

Mutta miksi tämä ihana pari erosi??

Nimittäin en muista yhtään jaksoa missä he olisivat maininneet erosta?
      Sirpa oli minusta aivan ihana!
      Ismokin oli ihanan mies!

• Mitä kummaa mummaa onko ne eronneet?
        Kannatin kaikkia mutta sirpa ja ismo ansaitsi voiton.
        Homot oli ihan saatanan hyvii mutta se somero-porukka keräsi kannatustani, myös.
        Voi elämän käsi Sirpa ja I ansaitsi sen!

• hansu63

oikeat voitivat kilpailun onneksi

• tosi-kriitikko

Toivottavasti kenellekään katsojalle ei jäänyt sellaista mielikuvaa, että etenkään voittajaparin älykkyysosamäärällä ei remontoida oikeassa elämässä kuin omaa pankkitiliä alaspäin.

Törkeetä mitä roskaa katsojat joutuvat sietämmän ja mistä vielä maksetaan tv-lupia. Aikanne menee ja on mennyt täysin hukkaan, jos tota roskaa useampia jaksoja katsoitte.

Suomalaisista naisista ja tulevaisuuden parisuhteista jotain merkittäävää kertonee, että sukupuolisesti pervosti häiriintynyt pariskunta oli eniten naisten ja tyttöjen mieleen, kuulemani mukaan.

• nibottaja

Niin, eihän niitä tv-lupia tuollaiseen törkyyn laitetakaan! Nehän menee vain YLE:lle ne tv-luparahat..

• tosi tosi kriiittinen

Toivottavasti kenellekkään lukijalle ei jäänyt
        sellaista mielikuvaa että tosi-kriitikon ÄO on korkeampi kuin hänen kengän numeronsa

Törkeetä kun tämmöstä sontaa joutuu lukemaan,menee
        aika hukkaan ja toivottavasti joku ilmoittaa ylläpidolle että hänen viestinsä on täysin asiaton.

Että näin ja jos TAAS ilmoitat että viestini oli asiaton niin voivoi.Eikun valivali

• ....

Pahinta on se, että nuoriso voi oppia luulemaan, että homostelu on normaali elämäntapa. Hyi Hel*****!

• .... kirjoitti:

Pahinta on se, että nuoriso voi oppia luulemaan, että homostelu on normaali elämäntapa. Hyi Hel*****!

Kuinka kommentoit homostelua se on elämäntapa siinä missä muutkin suhteet,kukin elää tavallaan se pitää vain oppia hyväksymään.

• TTU_TANA
        nibottaja kirjoitti:

Niin, eihän niitä tv-lupia tuollaiseen törkyyn laitetakaan! Nehän menee vain YLE:lle ne tv-luparahat..

Jos meinaat nelosta katsella on TV-lupa maksettava. "Televisiomaksu on maksettava riippumatta siitä mitä ohjelmia tai kanavia katsotaan ja kuinka paljon niitä katsotaan." (www.tv-maksu.fi)

• ....
        Leijona.38 kirjoitti:

Kuinka kommentoit homostelua se on elämäntapa siinä missä muutkin suhteet,kukin elää tavallaan se pitää vain oppia hyväksymään.

Myös ne vähäisimmät joiden lisääntymisvietti kohdistuu samaa sukupuolta, eläimiä tai lapsia kohtaan, täytyy hyväksyä. Jeah.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4666
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      194
      2545
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1667
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      29
      1575
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      21
      1299
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      22
      1255
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1217
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      134
      1025
    9. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      952
    10. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      924
    Aihe