Elämäni kääntyi raiteilleen kun rakastuin toiseen naiseen. Tunne oli molemminpuolinen ja kehittyi kunnon suhteeksi, joka jatkuu vieläkin. Elämme onnellista ja tasapainoista elämää sekä yhdessä että yksilöinä.
Tästä nyt viitisen vuotta aikaa. Vastaan on tullut miehiä kosioaikeissa, mutta se on kuulkaa niin, että kun kerran saa koskettaa taivasta, eli rakastua naiseen, ei siitä ole enää paluuta. Nyt tiedän miltä kokonaisvaltaisuus tuntuu!
Kun aloin rakastaa toista naista.
5
1648
Vastaukset
- äkkiä
tuokaa lepsopuluveria !
- Tytti
kuvitella, mitä olisi kokonaisvaltaisuus ilman miestä. Minun elämä muuttui kun rakastuin nykyiseen mieheeni. Olemme monta kertaa puhuneet, että vasta nyt olemme ehjä. Huom! Yksikössä ehjä. Ennen olimme kaksi puolikasta eksyneinä toisistamme.
- jeahahah
minäkin luulin aluksi ymmärtäneeni kaiken...sitten selvisi ettei ne naiset ole sen parempia kuin miehet..mettämistä yms.paskaaa.. nyt yhdessä täytdellisen luetettavan miehen kanssa..tai niin voi luulla..mihin oikeasti uskoa
?
- marit
Toivon kaikkea hyvää sinulle.Äläkä välitä noista solvauksista. Kateellisia!
- vinksahti
sinulla noin pahasti. No, onneksi et itse näy tajuavan, miten pieleen meni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13310609
- 525100
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html432301Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1062103- 282006
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411452Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291134Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331081Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54997