Rakastuminen on pelottavaa?

niisku-myy46

Pelkäättekö rakastua? Vaikuttaako avioero siihen, ettei uskalla heittäytyä suhteeseen?

Onko teillä uskoa siihen, että `"voi tästä ihmismassasta löytyä vielä se ns. sielunkumppani, kun vain uskallan yrittää" ;)

18

1888

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hilma-tantti

Mutta erosta on ensin "toivuttava" ennenkuin alkaa uuteen suhteeseen

• niisku-myy46

Pikku-Aapeli lohdutti, että niitä sielunkumppaneita saattaa olla montakin ja missä vaan...

Mistä ootte oman "oikean" löytäneet? Jos vaikka... laitetaan ainakin harkintaan ;)

• pikku-aapeli

Hänet löysin fudiskatsomosta 10 vuotta sitten,poikamme pelasivat samassa nappulaporukassa,edellisen vaimon tapasin ravintolassa eli hän tarjoili paikassa jossa söin lounasta

• Loistava.polku

Olen juuri taas siinä kynnyksellä ja rimpuilen vastaan.

Jokainen rakastuminen vie palan minua mukanaan.

• pikku-aapeli

mutta saat vastaavasti takaisin palasen hänestä ja olet taas yhtä rakastumista viisaampi:))

• bluepoem

saat sitä toista "reppanaa" joka rakastuu ???

• bluepoem

Rakkaus on varsinainen "pelle-Peloton"
      Avioerosta en tiedä enkä sen vaikutusista, mutta monesti minua on ihmissuhteissa huijattu.
      Mutta minulla on ollut pitkät "suruajat" joten ne eivät haittaa uutta suhdettani.

Minä uskon että jokaiselle ihmiselle on "sielunkumppani" Joillekkin jopa monta. (ei yhtäaikaisesti)sielunkumppanin löytäminen ei ole vaikeaa silloin kun ei etukäteen päätä millainen se sielunkumppani on, vaa tutustuu itseensä toisen kautta. Sielunkumppani on minulle siis hiukan sielun peilikin.

• sitä ei voi

päättää, sattuuko se oikea sielunkumppani kohdalle. Luulen että se vain tulee jos niin on tarkoitettu. :)

• bluepoem
        sitä ei voi kirjoitti:

päättää, sattuuko se oikea sielunkumppani kohdalle. Luulen että se vain tulee jos niin on tarkoitettu. :)

aika on pitkä.

Toivottavasti olet tarkkana ettei "hän" livahda ohi.

Itselläni ei ole sellasia meedion kykyjä että tietäisin kuka on sielunkumppani ennen kuin tutustun häneen.
        Kummasti sitä sitten uusien ihmisten seurassa huomaa itsesäkin piirteitä jotka on pois suljettuja, tai muten jääneet huomioitta.

No kohtalo (elämäni herra)on minullekkin kaikki ystävät eteen kantanut, joten se pitää kyllä paikkansa että, tulee jos on tullakseen.

• sitä ei voi
        bluepoem kirjoitti:

aika on pitkä.

Toivottavasti olet tarkkana ettei "hän" livahda ohi.

Itselläni ei ole sellasia meedion kykyjä että tietäisin kuka on sielunkumppani ennen kuin tutustun häneen.
        Kummasti sitä sitten uusien ihmisten seurassa huomaa itsesäkin piirteitä jotka on pois suljettuja, tai muten jääneet huomioitta.

No kohtalo (elämäni herra)on minullekkin kaikki ystävät eteen kantanut, joten se pitää kyllä paikkansa että, tulee jos on tullakseen.

olla tarkkana, ei... Itse en silloin edes enää odottanut, että SE OIKEA loppuelämäni MIES ilmestyisi, kun hän yhen äkin olikin jo siinä! :)

• miesvm61

Siinä toivossa tässä elellään! ja mikäs sen mukavampaa, kun on taas tavallaan elämä edessä ja kaikki mahdollista!

• sitä ei voi

estää. Olisi todella elämän haaskausta jos rakastuttuaan ei uskaltaisi hypätä suhteeseen. Itseäni ei ole koskaan pelottanut. Enkä kadu pätkääkään että kahlasin muutaman "typerän" ihmissuhteen läpi ennne kuin kohdalle sattui SE OIKEA, ihana mieheni! :)

• miettii

tullakseen,näin keväällä ne äkkirakastumiset aiheutuvat myös hormoonitoiminnastakin:))))))

• kira.kj

Ei koskaan tiedä millä oksalla se asustaa!

• junttiukko

vaan antoi tulevaisuudentoivoa aikoinaan

• ..varsinaisesti rakastuminen.
      Mutta rakastaminen vähän; siinä vaiheessa kun
      "vaikutus" on tehty. Molemmatkin ehkä hiukan 'hellittävät', näyttävät kaikki puolensa.
      Ne negatiivisemmatkin. Ja sitten klisheetä; toinen pitäisi hyväksyä sellaisen kuin tämä oikeasti on, yrittämättä muuttaa mieleisekseen :)

• niisku-myy46

Niin; rakastumisen tunne on toisaalta niin ihana. Sitä aivan kuin leijuu pilvissä; ei ajattele juuri muuta kuin sitä ihanaa toista ihmistä. Kaipaus on raastavaa, ikävä jatkuvaa jne. Vai puhunko vain omasta puolestani ;)

Sitten, kun tilanne on rauhoittunut, niin ollaankin tosi paikan edessä. Kun toinen ei olekaan ihan se unelmien prinssi tai prinsessa...
        Sepä se... Sitä ajattelee, että jos ees suunnilleen naksahtais kohdalleen, niin hyvä ;)

Naisena odottaa mieheltä tietynlaista kunnioitusta ja huomaavaisuutta. Kun itse saa, niin on halukkaampi myös itse huomaamaan toista eri tavoin jne. Eli tekemään toisen hyvälle mielelle.

• niisku-myy46 kirjoitti:

Niin; rakastumisen tunne on toisaalta niin ihana. Sitä aivan kuin leijuu pilvissä; ei ajattele juuri muuta kuin sitä ihanaa toista ihmistä. Kaipaus on raastavaa, ikävä jatkuvaa jne. Vai puhunko vain omasta puolestani ;)

Sitten, kun tilanne on rauhoittunut, niin ollaankin tosi paikan edessä. Kun toinen ei olekaan ihan se unelmien prinssi tai prinsessa...
        Sepä se... Sitä ajattelee, että jos ees suunnilleen naksahtais kohdalleen, niin hyvä ;)

Naisena odottaa mieheltä tietynlaista kunnioitusta ja huomaavaisuutta. Kun itse saa, niin on halukkaampi myös itse huomaamaan toista eri tavoin jne. Eli tekemään toisen hyvälle mielelle.

Ja niinkinpäin; kun itse on, ainakin omasta
        mielestään huomaavainen, hemmottelee jne.
        odottaa suunnilleen samaa kohtelua itselleen.
        Ja sitten voi olla, että molemmat tekee sen omalla tavallaan.
        Eikä toinen välttämättä edes huomaa, miten paljon
        rakas tekemisillään, sanomisillaan tunteitaan
        ilmaisee.
        Ei ole aina ihan helppoa, muttei kait sen pidäkään olla. Ei ole turhan itsestäänselvää kaikki :)

Et varmasti puhu vain omasta puolestasi tuon rakastumisen suhteen :)

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      94
      5482
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4201
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      46
      2466
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2258
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1835
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1494
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      33
      1342
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1158
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      22
      1058
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1051
    Aihe