Onkohan kukaan leikkauttanut

Meiri

itselleen koskaan hymykuoppia? Kun kerran kaikenmaailman pehvanpyöritys ja huulten täyteläistämis ym.leikkauksiakin teetetään niin miksei yhtä hyvin hymykuoppaleikkauksiakin? Mahtaiskohan onnistua?

17

1530

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saa järkeäkin käyttää

      Tämän on pakko olla trolli!
      Jos olet tosissasi, niin ei jumalauta...


      Siis mieti nyt edes sekunti, että mitä puhut. Kaikissa plastiikkakirurgisissa operaatioissa yritetään piilotella arvet jonnekin ihopoimuun, korvien taakse, yms.
      Jos tuollaista hymykuoppaleikkausta tehtäisiin, niin siinä leikattaisiin juuri keskeltä poskea, eli täsmälleen siitä, mistä arvet kaikkein selvimmin näkyvät!

      Lisäksi ne keinotekoiset hymykuopat varmasti olisi aika "hauskan" näköiset siinä vaiheessa, kun rupsahtaa ja käy pariin kertaan vetämässä faceliftillä kasvoja kireämmiksi.


      Mutta todetaan nyt kuitenkin, että ei tuo nyt välttämättä kuitenkaan TÄYSIN mahdoton ajatus ole.

      Mieleen tulee kaksi vaihtoehtoa:
      1) kiruginen kudoksen poisto, missä viilto tehdään suun sisältä
      2) rasvaimu/rasvainjektio, missä poskesta imetään rasvaa kuopan kohdalta ja sen ympärille ruiskutetaan esim. pakaroista otettua rasvaa.

      Epäilen ettei Suomessa monikaan tuollaisia ala leikkelemään, mutta maailmalta varmaan saa rahalla tähänkin suostuvan kirurgin.

      Veikkauksena sanoisin kuitenkin, että tuloksista tulee joko huonot tai katastrofaaliset, koska ei tosiaan taida olla mitään tapaa ohjata sitä, että miten kuoppa suuntautuu.

      Eli sen sijaan että poskeen tulisi hymykuoppa, siihen saattaa tulla "lommo".

      Jos aiot tuon itsellesi tehdä, niin postaa kuvia tuloksista tänne...

      • Meiri

        leikattaisiin suun puolelta eli posken sisäpuolelta. Poistettaisiin vähän lihasta että näkyisi vain hymyillessä. Kyllä niitä hullumpiakin leikkauksia tehdään. Eikös monen desin silkonipussi tisseihin kuullosta paljon pöhkömmältä!


      • Meiri
        Meiri kirjoitti:

        leikattaisiin suun puolelta eli posken sisäpuolelta. Poistettaisiin vähän lihasta että näkyisi vain hymyillessä. Kyllä niitä hullumpiakin leikkauksia tehdään. Eikös monen desin silkonipussi tisseihin kuullosta paljon pöhkömmältä!

        En ole teettämässä tällaista leikkausta mutta kyselen vain että onko koskaan kenellekään tehty kun kerran kaikkea mahdollista nykyään leikellään.


      • Anonyymi

        Hah!! Vitun 2006 ihmiset nyt on jo tehty monta hymykuoppaleikkausta! Ei jumalauta


    • eeei

      kukaan ehkä halua, koska eihän ne oo ihan normaalit, koska ei ihmisellä kuulu olla sellaset.

      • Meiri

        Kyllähän ihmisillä hymykuoppia on? Entäs ne megatissit sitten? Ja megahuulet. Pienennetyt nenät ym. Nehän on paljon luonnottomampia kuin vilahtavat hymykuopat.


      • voivat olla kauniit

        Taidat olla kateellinen jollekin jolla on kauniit hymykuopat? Miksi muuten moinen asenne.


      • ............
        voivat olla kauniit kirjoitti:

        Taidat olla kateellinen jollekin jolla on kauniit hymykuopat? Miksi muuten moinen asenne.

        Miksi olisin kateellinen jollekin, jolla on kuopat poskissa..
        ei pahalla..


      • ................
        Meiri kirjoitti:

        Kyllähän ihmisillä hymykuoppia on? Entäs ne megatissit sitten? Ja megahuulet. Pienennetyt nenät ym. Nehän on paljon luonnottomampia kuin vilahtavat hymykuopat.

        Njaa..


    • minä taas... :-)

      "I stand corrected", kuten sanonta kuuluu, eli tuo ei ole ilmeisesti täysin harvinainen leikkaus, ainakin *väittävät* netissä sen olevan yleinen.


      ...toisaalta, ainoat sivut mitkä pikaisella haulla löysin aiheesta, olivat filippiiniläisten, korealaisten ja thaimaalaisten plastiikkakirurgien sivuja, joten tuosta jokainen voi sitten vetää johtopäätöksiä suuntaan tai toiseen toimenpiteen yleisyydestä tai eettisyydestä...


      Joka tapauksessa tässä on filippiiniläisen klinikan kuvaus operaatiosta, helpolta se ainakin mainoslauseessa kuulostaa:
      http://www.cosmeticsurgeryphil.com/dimple.htm

      Ja tuossa thaimaalaisen klinikan "ei arpia posken sisä- tai ulkopuolella" (yeah, right...) kuvaus:
      http://www.tokaiclinic.com/clinic/plastic_details.asp?id=8
      ja siihen liittyvä galleria:
      http://www.tokaiclinic.com/clinic/gallery.asp?id=8&sn=Dimple


      Tosiaan kuitenkin ihmettelen, että en ole nähnyt tästä ensimmäistäkään mainintaa yhdenkään suomalaisen/eurooppalaisen/amerikkalaisen klinikan sivulla, missä olen koskaan vieraillut...

      • Hymy

        Siinäpä mainio idea. Joku klinikkahan voisi taas tuollakin hommalla tehdä rahaa. Siitähän voisi tulla muotivillitys. Ei tosiaan yhtään hullumpi, kuin turvokehuulet, peppuimplantit tms. :)


      • Meiri

        Mulla on toisessa poskessa pieni hymykuoppa jonka olen aina toivonut olevan vähän selkeämpi:) Siitä lähti ajatus että mahdetaankohan sellaisia leikkauksia tehdä, kun kaikkea muutakin paljon oudompaakin tehdään ulkonäölle. Hymykuopat ovat mun mielestäni ihmisellä hyvin herttaiset ja söpöt.


    • kuoppa puoli

      Mulla on vain yhdellä puolella hymykuoppa. Sattumalta olen myös miettinyt, että voisin toisellekin puolelle ottaa jos saisin, kun sitä aina niin kehutaan...

    • ...

      Sain ensin käsityksen, että kyselet puhtaasta uteliaisuudesta... Mutta... harkitsetko tuota ihan oikeasti?
      Aika pönttöä tuollainen operaatio minun mielestäni on. Yhtä pönttöä kuin monet muutkin kosmeettiset operaatiot.

      • Meiri*

        uteliaisuuttani kyselinkin. Ei mun rahavaroillani leikkauteta hymykuoppia. Kun ei ole varaa tuota vinoa nenän väliseinääkään leikkauttaa vaikka sillä on ihan lääketieteelliset indikaatiot leikata:( Siks ottaakin välillä päähän kaikenmaailman bosaleikkauksiin hinkujat kun itsellä koko ajan verinen lima nenässä tuon vaivan takia.
        Ajattelin että josko tuollaisia hymykuoppaleikkauksiakin tehdään kun kaikkea muutakin leikellään. Se on vain sellainen haave että olis molemmissa poskissa "hymarit":D
        Kuka tietää vaikka joillain staroillakin olis tehty sellainen leikkaus. Samalla kun laitattavat turbohuulet niin äkkiäkös siinä nipsastaan hymykuopatkin.


      • tzaariahh

        hellou!nyt,kun kysymykset ja vastaukset ovat näin laidasta laitaan tiedän ainakin hyvän vinkin miten saat itsellesi halvalla hymykuopat ja melkeimpä "vaarattomasti" :) yksi ystäväni ihaili hymykuoppia ja päätti kuulemansa mukaan ottaa poskilävärit,koska hänen tutullansa oli käynyt niin että se "arpi" mikä siihen jää näyttää ihan hymykuopalta eli kannattaa kokeilla.itse tämän tapauksen olen nähnyt ja hymykuopalta näyttää tosiaankin :)


      • Anonyymi
        tzaariahh kirjoitti:

        hellou!nyt,kun kysymykset ja vastaukset ovat näin laidasta laitaan tiedän ainakin hyvän vinkin miten saat itsellesi halvalla hymykuopat ja melkeimpä "vaarattomasti" :) yksi ystäväni ihaili hymykuoppia ja päätti kuulemansa mukaan ottaa poskilävärit,koska hänen tutullansa oli käynyt niin että se "arpi" mikä siihen jää näyttää ihan hymykuopalta eli kannattaa kokeilla.itse tämän tapauksen olen nähnyt ja hymykuopalta näyttää tosiaankin :)

        On tullut vastaan myös realself.com sivustolla tehdyt hymykuopat. Kyseiseltä henkilöltä oli poistettu buccaalirasvaa ja samassa yhteydessä tikein muodostettu melko voimakkaan näköiset kuroumat (tuntemattomalle voisi mennä hymykuopista).

        Jayzee


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe