ruk:n juhlat haminassa

sonjiss

Hei onko kukaan ollut rukin juhlissa, Haminassa??
Olisi kiva tietää mitä sielä oikeen tehdään ja muuta.. Itse olen menossa sinne heinäkuussa..

3

915

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • res Vänrikki

Alkaa ruusun antamisella parille, olikohan ruokailu sen jälkeen. Sitten hotellille siirtyminen jossa pynttäydytään kuntoon. Sitten itse juhliin ja siellä nyt on maksullinen alkoholitarjoilu ja järjestetty erilaisia tiloja joissa musiikki soi: rokkia kellarissa, diskoa ylhäällä, salissa tanssiaiset. Muissakin huoneissa toki saa tanssia ja yleistä tutustumista komppanian tiloihin siinä samalla. Sitten on pääohjelma pari tuntia maneesissa, kannattaa ehdottomasti katsoa! Ja sitten siirtymiset hotelliin, josta voi sitten jatkoille lähteä jos haluaa. Siinäpä se.

Kysy lisää jos tarvitsee:
      [email protected]

• JMAR

Itse olen menossa seuraavaan Rukin juhlaan. Sain tietää, että mulla lähtee aamulla bussi klo 5.25, joten pitää miettiä uudelleen miten kampauksen kanssa teen (laittaako mun kaveri mun hiukset vai kannattaako se enemmän että lähtee väsäämään niitä hiuksia siellä??)

• Aveccina ollut

Tällaisia käytännön ratkaisuja tuleville jännääjille:

- Kannattaa selvittää uo:lta missä hotelli on, ja kauanko matka sinne kestää. Sen mukaan voi sitten päättää miten toimii hiusten kanssa. Itse en rupeaisi varaamaan kampaajaa (ainakin meillä näytti bussissa olevan tytöillä kampaukset takulla siihen mennessä kun perillä oltiin). Juhlassa pitää pitkät hiukset pukusäännön mukaan kuitenkin olla kiinni, joten on aika käytännöllistä laittaa matkan ajaksi rullat päähän ja kiinnittää vaan pinneillä siistiksi kampaukseksi. Harjoitelkaa, hyvät ystävät! :D Hiuksia voi myös alkaa laittaa ennen tai jälkeen daamiaisen, ainakin meillä oli järjestetty ruokailu porrastetusti.

- Puku laukkuun päällimmäiseksi, tai sisälle säilytystilaan. Löytyy nopeasti, eikä tarvitse hotellilla etsiä, pahimmassa tapauksessa ehtii vetäistä päälle linja-autossa tai hotellin vessassa, jos huoneiden saamisen kanssa on jotain häslinkiä. Kengät kätevästi näkyville myös.

- Peili, jotta voi meikata linja-autossa, jos hotellihuoneiden kanssa on jotain häslinkiä. Vessan peilien edessä on varmasti tyttöjä kuin karjaa markkinoilla.

- Viltti ja tyyny, jotta voi nukkua linja-autossa. Lepo kannattaa, ettei seuraavana päivänä ole kuin mieletön zombie.

Hauskaa reissua, on se hieno juhla kuitenkin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe