Minkälainen keskustelu hengellisistä asioista olisi adventistin mielestä täällä mahdollista?
Mikä on mahdollista?
5
116
Vastaukset
- Kristus keskeiset
armon täyteiset!
Muistaen aina sen mitä sopii lähimäisen rakkauteen ja hyviin tapoihin,
niin ettemme toisiamme tarpeettomasti ärsytä,
emmekä loukaa!
Että muistaisimme tääläkin että KENENKÄ ASIALLA me olemme!
Uskovina olemme suuressa vastuussa käytöksemme suhteen,
koska meidän tulee vähetä ja HÄNEN kasvaa,
niin että meistä ilman sanojakin heijastuisi armo ja rakkaus!
On paljon hyvää keskusteltavaa,
kun vain yhteishenkeä löytyy!Olen ollut muillakin palstoilla ja on todella ollut
mielenkiintoisempiakin keskustelun aiheita,kuin jatkuva riitely
ja opinkysymyksistä tukkanuottasilla oleminen! Itse olen avannut keskusteluja pääasiassa Raamattuopetuksillani.
Olen ottanut kantaa, ja vastannut kysymyksiin ja syytöksiin.
Tässä tämä.
Pääasiassa täällä saa haukkua, mutta rakentavaa ja hengellistä on myös joskus.
Omat keskusteluni ovat teologian kysymyksiä olleet pääasiassa.
Uskon että useimmat ovat OK ja fiksuja, mutta teksti tuntuu usein syytökseltä ja kovalta, vaikka lähettäjä ei tarkoittaisikaan.
Siunausta paljon ja kevättä, kesää
jari laurila- muukalaisen mietteitä
Onko täällä mahdollista edes keskustella ilman adventistien osallistumista keskusteluun?
Eikö sen pitäisi olla jo perusoikeus?
Tällä tarkoitan aloituksia jotka ovat tarkoitetut uskonasioista keskustelemiseen ilman kirkkokohtaista ilkeilyä. muukalaisen mietteitä kirjoitti:
Onko täällä mahdollista edes keskustella ilman adventistien osallistumista keskusteluun?
Eikö sen pitäisi olla jo perusoikeus?
Tällä tarkoitan aloituksia jotka ovat tarkoitetut uskonasioista keskustelemiseen ilman kirkkokohtaista ilkeilyä.Täällähän on monenalisa keskustelufoorumeita joihin kaikilla on vapaa pääsy.
Varmaan jostakin löydät rakoa mitä toivot.
Jumalan siunausta
jari laurila- tietysti
jarlau kirjoitti:
Täällähän on monenalisa keskustelufoorumeita joihin kaikilla on vapaa pääsy.
Varmaan jostakin löydät rakoa mitä toivot.
Jumalan siunausta
jari laurilaEi sitten millään puhu samasta asiasta kuin mihin kuitenkin on vastaavinansa.
Kai kysyjä tiedusteli sitä tapaa joka ei aiheuttaisi erimielisyyttä joka asiassa.
Jarlaun kohdalla sitä ei kukaan varmaan tiedustelekaan.
Hänen kanssaan ei kekustelu ole mitenkään mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770