Rasvansiirto kasvoihin

panda

Onko kenelläkään kokemuksia rasvansiirrosta kasvoihin, silmien alle? Itselläni on silmien alusiho todella ohut ja kuopassa (myös tumma), joten suunnittelen rasvansiirtoa. Hinta on Siluetissa 1200 eurosta ylöspäin.

127

23751

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta kuitenkin

      Tämä ei vastaa suoraan kysymykseen, mutta aihetta sivutaan tässä lipolysis-artikkelissa:

      ""Kuin ampiainen olisi pistänyt"
      12.10.2005 1:28

      Anja (nimi muutettu), 48, kokeili lipolysistä kaksoisleukaansa ja silmiensä alla oleviin rasvapatteihin. Patit olivat muisto aikoinaan tehdystä epäonnistuneesta rasvansiirrosta, jolla oli yritetty häivyttää silmien alla olleita kuoppia.

      - Pahkurat olisi pitänyt poistaa leikkaamalla. En ollut kuitenkaan valmis niin isoon operaatioon."


      Koko juttu tuolla:

      http://www.iltalehti.fi/osastot/helmi/200510113545896_he.shtml

    • Tyttö

      Minulle tehtiin ko. toimenpide, joskin täysin hyödytön (ei tapahtunut minkäänlaista muutosta) ainoastaan suurehkon euromäärän katoaminen lompakosta.

      • Jaana-Marianne

        Mihin kohtaa sinun hyödytön toimenpide tehtiin? Itse olen kahden vaiheilla tuon mahdollisen kokeilun suhteen.


      • panda
        Jaana-Marianne kirjoitti:

        Mihin kohtaa sinun hyödytön toimenpide tehtiin? Itse olen kahden vaiheilla tuon mahdollisen kokeilun suhteen.

        päätin kokeilla ensin restylanea/perlanea täyttämään silmänalusia. tummuutta ei tod. näk. poista, mutta auttaa peitevoiteiden käytöstä tulleisiin juonteisiin, sekä täyttää kuopan. ajattelin mennä tässä muutaman päivän sisällä, kerron sitten tulokset.

        rasvansiirrosta muuten luin, että noin 60-70% siirretyistä rasvasoluista ei tartu ja selviä uudella alueella. eli alunperin rasvaa pitäisi laittaa hyvin paljon...


      • Kristiina- tietäväinen
        panda kirjoitti:

        päätin kokeilla ensin restylanea/perlanea täyttämään silmänalusia. tummuutta ei tod. näk. poista, mutta auttaa peitevoiteiden käytöstä tulleisiin juonteisiin, sekä täyttää kuopan. ajattelin mennä tässä muutaman päivän sisällä, kerron sitten tulokset.

        rasvansiirrosta muuten luin, että noin 60-70% siirretyistä rasvasoluista ei tartu ja selviä uudella alueella. eli alunperin rasvaa pitäisi laittaa hyvin paljon...

        Jos harkitset Restylane/Perlanea, niin tietysti kannattaa laitattaa pitempivaikutteista Perlanea.
        Siirretty oma kudos, eli rasva, ei todellakaan tartu. Minulla ei tarttunut huuliin, eikä myöskään vatsassa olevaan kuoppaan. Vuosi - puolitoista siirroista ja KAIKKI rasva haihtunut. Alunperin luvattiin vain ehkä 30 prosenti pysyminen.


    • perua

      Myös aika varattu rasvansiirtoon.Kiitos kokemuksista.Kirurgi mainitsi kyllä,että usein joudutaan uusimaan toimenpide.Taitaa tulla kallis lysti,joten harkitsen kannattaako koko homma.Missä olette käyneet operaatiossa? Kiva jos viitsitte vastata.

      • tehdä

        Toimenpide tehty noin vuosi sitten kasvoille ja huuliin. Ei minkäänlaista muutosta. Hinta hirvittävä ja kirurgi suositteli uusintatoimenpidettä ja tietysti kovalla hinnalla. Tällä kokemuksella tuntuu olevan aika humpuukkia koko rasvansiirto. Mistä olet varannut ko. toimenpiteeseen ajan?


      • olla
        tehdä kirjoitti:

        Toimenpide tehty noin vuosi sitten kasvoille ja huuliin. Ei minkäänlaista muutosta. Hinta hirvittävä ja kirurgi suositteli uusintatoimenpidettä ja tietysti kovalla hinnalla. Tällä kokemuksella tuntuu olevan aika humpuukkia koko rasvansiirto. Mistä olet varannut ko. toimenpiteeseen ajan?

        pelkkää rahastusta.Aika varattu Siluetista.


      • tyttö

        Tehtiin Siluetissa. Ei minkäänlaista vaikutusta. Suositeltiin tehtäväksi useampia kertoja ja tietenkin eri masulla. En suosittele tällä kokemuksella ko. toimenpidettä.


      • minä vain
        tyttö kirjoitti:

        Tehtiin Siluetissa. Ei minkäänlaista vaikutusta. Suositeltiin tehtäväksi useampia kertoja ja tietenkin eri masulla. En suosittele tällä kokemuksella ko. toimenpidettä.

        Rasvansiirto tehty kaksi kertaa poskiin. Tulos selvät poskipäät. Se siitä humpuukista. Riippuu kirurgista.


      • lättänaama
        minä vain kirjoitti:

        Rasvansiirto tehty kaksi kertaa poskiin. Tulos selvät poskipäät. Se siitä humpuukista. Riippuu kirurgista.

        kuka kirudgise oli joka teki sulle ne onnistuneet poskipäät? ja mikä sairaala...oliko siluetti?


      • KLsairaalaasuosittelen

        KL SAiraalan HilkkaPeltomäki lie kokenein rasvansiirroissa, kouluttaa sitä ruotsissakin. olin hänellä vatsankorjauksessa , ja työ oli upeaa,.


    • Katja

      Olen käynyt rasvansiirrossa Silueetissa Kai Lassilalla. Todella hyvä lopputulos. Kaikki tummuus silmänaluksista lähti.En tarvinnut meikkiä ollenkaan silmien alle. Harmi vain että nyt parin vuoden kuluttua ko rasva on lähtenyt pois, mutta olen menossa uusimaan toimenpiteen.

      • 40+

        Minulle on myös tehty kaksi kertaa rasvansiirto kasvoihin ja toisella kerralla tulos pysyvä (posket). Kärsin myös tummista silmänalusista ja olen ajatellut rasvansiirtoa myös juonteiden täyttämiseen. Onko kellään kokemusta rasvansiirrosta esimerkiksi otsan juonteisiin. Tietääkseni rasva ei kokonaan lähde pois, se osa, mikä ihoon on jäänyt... Tosin rankka laihduttaminen tietenkin saattaa vähentää rasvaa.


      • nipsunapsu
        40+ kirjoitti:

        Minulle on myös tehty kaksi kertaa rasvansiirto kasvoihin ja toisella kerralla tulos pysyvä (posket). Kärsin myös tummista silmänalusista ja olen ajatellut rasvansiirtoa myös juonteiden täyttämiseen. Onko kellään kokemusta rasvansiirrosta esimerkiksi otsan juonteisiin. Tietääkseni rasva ei kokonaan lähde pois, se osa, mikä ihoon on jäänyt... Tosin rankka laihduttaminen tietenkin saattaa vähentää rasvaa.

        Onko jollekkin tullut rasvansiirron jälkeen kasvoihin (poskiin, kyyneluriin) muhkuroita tai muuta epätasaisuutta?


      • 40+ja just tehty
        nipsunapsu kirjoitti:

        Onko jollekkin tullut rasvansiirron jälkeen kasvoihin (poskiin, kyyneluriin) muhkuroita tai muuta epätasaisuutta?

        Mulle tehtiin rasvansiirto kasvoihin kolme päivää sitten. Nenästä suunpieliin meneviin nasolabiaalijuonteisiin, poskipäihin (tai jonnekin silmien alle) ja vähän kulmiin laskeutunutta yläluomea kohottamaan.

        Nyt kolmen päivän jälkeen naamaa suojaavatteipit on pois (otin eilen) ja turvotuskin on laskenut. Siirtokohdat on hieman kosketusarat ja kamalasti en viitsi hymyillä tai ainakaan remakasti nauraa suu korvissa.

        Muhkuroista: toisella puolella nasolabiaalin kohdalla tunnen "toukan"muotoisen kohouman ja kasvojen samalla puolella poskipäässä pyöreänmuotoisen kohouman. Jos oikein tarkkaan katson ja valo osuu sopivasti, myös näen ne. Voi kuitenkin olla, että tarkastelen naamaani NIIN kriittisesti ja että nämä kohoumat (ihan muhkuroiksi en niitä kuitenkaan kuvailisi) tasoittuvat- onhan operaatiosta vasta niin vähän aikaa.

        Olen kuvaillit operaatiotani tarkemmin toisessa ketjussa otsikon "rasvansiirto kasvoihin onnistui" alla.


      • 40+ ja just tehty
        40+ja just tehty kirjoitti:

        Mulle tehtiin rasvansiirto kasvoihin kolme päivää sitten. Nenästä suunpieliin meneviin nasolabiaalijuonteisiin, poskipäihin (tai jonnekin silmien alle) ja vähän kulmiin laskeutunutta yläluomea kohottamaan.

        Nyt kolmen päivän jälkeen naamaa suojaavatteipit on pois (otin eilen) ja turvotuskin on laskenut. Siirtokohdat on hieman kosketusarat ja kamalasti en viitsi hymyillä tai ainakaan remakasti nauraa suu korvissa.

        Muhkuroista: toisella puolella nasolabiaalin kohdalla tunnen "toukan"muotoisen kohouman ja kasvojen samalla puolella poskipäässä pyöreänmuotoisen kohouman. Jos oikein tarkkaan katson ja valo osuu sopivasti, myös näen ne. Voi kuitenkin olla, että tarkastelen naamaani NIIN kriittisesti ja että nämä kohoumat (ihan muhkuroiksi en niitä kuitenkaan kuvailisi) tasoittuvat- onhan operaatiosta vasta niin vähän aikaa.

        Olen kuvaillit operaatiotani tarkemmin toisessa ketjussa otsikon "rasvansiirto kasvoihin onnistui" alla.

        Te, jotka olette olleet rasvansiirrossa tummien silmänalusten vuoksi,mihin kohtaan rasvaa siirrettiin? Täytettiinkö teillä ne silmänaluset? Vai laitettiinko rasvaa poskiin?

        Mulle laitettiin poskipäihin ja silmien alle (poskiksi), ei kuitenkaan niihin silmänalusiin. Mulla on aina ollut tummat silmänaluset ja koska en niitä varten tähän operaatioon mennyt, en tiedä auttaako tää rasvansiirto nyt tähän pulmaan. Tulosta vaaleammista silmänalusista on vaikea arvioida vielä, koska vasta kolme päivää takana ja flussa ja väsymys, joka lisää tummuutta silmien alla.


      • kuoppis--
        40+ ja just tehty kirjoitti:

        Te, jotka olette olleet rasvansiirrossa tummien silmänalusten vuoksi,mihin kohtaan rasvaa siirrettiin? Täytettiinkö teillä ne silmänaluset? Vai laitettiinko rasvaa poskiin?

        Mulle laitettiin poskipäihin ja silmien alle (poskiksi), ei kuitenkaan niihin silmänalusiin. Mulla on aina ollut tummat silmänaluset ja koska en niitä varten tähän operaatioon mennyt, en tiedä auttaako tää rasvansiirto nyt tähän pulmaan. Tulosta vaaleammista silmänalusista on vaikea arvioida vielä, koska vasta kolme päivää takana ja flussa ja väsymys, joka lisää tummuutta silmien alla.

        Tietääkö joku voiko alaluomella olevaa rasvaa, siis "silmäpussin" rasvaa, siirtää alemmaksi luomivakoon tai jotenkin levittää tasaisesti kuopalla olevalle alaluomelle? Onko se sama ku rasvansiirto ja pysyiskö paremmin kuin jostain muualta kropasta siirretty rasva?


    • 30 v ruttunaama

      Minua kiinnostaisi tuo rasvansiirto, osaisikohan kukaan vastata kysymyksiini.

      - Kuinka kauan toipumiseen saa varata, jos rasvaa siirretään kasvoihin?

      - Voiko operaation jälkeen (viikon, parin päästä) lähteä lämpimiin maihin lomalle, vai onko tulehdusvaara tms olemassa, ettei tuota suositella?

      - Miten rasvansiirto tapahtuu ja käykö se kipeää, mitä riskejä siihen sisältyy?

      - Kuinka todennäköistä on, että rasvaa ei jää kasvoihin ollenkaan? Paljonko sitä uskalletaan ensimmäisellä kerralla laittaa kasvoihin?

      - Voiko myös otsan alueelle siirtää rasvaa?

      • just tehty

        Olen kuvaillut operaatiotani tarkemmin toisessa ketjussa otsikon "rasvansiirto kasvoihin onnistui" alla.

        Mulla on nyt neljä päivää takana ja lähes kaikki turvotus on pois. Yks mustelma tuli toisen silmän alle, mutta sen saa meikattua piiloon.
        Itse varasin varmuuden vuoksi kaks viikkoa "piilotteluaikaa" koska haluasin olla sata varma, ettei kukaan näe mua turvonneena tms. mutta olisin pystynyt menemään ihmisten ilmoille jo kolmen päivän jälkeen. Hirveästi ei kyllä viitsi vieläkään ilmehtiä, sen verran poskissa tuntuu kireältä – ei satu kuitenkaan.

        Lomalle lämpimään saa mennä. Otsasta en tiedä, itseänikin kiinnostaisi saada vielä noi sibeliusrypyt pois.


      • muodonmuutos
        just tehty kirjoitti:

        Olen kuvaillut operaatiotani tarkemmin toisessa ketjussa otsikon "rasvansiirto kasvoihin onnistui" alla.

        Mulla on nyt neljä päivää takana ja lähes kaikki turvotus on pois. Yks mustelma tuli toisen silmän alle, mutta sen saa meikattua piiloon.
        Itse varasin varmuuden vuoksi kaks viikkoa "piilotteluaikaa" koska haluasin olla sata varma, ettei kukaan näe mua turvonneena tms. mutta olisin pystynyt menemään ihmisten ilmoille jo kolmen päivän jälkeen. Hirveästi ei kyllä viitsi vieläkään ilmehtiä, sen verran poskissa tuntuu kireältä – ei satu kuitenkaan.

        Lomalle lämpimään saa mennä. Otsasta en tiedä, itseänikin kiinnostaisi saada vielä noi sibeliusrypyt pois.

        Minulle tehtiin rasvansiirto 10 pv sitten midfaceliftin ja faceliftin yhteydessä poskipäihin, ylähuuleen ja sibeliusryppyyn. Nyt alkaa olla muut turvotukset pois kokonaan, mustelmia minulle ei tullut juurikaan, mutta poskipäät ovat rasvansiirrosta todella korkealla. Tornimaisen korkeat. Täysin epäluonnolliset ja toinen puoli on vielä korkeammalla

        Minulle sanottiin, että ne laskevat n.3 viikon kuluessa, mutta vakeata on uskoa kun aikaa on mennyt kohta 2 viikkoa eikä laskua ole juurikaan tapahtunut. Olen piilotellut kotona koko tämän ajan, en voisi edes kuvitella meneväni ihmisten ilmoille olen niin eri näköinen.. kuin joku alaskalainen nainen. Miehenikin sanoi, että vain ääni ja olemus kertoo kuka olen, muuten minua ei tunne samaksi ihmiseksi, niin eri näköinen olen. Olen peloissani tästä. Onko kenelläkään kokemusta näin korkeista poskipäistä alussa ja kuinka kauan kesti laskeutuminen? Ja voiko ne jäädä ylikorkeiksi?


      • kylläsesiitälaskeutu
        muodonmuutos kirjoitti:

        Minulle tehtiin rasvansiirto 10 pv sitten midfaceliftin ja faceliftin yhteydessä poskipäihin, ylähuuleen ja sibeliusryppyyn. Nyt alkaa olla muut turvotukset pois kokonaan, mustelmia minulle ei tullut juurikaan, mutta poskipäät ovat rasvansiirrosta todella korkealla. Tornimaisen korkeat. Täysin epäluonnolliset ja toinen puoli on vielä korkeammalla

        Minulle sanottiin, että ne laskevat n.3 viikon kuluessa, mutta vakeata on uskoa kun aikaa on mennyt kohta 2 viikkoa eikä laskua ole juurikaan tapahtunut. Olen piilotellut kotona koko tämän ajan, en voisi edes kuvitella meneväni ihmisten ilmoille olen niin eri näköinen.. kuin joku alaskalainen nainen. Miehenikin sanoi, että vain ääni ja olemus kertoo kuka olen, muuten minua ei tunne samaksi ihmiseksi, niin eri näköinen olen. Olen peloissani tästä. Onko kenelläkään kokemusta näin korkeista poskipäistä alussa ja kuinka kauan kesti laskeutuminen? Ja voiko ne jäädä ylikorkeiksi?

        3 viikkoa ei ole 2 viikkoa :) IHan varmasti siitä laskeutuvat.

        Kävin itse eilen restylane-botox-kohotuksessa: käsiteltiin koko otsan alue, silmärypyt ja sibeliusrypyt, jotka olivat minulla todella syvät ja pitkät, voimakkaat. samoin silmien alla olevat tummat todella suuret ja koloilla olevat "pussit" täytettiin restylanella. Kun valitin vielä alaspäin valuvaa suutani, pistäjä sanoi, ettei suulle tarvitse tehdä mitään, isketään restylanea poskiin - se kohottaa.

        Täällä samanlainen turpeanaamainen "ei tunnista peilistä" -joulu. Tsemppiä kaikille kauneuden takia kärsiville tosinaisille, otetaan homma huumorilla!


      • Liftattu
        muodonmuutos kirjoitti:

        Minulle tehtiin rasvansiirto 10 pv sitten midfaceliftin ja faceliftin yhteydessä poskipäihin, ylähuuleen ja sibeliusryppyyn. Nyt alkaa olla muut turvotukset pois kokonaan, mustelmia minulle ei tullut juurikaan, mutta poskipäät ovat rasvansiirrosta todella korkealla. Tornimaisen korkeat. Täysin epäluonnolliset ja toinen puoli on vielä korkeammalla

        Minulle sanottiin, että ne laskevat n.3 viikon kuluessa, mutta vakeata on uskoa kun aikaa on mennyt kohta 2 viikkoa eikä laskua ole juurikaan tapahtunut. Olen piilotellut kotona koko tämän ajan, en voisi edes kuvitella meneväni ihmisten ilmoille olen niin eri näköinen.. kuin joku alaskalainen nainen. Miehenikin sanoi, että vain ääni ja olemus kertoo kuka olen, muuten minua ei tunne samaksi ihmiseksi, niin eri näköinen olen. Olen peloissani tästä. Onko kenelläkään kokemusta näin korkeista poskipäistä alussa ja kuinka kauan kesti laskeutuminen? Ja voiko ne jäädä ylikorkeiksi?

        Milloin olit työkunnossa? Itselläni on aivan samat ongelmat ja tuntuu todella pelottavalta. Poskipäät ovat aivan väärässä kohtaa ja toisen keskellä on lommo. Kasvojen ympärystä on tunnoton ja silmät ihan eri näköiset kuin ennen. Miten sait silmänurkkien arvet paranemaan?


      • -Vihainen
        Liftattu kirjoitti:

        Milloin olit työkunnossa? Itselläni on aivan samat ongelmat ja tuntuu todella pelottavalta. Poskipäät ovat aivan väärässä kohtaa ja toisen keskellä on lommo. Kasvojen ympärystä on tunnoton ja silmät ihan eri näköiset kuin ennen. Miten sait silmänurkkien arvet paranemaan?

        Minulla rasvansiirto 2 v. sitten epäonnistui. Tuloksena kova patti ulomman silmäkulman alapuolella. Kirurgi ei suostunut korjaamaan, väitti vain ettei sitä kukaan huomaa, silti minulta kysellään mistä olen saanut patin silmäkulmaani. Haluaisin tietää miten sen saisi pois jos menisin korjauttamaan muualle. Harmittaa kauheasti! Onko muille käynyt näin?


      • muodonmuutos2
        muodonmuutos kirjoitti:

        Minulle tehtiin rasvansiirto 10 pv sitten midfaceliftin ja faceliftin yhteydessä poskipäihin, ylähuuleen ja sibeliusryppyyn. Nyt alkaa olla muut turvotukset pois kokonaan, mustelmia minulle ei tullut juurikaan, mutta poskipäät ovat rasvansiirrosta todella korkealla. Tornimaisen korkeat. Täysin epäluonnolliset ja toinen puoli on vielä korkeammalla

        Minulle sanottiin, että ne laskevat n.3 viikon kuluessa, mutta vakeata on uskoa kun aikaa on mennyt kohta 2 viikkoa eikä laskua ole juurikaan tapahtunut. Olen piilotellut kotona koko tämän ajan, en voisi edes kuvitella meneväni ihmisten ilmoille olen niin eri näköinen.. kuin joku alaskalainen nainen. Miehenikin sanoi, että vain ääni ja olemus kertoo kuka olen, muuten minua ei tunne samaksi ihmiseksi, niin eri näköinen olen. Olen peloissani tästä. Onko kenelläkään kokemusta näin korkeista poskipäistä alussa ja kuinka kauan kesti laskeutuminen? Ja voiko ne jäädä ylikorkeiksi?

        miten toipumisesi sitten eteni ? Tuliko eteen uusia ongelmia, kuten epätasaisuutta poskissa tms. Jouduitko leikkaamaan kovantaustat vai tasoittuivatko laskokset ?


      • muodonmuutos22
        muodonmuutos kirjoitti:

        Minulle tehtiin rasvansiirto 10 pv sitten midfaceliftin ja faceliftin yhteydessä poskipäihin, ylähuuleen ja sibeliusryppyyn. Nyt alkaa olla muut turvotukset pois kokonaan, mustelmia minulle ei tullut juurikaan, mutta poskipäät ovat rasvansiirrosta todella korkealla. Tornimaisen korkeat. Täysin epäluonnolliset ja toinen puoli on vielä korkeammalla

        Minulle sanottiin, että ne laskevat n.3 viikon kuluessa, mutta vakeata on uskoa kun aikaa on mennyt kohta 2 viikkoa eikä laskua ole juurikaan tapahtunut. Olen piilotellut kotona koko tämän ajan, en voisi edes kuvitella meneväni ihmisten ilmoille olen niin eri näköinen.. kuin joku alaskalainen nainen. Miehenikin sanoi, että vain ääni ja olemus kertoo kuka olen, muuten minua ei tunne samaksi ihmiseksi, niin eri näköinen olen. Olen peloissani tästä. Onko kenelläkään kokemusta näin korkeista poskipäistä alussa ja kuinka kauan kesti laskeutuminen? Ja voiko ne jäädä ylikorkeiksi?

        Kertoisitko miten toipumisesi eteni ? Tuliko eteen uusia ongelmia, kuten epätasaisuutta poskissa tms. ?


    • i

      Onko kukaan käynyt nyt rasvansiirrossa? Kertokaa kuin rasva on pysynyt? Montako kertaa se piti tehdä, että alkoi pysymään?

      • allalallla

        Olen käynyt 2 kertaa rasvansiirrossa tummien silmänaluksien vuoksi. Molemmat toimenpiteet ovat onnistuneet todella hyvin. Turvotus on kestänyt n. reilu kaksi viikkoa. Ensimmäisen toimenpiteen tulokset pysyivät n. vuoden verran ja kävin sitten uusimassa toimenpiteen. Nyt tulos on pysynyt pitempään eli silmäalukset ovat todella hyvät vieläkin. Toimenpiteestä on n parisen vuotta aikaa. Rasvaa todella jää n 50-60 % eli kaikki ei voi jäädä kasvoihin, koska osa rasvasoluista kuolee toimenpiteen jälkeen. Kun toimenpide tehdään useamman kerran niin tulos on parempi. Suunnittelen kolmanteen rasvansiirtoon menemistä n vuoden kuluttua. Mielestäni hyvä tässä toimenpiteessä on se, että aineena käytetään omaa rasvaa eikä mitään keinotekoista ainetta. Itselleni rasvaa laitettiin poskipäihin, mutta se tosiaa vei mustat silmänalukset pois. Kärsin niistä ihan nuoresta lähtien. Ongelmana on ollut vain se, että paikallispuudutuksessa toimenpide on tosi kivulias. Ensin pitää kestää ne puudutuspiikit ja sitten varsinainen toimenpidekään ei ole ollut kivuton. Onko teillä minkälaisia kokemuksia tästä toimenpiteen kivuliaisuudesta? Mietin jopa jos seuraava toimenpide tehtäisiin anestesiassa, hinta tietysti nousee sitten.


      • aööajjslfj
        allalallla kirjoitti:

        Olen käynyt 2 kertaa rasvansiirrossa tummien silmänaluksien vuoksi. Molemmat toimenpiteet ovat onnistuneet todella hyvin. Turvotus on kestänyt n. reilu kaksi viikkoa. Ensimmäisen toimenpiteen tulokset pysyivät n. vuoden verran ja kävin sitten uusimassa toimenpiteen. Nyt tulos on pysynyt pitempään eli silmäalukset ovat todella hyvät vieläkin. Toimenpiteestä on n parisen vuotta aikaa. Rasvaa todella jää n 50-60 % eli kaikki ei voi jäädä kasvoihin, koska osa rasvasoluista kuolee toimenpiteen jälkeen. Kun toimenpide tehdään useamman kerran niin tulos on parempi. Suunnittelen kolmanteen rasvansiirtoon menemistä n vuoden kuluttua. Mielestäni hyvä tässä toimenpiteessä on se, että aineena käytetään omaa rasvaa eikä mitään keinotekoista ainetta. Itselleni rasvaa laitettiin poskipäihin, mutta se tosiaa vei mustat silmänalukset pois. Kärsin niistä ihan nuoresta lähtien. Ongelmana on ollut vain se, että paikallispuudutuksessa toimenpide on tosi kivulias. Ensin pitää kestää ne puudutuspiikit ja sitten varsinainen toimenpidekään ei ole ollut kivuton. Onko teillä minkälaisia kokemuksia tästä toimenpiteen kivuliaisuudesta? Mietin jopa jos seuraava toimenpide tehtäisiin anestesiassa, hinta tietysti nousee sitten.

        Kuka lääkäri on näin taitava siis kenellä olet käynyt?


      • simu*
        aööajjslfj kirjoitti:

        Kuka lääkäri on näin taitava siis kenellä olet käynyt?

        Olisin myös kiinnostunut tietämään onnistuneen kokemuksen lääkäristä ja hintatasosta suunnilleen. Itselläni on kasvoissa arpikuoppia, joita on jo hoidettu tca-kuorinnalla, mutta kyllähän syvimmät kuopat edelleenkin erottuvat :(


      • ieitrtry
        simu* kirjoitti:

        Olisin myös kiinnostunut tietämään onnistuneen kokemuksen lääkäristä ja hintatasosta suunnilleen. Itselläni on kasvoissa arpikuoppia, joita on jo hoidettu tca-kuorinnalla, mutta kyllähän syvimmät kuopat edelleenkin erottuvat :(

        Toimenpiteen teki Kai Lassila Ihoakatemiasta. Aion mennä kolmanteenkin toimenpiteeseen hänen luokseen.


      • simu*
        ieitrtry kirjoitti:

        Toimenpiteen teki Kai Lassila Ihoakatemiasta. Aion mennä kolmanteenkin toimenpiteeseen hänen luokseen.

        Kiva, että toimenpide onnistui! Luo aina uutta toivoa itsellenikin, kun kuulee jonkun saaneen hyviä tuloksia. Tosin enhän edes tiedä, että toimisiko tämä minulle.


      • Nadine7
        simu* kirjoitti:

        Kiva, että toimenpide onnistui! Luo aina uutta toivoa itsellenikin, kun kuulee jonkun saaneen hyviä tuloksia. Tosin enhän edes tiedä, että toimisiko tämä minulle.

        Jos ottaa rasvansiirron poskipäihin, niin onko mahdollista, että siirretty rasva "valuu" ajan kanssa alemmas poskiin? Sinne en sitä rasva todellakaan tarvisi lisää...


      • 393jjdjd
        Nadine7 kirjoitti:

        Jos ottaa rasvansiirron poskipäihin, niin onko mahdollista, että siirretty rasva "valuu" ajan kanssa alemmas poskiin? Sinne en sitä rasva todellakaan tarvisi lisää...

        hei,
        ei se valu mihinkään. pikkuhiljaa vain häviää, joidenkin vuosien kuluttua. niinhän se tapahtuu sillekin rasvalle, joka on ollut syntymästä asti kasvoissa.


    • Rasvansiirtoonko

      Rasvansiirto kasvoihin oli todellakin turha lysti...kamalan näköinen naama ja toipumisen jälkeen ei mitään eroa entiseen...kyllä näitä epäonnistuneita kauneuskirurgian uhreja näkee lehdissä ja katukuvassa.Harmittaa,että itse menin samaan lankaan.Luontoäiti on tarkoittanut meidät jokaisen uniikiksi....älköön ihminen puuttuko tähän luonnon työhön.Itseäni harmittaa todella,että menin pilaamaan kasvoni...

      • Epavarma

        Hei, olin juuri konsultaatiossa ja eivat suositelleet kohotusleikkauksia viela. Botoksia tai rasvansiirtoa silmien alle suosittelivat siluetissa. Tuntuu vaan, etta nayttaa olevan aika huonoja kokemuksia rasvansiirroista ja tulokset tosi lyhytaikaisia. Hoitohan on aika kallis suhteessa botoxiin ja vittamiinruiskehoitoihin. Onko kellaan tietoa tilastoista kuinka hyvin hoidot on mennyt noin keskimaarin.


    • allalallala

      Harmi, kun monilla noin huonoja kokemuksia. Minulle on kaksi kertaa tehty rasvansiirto kasvoihin. Kerroinkin jo siitä tuossa aikaisemmin. Pienestä tytöstä lähtien olen kärsinyt tummista silmänaluksista. Oli hieno tunne operaation jälkeen, kun en tarvinnut meikkiä alaluomiin ollenkaan, mustat juovat olivat kokonaan poissa ja väsynyt ilme. Jotkut kyselivät, että miten olen niin kaunistunut ja nuortunut :) Ei kukaan arvannut mitään. Todella luonnollinen lopputulos. Itse olen kokenut toimenpiteen todella kivuliaaksi. Miten teillä muilla, joille on siirretty rasvaa kasvoihin, onko toimepide ollut kivulias? Mielellän seuraavan kerran ottaisin nukutuksen, juuri tuon kivun vuoksi, mutta se tietty nostaa toimenpiteen hintaa.

    • panda2001

      "allaallala", näyttikö rasvansiirron jälkeen silmänalusesi normaaleilta, elikkä eivät mitenkään turvonneilta tai huutaneet että jotain on niihin laitettu? Itseäni mietityttää se että kyseisen operaation jälkeen tilanne vain pahenee, eli mustista silmänalusista turvonneisiin ja luonnottoman muhkeisiin silmänalusiin. Silmienaluset kun ovat normaalisti tosi matalat ja ohuet. Paljonko maksoit yhdestä rasvansiirrosta?

      • 393938

        Ne näyttivät todella hyviltä, ihan niinkuin silloin, kun olin nuorempi. Rasvaa siirretään hyvin pieniä määriä siihen kohti mistä se ikääntymisen myötä on lähtenyt pois. Ei sitä aluetta mitenkään ylitäytetä. N. 1000 euroa oli operaatio. En yhtään epäile kolmanteen siirtoon menoa, ainoa puoli on se, että en tykkää niistä piikeistä ja niitä laitetaan paljon. Ensin puudutuspiikit ympäri kasvoja ja sitten rasvaan siirretään pieniä määriä piikeillä. En tosiaan tarvinnut mitään peitepuikkoa, tummat silmäaluset hävisivät kokonaan. Itselläni on myös todelle ohut iho silmien alla. Rohkeasti vain toimenpiteeseen. En tiedä sitten, että onko lääkäreissä eroja. Itse valitsin sellaisen, jota toinen muun alan lääkäri suositteli minulle. Hän itse oli käynyt tämän lääkärin operoitavana. Toivon, että tekniikka kehittyisi niin, että rasvasolut tarttuisivat paremmin kiinni, nythän niistä kaikki eivät "tartu" vain osa siirretystä rasvasta kiinnittyy.


      • Eräs N
        393938 kirjoitti:

        Ne näyttivät todella hyviltä, ihan niinkuin silloin, kun olin nuorempi. Rasvaa siirretään hyvin pieniä määriä siihen kohti mistä se ikääntymisen myötä on lähtenyt pois. Ei sitä aluetta mitenkään ylitäytetä. N. 1000 euroa oli operaatio. En yhtään epäile kolmanteen siirtoon menoa, ainoa puoli on se, että en tykkää niistä piikeistä ja niitä laitetaan paljon. Ensin puudutuspiikit ympäri kasvoja ja sitten rasvaan siirretään pieniä määriä piikeillä. En tosiaan tarvinnut mitään peitepuikkoa, tummat silmäaluset hävisivät kokonaan. Itselläni on myös todelle ohut iho silmien alla. Rohkeasti vain toimenpiteeseen. En tiedä sitten, että onko lääkäreissä eroja. Itse valitsin sellaisen, jota toinen muun alan lääkäri suositteli minulle. Hän itse oli käynyt tämän lääkärin operoitavana. Toivon, että tekniikka kehittyisi niin, että rasvasolut tarttuisivat paremmin kiinni, nythän niistä kaikki eivät "tartu" vain osa siirretystä rasvasta kiinnittyy.

        Missä saa tuhannella eurolla rasvansiirron kasvoihin?

        Itse en polta, ruokavalioni sisältää päivittäin ns 5 väriä vihanneksista ja hedelmistä ja olen normaalipainoinen, ja olen tarkka muistakin elintavoistani.

        Itse olen käynyt kahdesti rasvansiirrossa, ja ensimmäisellä kerralla 5 vuotta sitten Silhuettissa Stephan Dietzillä. Olin leikkauksen jälkeen 2 viikkoa aivan hakatun venäläisen huoran näköinen, jonka korkeat poskipäät syntyivät turvotuksesta.
        En ollut tyytyväinen kyseiseen leikkaukseen enkä kirurgin tekemään tulokseen, toisen puolen liian pinnallisesti laitettu rasva näkyy edelleen ja yhä selvemmin poskessa joka ihon löysistymisen myötä näkyy nykyään omenamuotoisena läikkänä. Kun 2400 euroa maksaneessa leikkauksesta ei muutenkaan tullut tasaista, menin ensimmäisessä kontrollissa kysymään että saisiko seuraavan edullisemmin, niin kyseinen sanoi kylmästi että ei.

        Menetin täydellisesti luottamukseni kyseiseen, enkä pidä kyseistä erityisenä ammattilaisena em. johtuen.

        Jälkimmäinen (edullisempikin) leikkaus toisessa paikkaa vuosi sitten oli aivan toisenlainen. Rasvasolut puhdistettiin verestä filtroimalla, ja injektoitiin erityisellä kanyylillä neulan sijaan (jolloin traumaa alueelle ja rasvasoluihin tuli selkeästi vähemmän kuin ensimmäisellä kerralla)
        Ei turvotusta, vaikka olin pelännyt sitä, ei hakkaamiseen viittaavia mustelmia ja olin jo seuraavana päivänä aivan ulkoilukelpoinen. Ja olen muutenkin ollut tulokseen tyytyväinen, vaikka osa siirretystä rasvasta aina katoaakin
        kun siirretyt solut ei saa riittävää verenkiertoa. Olisin kiinnostunut nyt nimenomaan kantasoluilla rikastetusta rasvasta - kantasolujen kasvutekijöiden edesauttaessa verenkierron syntymistä alueelle.

        http://www.sairaalakl.fi/contents/index.php/ajankohtaista/etsimme-halukkaita-kantasolututkimukseen/

        Siitä olisin jo valmis maksamaan enemmänkin, mutta tietenkin etsin taitavista edullisinta vaihtoehtoa, enkä sellaista joka pyytää 10 000 euroa kuten tuossa rintoihin tehtävässä tutkimuksessa näyttää olevan kyseessä. =)


    • keijuli2

      Hei viimeksi kirjoittanut. Missä Klinikalla kävit ja kenellä lääkärillä? Itselläni on laitettu Filorgaa Ihoakatemiassa poskipäihin (M.U. mainio ) ja silmänaluksista tuli hyvät tätä kautta. Aine vain tuppaa häviämään, mikä on sinänsä hyvä. Rasvaa olen miettinyt, mutta se sitten "elää" eli lihoo ja laihtuu oman painonvaihtelun myötä sanoi lääkäri. Hänen mukaaansa vaarana on myös rasvansiirrosta pahkurat, joita vaikea poistaa.

      • Neuvoja kaipaava

        Kävin Ihoakatemiassa komsultaatiossa ja suosittelivat uutta Intercel hoitoa, joka tehdään pienillä neuloilla.. Silla saadaan kuulemma hyvät tulokset ryppyihin ja kiinteytykseen. Kyselin myös tuosta oman rasvan siirrosta ja suositteli Kai Lassilaa, jos haluaa siihen ryhtyä. Ei puhunut mitään tuosta pahkura mahdollisuudesta..se oilis aika ilkeää. Tuntuu, että tosi vaikea päättä mitä tekisi..luottaisiko vain neulahoitoihin vai lähtisikö heti suoraan oman rasvan siirtoon. Onko kukaan kokeillut Intracel neulahoitoja..miten hyvät tulokset suhteessa oman rasvan siirtoon.


    • omat neuvoni

      Niin, siis ihoakatemiassahan aloitettiin Intracel hoidot ensimmäiselle varsinaiselle potilalla tässä kuussa. Ei siis suomalaisten kokemuksista voida vielä puhua mitään. Tuota laitetetta on muutenkin vielä harvoissa maissa, ei siis laajalti varmaan tietoakaan. Itsekin aion kyllä kokeilla sitä.
      En tiedä tuosta sinulle suositellusta lääkäristä muuta kun sen, että hänhän on suosittelijan yhtiökumppani, siis..........
      Kannattaa siis kysellä ja etsiä ja ennenkaikkea kyseenalaistaa.
      Tuo tapa, jolla nimimerkki" 393938" löysi oman lääkärinsä, on varmaan hyvä. Kun lääkäriä ei sido bisnes tms. vaan omat henk.kohtaiset kokemukset, niin suositukseen kannattaa luottaa. Tsemppiä.

      • Neuvoja kaipaava

        Moi, en tiennytkään, että tuo Intercel on noin uusi hoitomuoto. Tsekkasin tuon Kai Lassilan ja on ollut aikaisemmin Siluetissa. Olen käynyt konsultaatiossa sekäSiluetissa ja Ihoakatemiassa. Samat hoitosuosituksetr melkein nuo radiofrekvenssihoidot (Matrix) ykkösenä. Olen sitten kysynyt rasvansiirtoa ja Siluetissa tosi kallis saman hintainen kuin keskiksvojen kohotus. Johtunee tuosta nukutuksesta. I


      • Koekaniiniksi
        Neuvoja kaipaava kirjoitti:

        Moi, en tiennytkään, että tuo Intercel on noin uusi hoitomuoto. Tsekkasin tuon Kai Lassilan ja on ollut aikaisemmin Siluetissa. Olen käynyt konsultaatiossa sekäSiluetissa ja Ihoakatemiassa. Samat hoitosuosituksetr melkein nuo radiofrekvenssihoidot (Matrix) ykkösenä. Olen sitten kysynyt rasvansiirtoa ja Siluetissa tosi kallis saman hintainen kuin keskiksvojen kohotus. Johtunee tuosta nukutuksesta. I

        Olin varannut ajan Ihoakatemian MU:lle Restylane-pistoksia varten, mutta hänpä alkoikin suositella Intracel-hoitoa. Tämä käyntikerta maksoi satasen, Intracel-hoitoon olisi pitänyt varata uusi aika, hoitokerta olisi maksanut 1100 e. Hoitoja olisi pitänyt ottaa parin kuukauden välein kaksi tai kolme. Jäi Restylane minulta saamatta, myöskään Intracel- hoitoa en halua sen kalleuden ja lyhyen historian vuoksi ottaa. Tuntuu, että taloudelliset intressit ohjailevat...


    • kaniinille

      ja olisikohan vielä Ihoakatemian maahantuoma aine kyseessä??
      MU omistaa ko paikan...

    • Like a virgin

      Onko Madonnalle tehty rasvansiirtoja, vai onko hänellä implantit poskissa?

      • notfan

        Madonnalle on varmaankin tehty ihan kaikki mitä rahalla saa.. harmi ettei luonnetta pysty fiksaamaan.


      • Tansku1

        Tunnetko hyvinkin?


    • on poski-

      implantit jotka erottuvat eritysien selkeästi silloin, kun hän ei ole meikannut eikä hymyile. Normaalisti ihmisen posket kohoavat niin hymyillessä, mutta eivät ole peruslukemilla sellaiset omenat. Luomileikkauksen hänelle teki "Lontoon kallein ja kuuluisin plastiikkakirurgi", ja se on minusta superhyvin onnistunut. Alalauomileikkauksessa silmät tuppaavat pienenemään (vrt. Gwyneth Paltrow, mahdollisesti Nicole Kidman) mutta Madonnalla on edelleen kauniit, suuret silmät.

    • matonna

      Madonnan ulkonäkö on ihan jees,kun valot ja meikit ovat kohdallaan. Näyttää uskomattoman nuorelta. Sitten taas joissain kuvissa kuivan kesän oravalta

    • tummat silmät

      Pysyykö rasvasiirto silmien alla? Kuinka kivulias toimenpide ja jälkiolo?

    • jessiinajep

      Itselläni on kestänyt n. 3 vuotta. Pari kertaa tehty.
      Paikallispuudutuksena toimenpidet tuntui itsestäni ikävältä, mutta sehän on yksilökohtaista. Seuraavaksi toimenpide tehdään anestesiassa.

      • qwq

        Hei!

        Mistä kohtaa rasvaa siirrettiin kasvoihisi kehosta ja piditkö ottokohdassa tukivaatetta sen jälkeen?


    • edellinen_

      vatsasta siirrettiin. ei mitään tukivaatetta, pikku laastari vain.

      • qwq

        Hei! Vielä tiedustelen missä kävit rasvansiirossa ja voitko suositella sitä paikkaa?


    • arvaa harmittaako

      Kävin plastiikkakirurgilta kyselemässä, mitä mahdollisesti voisi tehdä väsyneiltä näyttäville kasvoilleni. Plastiikkakirurgi suositteli rasvansiirtoa kasvoihin. Hinta-arvio nukutuksessa tehtynä oli vähän alle 6000 euroa.

      Minä tietysti innostuin asiasta ja päätin, että ensi kesänä heti kesäloman aluksi menen tähän rasvansiirto-operaatioon. Koska ensi kesään on vielä niin pitkä aika, laitettiin ensiavuksi kasvoihin täyteainetta. Vaan kyseinen homma vaikuttaisi epäonnistuneen totaalisesti. Naama epämuodostunut ja näytän varmaan 15 vuotta todellista ikääni vanhemmalta. Viikon kuluttua pitäisi kuulemma jo näyttää paremmalta, vaan suhtaudun todella skeptisesti. Että arvatkaapa, uskallanko tämän jälkeen enää edes ajatella mitään rasvansiirtoja.

      • qwq

        Hei! Missä otit täytettä kasvoihisi?


      • 10+1

        Rasvansiirron tasaantumiseen menee useampi kuukausi. Jotkut lääkärit sanovat odottaa vuoden.

        En maksaisi suomalaiselle lääkärille 6000€ nukyisin alv, kun maailman parhaisiin kuuluvat tekevät ko. toimenpiteitä 7000S....
        Lähetän linkin esimerkki kuviin, kun olen saanut oman prosessin käytyä....


    • mistä saa?

      up..

    • jaskatar1990

      Onko kellään uusi akokemuksia rasvansiirrosta kasvoihin?
      Tummat silmänalukset ongelmana ja vähän pitäisi saada volyymia alasrepsahtaneisiin poskipäihin.

      • Miettiväinen

        Onko kenelläkään kokemusta rasvansiirrosta kasvoihin joka tehty ihan viime vuosina?


      • eskimo1
        Miettiväinen kirjoitti:

        Onko kenelläkään kokemusta rasvansiirrosta kasvoihin joka tehty ihan viime vuosina?

        Tasan kuukausi aikaa rasvansiirrosta silmien alle. Tummat silmän aluset ja silmäpussit piti tasoittua, Nyt silmän aluset paksut, muhkuraiset, ,-lisäksi valtavat silmäpussit näyttävät tulehtuneilta kun niissä on hyvin punakka väri jota ei mikään meikkivoide peitä vaan pahentaa. Ennen kasvont olivat pienet ja kapeat,-nyt muistutan eskimoa jolla on krooninen silmäpussientulehdus. En missään nimessä menisi uudelleen. Toivon sydämestäni että rasva ei jää pysyväksi :(


      • 16+8
        eskimo1 kirjoitti:

        Tasan kuukausi aikaa rasvansiirrosta silmien alle. Tummat silmän aluset ja silmäpussit piti tasoittua, Nyt silmän aluset paksut, muhkuraiset, ,-lisäksi valtavat silmäpussit näyttävät tulehtuneilta kun niissä on hyvin punakka väri jota ei mikään meikkivoide peitä vaan pahentaa. Ennen kasvont olivat pienet ja kapeat,-nyt muistutan eskimoa jolla on krooninen silmäpussientulehdus. En missään nimessä menisi uudelleen. Toivon sydämestäni että rasva ei jää pysyväksi :(

        Miltä näyttää nyt?
        Rasvahan lähtee suurilta osin pois, siksi sitä laitetaan liikaa alkuun.
        Tuloksista ei kannattaisi puhua kuin vasta ½ vuoden kohdalla.


      • ygh

        miltä näyttät nyt ??


    • eksoi

      Eikö todellakaan kukaan ole tehnyt rasvansiirtoa kasvoihin. Onko kellään kokemuksia Tiia Pihlamaasta?

    • nuorekas

      No minulle on tehty rasvansiirtoja kasvoihin pari kk sitten Viron puolella. Toimenpide tehtiin faceliftin yhteydessä. Rasvaa otettiin taleteen sisäreisistä ja siirrettiin "sibeliusryppyihin" , nenänvierusuurteisiin ja suupielten vierus(ala)uurteisiin. Yhdessä faceliftin kanssa tehtyinä ainakin toimivat. En minä tiedä, riippuvatko nämä tulokset yksinomaa KIRURGEISTA. Veikkaan että asiakkaan omasta naamasta riippuu, millaista jälkeä tulee. Minulle ei tullut mitään komplikaatioita rasvansiirrosta. Kasvojenkohotusleikkauksesta kestää vähän toipua.

      • eksoi

        kiitos vastauksestasi. Paljonko toimenpide maksoi Virossa? Turposiko kasvot? Ja miten kauan tämä turvotus kesti?


      • 1+17

        Missä virossa kävit?


      • 879087
        1+17 kirjoitti:

        Missä virossa kävit?

        Siinä mikä on Suomen alapuolella.


    • nuorekas

      Alueilla, minne rasvaa siirrettiin, ei ollut ylimääräisiä muhkuroita, turvotusta ym. Rasvansiirto maksaa Virossa vähemmän kuin Suomessa, sehän on selvää tietysti. Siirron hintaan vaikuttavat monet tekijät, mm. kuinka moneeen paikkaan rasvaa pitää siirtää ym. Kuitenkin pitää varautua maksamaan. useista sadoista yli tuhanteen euroon. Ei ole halpaa lystiä tuo oman rasvan siirto. Kuitenkin oma kokemukseni on, että rasvansiirto kavoihin on turvallinen toimenpide ja siitä toipuu nopeasti.

      • Kokemuksia kaipaan

        Onko ketään, jolle tehty rasvansiirto kasvoihin tänä vuonna. Kuinka kauan turvotusta? Miltä näyttää, jäikö rasvaa? Kokemuksia kaipaan.


      • jpsh
        Kokemuksia kaipaan kirjoitti:

        Onko ketään, jolle tehty rasvansiirto kasvoihin tänä vuonna. Kuinka kauan turvotusta? Miltä näyttää, jäikö rasvaa? Kokemuksia kaipaan.

        On tehty pari kk sitten Terveystalolla. Viikon verran kesti turvotus, mustelmia ei juurikaan tullut. Rasvaa siirrettiin noin 25ml eli tosi paljon ja suurin osa tietenkin siitä on kadonnut mutta lopputulos on hyvä. Ei ole patteja eikä muuta. Silmien alle olisin halunnut enemmän ku ne on tummat ja varmaan käyn jossain vaiheessa sinne läskiä lisäämässä.


      • euron juusto
        jpsh kirjoitti:

        On tehty pari kk sitten Terveystalolla. Viikon verran kesti turvotus, mustelmia ei juurikaan tullut. Rasvaa siirrettiin noin 25ml eli tosi paljon ja suurin osa tietenkin siitä on kadonnut mutta lopputulos on hyvä. Ei ole patteja eikä muuta. Silmien alle olisin halunnut enemmän ku ne on tummat ja varmaan käyn jossain vaiheessa sinne läskiä lisäämässä.

        Kerrotko jpsh vielä minkä verran suurin piirtein maksoi tämä lysti? Mulla tuo on varmaan jossain vaiheessa elämää satavarmasti edessä myös:(


      • eksoi
        jpsh kirjoitti:

        On tehty pari kk sitten Terveystalolla. Viikon verran kesti turvotus, mustelmia ei juurikaan tullut. Rasvaa siirrettiin noin 25ml eli tosi paljon ja suurin osa tietenkin siitä on kadonnut mutta lopputulos on hyvä. Ei ole patteja eikä muuta. Silmien alle olisin halunnut enemmän ku ne on tummat ja varmaan käyn jossain vaiheessa sinne läskiä lisäämässä.

        Oliko kivulias toimenpide? Siirrettiinkö rasvaa myös huuliin? Ilmeisesti toimenpiteen jälkeen ei tullut komplikaatioita. Saako kysyä kuka suoritti toimenpiteen?


      • jpsh
        eksoi kirjoitti:

        Oliko kivulias toimenpide? Siirrettiinkö rasvaa myös huuliin? Ilmeisesti toimenpiteen jälkeen ei tullut komplikaatioita. Saako kysyä kuka suoritti toimenpiteen?

        En osaa hinnasta sanoa ku tehtiin kunnon rasvaimu samalla. Ei käyny kipeää ja huuliin ei laitettu ku ne on hyvät jo olemassaan. Silmien alle, nasoihin ja suun ympärykseen laitettiin. Alussa olin aivan hirveän näköinen, siis todella todella turvoksissa mutta se turvotus laski aika pian ja nyt tulos on tosiaanki yllättävän hyvä.


      • 10+9
        jpsh kirjoitti:

        En osaa hinnasta sanoa ku tehtiin kunnon rasvaimu samalla. Ei käyny kipeää ja huuliin ei laitettu ku ne on hyvät jo olemassaan. Silmien alle, nasoihin ja suun ympärykseen laitettiin. Alussa olin aivan hirveän näköinen, siis todella todella turvoksissa mutta se turvotus laski aika pian ja nyt tulos on tosiaanki yllättävän hyvä.

        Tuloksista ei kannattaisi puhua vasta kuin ½ vuoden kohdalla.
        Mikä näyttää viikon kohdalla hyvältä, saattaa tuntua pettymykseltä puolen vuoden jälkeen, koska rasva on liuennut....


      • hintataso?
        euron juusto kirjoitti:

        Kerrotko jpsh vielä minkä verran suurin piirtein maksoi tämä lysti? Mulla tuo on varmaan jossain vaiheessa elämää satavarmasti edessä myös:(

        Melkein kaikkia kiinnostaa hinnat, oli toimenpide millainen tahansa. Jotain suuntaa halutaan tietää. Ei väliä, onko ollut facelift rasvansiirto , yhdessä tai erikseen. Kertokaa koko homman loppulasku? Eli noin suunnilleen ja jos useampi kertoo voi muodostaa jotain käsitystä.


    • nyt myös minä kävin rasvansiirrossa, eli vatsasta otettiin ja siirrettiin kasvoihin. Tällä hetkellä jonkin asteinen turvotus (ei niin paha kun kuvittelin, mutta katsotaan onko huomenna pahempi päivä). Mustelmia alkaa syntyä eri puolille kasvoja. Mielenkiinnolla odotan onko tulos hyvä, mutta sen näkee todellakin vasta 1-2 kuukauden päästä.

      • Päivittäkää tietoja

        Päivitystä teille, jotka käyneet.


    • Siirto2011

      Tehty rasvansiirto yhdessä faceliftin kanssa noin kolme vuotta sitten. Alkuun olin murheissani, kun rasvaa siirrettiin mielestäni liikaa, mutta nyt kolmen vuoden jälkeen joudun valitettavasti miettimään uutta rasvansiirtoa. Rasvaa hävinnyt kasvoista paljon ja tilalle tullut tuota aiemmissa viesteissäkin mainittua muhkuraa. Yleisilme usein väsyneen ja valahtaneen näköinen :(
      Onko kenelläkään kokemuksia Laser Tilkasta esim. Hilkka Peltoniemestä?

    • Kävin itse Laser Tilkassa Tiia Pihlamaalla rasvan siirrossa. Heti toimenpiteen jälkeen kuvittelin että tuloksesta tulisi hyvä mutta jo kuukauden jälkeen en oikeastaan enää huomannut muutosta. Näin jälkeenpäin harmittaa että laitoin niin paljon rahaa tuohon toimenpiteeseen. Minunkin yleisilmeeni on väsynyt yms. Ehkä on hyväksyttävä että kun ikää tulee niin myös kroppa muuttuu :( eikä siihen voi mitään.

      • Siirto2011

        Kiitos "eksoi" vastauksesta! Tosi nopeasti sinulla on hävinnyt siirretty rasva, jos jo kuukauden kuluttua et huomannut eroa. Jotain on täytynyt mennä rasvansiirrossa pieleen. Tosi harmi :( Jokin vastuu pitäisi lääkäreillä olla, jos operaatio täysin epäonnistuu. Onko sinulle jäänyt epätasaisuutta tai pahkuroita ihon alle? Itse joudun hakemaan apua juuri noihin pahkuroihin ja epätasaisuuteen. Jossain sanottiin, että pahkurat ovat rasvaa, jota voidaan ns. sulattaa ja näin saadaan tasainen iho. Totta on, että ikä muuttaa kehoamme, mutta rasvansiirto myös parantaa ihoa ja tuo siihen uutta eloa ja terveyttä. Terveemmän näköinen iho on aina nuorekkaampi, kuin ns. "pääkalloilme", jonka jokainen yleensä vanhetessaan saa, mikäli ei ole huomattavaa ylipainoa, joka pitää posketkin pyöreinä, tosin muun terveyden kustannuksella....


      • Siirto2011 kirjoitti:

        Kiitos "eksoi" vastauksesta! Tosi nopeasti sinulla on hävinnyt siirretty rasva, jos jo kuukauden kuluttua et huomannut eroa. Jotain on täytynyt mennä rasvansiirrossa pieleen. Tosi harmi :( Jokin vastuu pitäisi lääkäreillä olla, jos operaatio täysin epäonnistuu. Onko sinulle jäänyt epätasaisuutta tai pahkuroita ihon alle? Itse joudun hakemaan apua juuri noihin pahkuroihin ja epätasaisuuteen. Jossain sanottiin, että pahkurat ovat rasvaa, jota voidaan ns. sulattaa ja näin saadaan tasainen iho. Totta on, että ikä muuttaa kehoamme, mutta rasvansiirto myös parantaa ihoa ja tuo siihen uutta eloa ja terveyttä. Terveemmän näköinen iho on aina nuorekkaampi, kuin ns. "pääkalloilme", jonka jokainen yleensä vanhetessaan saa, mikäli ei ole huomattavaa ylipainoa, joka pitää posketkin pyöreinä, tosin muun terveyden kustannuksella....

        Heippa, mitään muhkuroita tai epätasaisuutta ei onneksi ole jäänyt. Kyllä itsekin toivon että tämän tyyppisissä toimenpiteissä olisi jonkinlainen takuu, esim. uusinta toimenpide mikäli ei muutosta tapahdu. Minulle ehdotettiin seuraavaa hinnakasta toimenpidettä (hiontaa) mutta tähän en kuitenkaan mene. Luotin vielä kyseiseen lääkäriin koska hän on kuulemma erittäin taitava? Laser Tilkan päälääkäri suositteli häntä minulle. Hilkka Peltokangas on erittäin varattu ja hänelle en varmasti olisi päässyt moneen kuukauteen.


      • sotial
        eksoi kirjoitti:

        Heippa, mitään muhkuroita tai epätasaisuutta ei onneksi ole jäänyt. Kyllä itsekin toivon että tämän tyyppisissä toimenpiteissä olisi jonkinlainen takuu, esim. uusinta toimenpide mikäli ei muutosta tapahdu. Minulle ehdotettiin seuraavaa hinnakasta toimenpidettä (hiontaa) mutta tähän en kuitenkaan mene. Luotin vielä kyseiseen lääkäriin koska hän on kuulemma erittäin taitava? Laser Tilkan päälääkäri suositteli häntä minulle. Hilkka Peltokangas on erittäin varattu ja hänelle en varmasti olisi päässyt moneen kuukauteen.

        Tervehdys eksoi, onko mahdollista lähettää sähköpostia sulle?
        Olisi useampi kysymys samaan toiminpiteeseen liittyen ja samasta toimipisteestä.

        Kiitos!


      • sotial kirjoitti:

        Tervehdys eksoi, onko mahdollista lähettää sähköpostia sulle?
        Olisi useampi kysymys samaan toiminpiteeseen liittyen ja samasta toimipisteestä.

        Kiitos!

        Heippa sotial, laitatko s-posti osoitteesi minulle niin laitan sulle viestiä.


      • kallonaama

        Hei eksoi! Tehtiinkö siirto paikallispuudutuksessa vai nukutuksessa? Sillä voi olla merkitystä, koska puuduteaineet ovat rasvasoluille myrkyllisiä. Toiset ovat ilmeisesti herkempiä puudutteen myrkyllisyydelle kuin toiset. Hinnan takia moni kuitenkin haluaa paikallispuudutustoimenpiteen koska se on paljon halvempi kuin nukutuksessa tehty. Naama turpoaa rasvansiirrosta tosi paljon, ja kun turvotus hiljalleen lähtee, moni ajattelee, että se on kaikki "rasvan sulamista". Turvotuksen takia rasvaa laitetaan niin paljon, että näyttää porsaalta, jotta varsinaista rasvasiirrettä jäisi tarpeeksi jäljelle. Itse olin ahdistunut siirron jälkeen viikon päivät, kunnes turvotus alkoi laskea ja muoto tuli näkyviin. Minulle tehtiin nukutuksessa ja melkein 80 ml siirrettiin, mutta siinä on Peltoniemen leikkauskertomuksen mukaan 30% vettä. Löysä rasva on helpompi siirtää ja klönttiriski on olematon. Joka paikka naamassa käsiteltiin, ja naama on sileämpi ja täyteläisempi, lommot ja varjot poissa ja yleisilme raikkaampi ja iloisempi. Kolmen kuukauden jälkeen ei ole enää muuttunut, nyt on 5 kk mennyt. Hintaa oli nukutuksessa arvonlisäveroineen (24%) vähän yli 5000 €, ja oli sen väärtti.


      • AnnikaT
        Siirto2011 kirjoitti:

        Kiitos "eksoi" vastauksesta! Tosi nopeasti sinulla on hävinnyt siirretty rasva, jos jo kuukauden kuluttua et huomannut eroa. Jotain on täytynyt mennä rasvansiirrossa pieleen. Tosi harmi :( Jokin vastuu pitäisi lääkäreillä olla, jos operaatio täysin epäonnistuu. Onko sinulle jäänyt epätasaisuutta tai pahkuroita ihon alle? Itse joudun hakemaan apua juuri noihin pahkuroihin ja epätasaisuuteen. Jossain sanottiin, että pahkurat ovat rasvaa, jota voidaan ns. sulattaa ja näin saadaan tasainen iho. Totta on, että ikä muuttaa kehoamme, mutta rasvansiirto myös parantaa ihoa ja tuo siihen uutta eloa ja terveyttä. Terveemmän näköinen iho on aina nuorekkaampi, kuin ns. "pääkalloilme", jonka jokainen yleensä vanhetessaan saa, mikäli ei ole huomattavaa ylipainoa, joka pitää posketkin pyöreinä, tosin muun terveyden kustannuksella....

        No, ylipainokommenttisi ei uusimpien tutkimusten mukaan pidä paikkaansa vaan ylipaino saattaa iäkkäämmällä jopa suojella terveyttä. Ja pitää ne posket siloisena.

        Näin oli myös mummollani, joka vietti koko elämäsä pikkuisen pyöreänä eikä kuollessaan 96-vuotiaana ollut järin ryppyinen, saati pääkallokasvoinen.


    • TM1115

      Rasvansiirto koko kasvoihin tehtiin kuusi pvää sitten Viron puolella. Mustelmia tuli jonkin verran ja turvotusta tottakai, Eilen jo kävin meikattuna kaupassa. Turvotusta on viellä, mutta hyvältä näyttää. Tyhjät kasvot nyt sileät ja varsinkin silmien syvät kuopat täyttyneet. Ans katsoo mikä tulos tuvotuksen kokonaan häipyessä. Sitten alkaa jännääminen, miten rasva pysyy kasvoissa. Nukutuksessa tehtiin, eli mitään kipuja ei ole ollut jälkeenpäinkään. Ainoa paha juttu kytlkinukkujalle tuo selällään nukkuminen.
      Toimenpiteen hinta 1,800€.

      • Kysymys11

        Miten rasva käsitellään Virossa sen jälkeen kun se on otettu pois kehosta ennen kuin se injektoidaan takaisin tarvittavaan kohteeseen?


    • PBT

      Onko joku ollut Fin-Est-klinikan toimenpiteissä? kävin itse tässä taannoin konsultaatiossa jossa kysyin kumpi toimenpidemuoto minulle kävisi. Rasvansiirto silmien alle vai Restyline? Muiden kokemuksia olisi kiva kuulla ko.klinikasta.

    • ahdistaa

      Hei, 6 päivää sitten tehdyn yläkasvojen rasvansiirron jälkeen, poskipäät, ohimot, silmänaluset... Olen kauhuissani. Iho on piukea kuin täyteen puhalletulla ilmapallolla. Turvotus ei juurikaan ole laskenut päivien kuluessa, ja kovia (hyytymiä?) kohtia löytyy sieltä täältä. Kauhistuttaa töihin paluu ja ihmisten kohtaaminen, näytön oudolta, irvokkaalta, kuin pahin miljonäärivaimo telkussa. Mielummin kävisin lisäämässä, kuin olisin ottanut kerralla tällaisen yliluonnollisen lookin.

      • lalalmalktf1

      • haikis

        Miltä kasvosi nyt näyttävät? Onko turvotus laskenut? Olitko Hilkka Peltoniemellä?


    • ex-ahdistaa

      Hei, nyt kolme viikkoa mennyt operaatiosta, ja turvotus on laskenut. Muutos tapahtui noin kahden ja puolen viikon jälkeen.
      Kasvot eivät vieläkään ole ns. valmiit, verenpurkaumia/mustelmia on vielä näkyvissä (meikattavissa), mutta olen todella helpottunut, sillä turvotus on ohi, ja näytän mielestäni tarpeeksi luonnolliselta omalta itseltäni.
      Olen siis tällä hetkellä positiivisin mielin, enkä edes toivo, että rasvaa enään katoaisi lisää. Kumpa olisin uskonut/tiennyt , että paranemiseen tarvitaan näin paljon aikaa.
      Jos mahdollista suosittelisin kolmen viikon saikun ottoa, jotta saisi rauhassa toipua ja olla katseilta suojassa.
      Tämä on tietysti yksilöllistä, mutta esim ottokohdat ovat vielä kolmen viikonjälkeenkin laajojen mustelmien peittämiä arkoja aluieita, muttei se haittaa, nehän saa vaatteiden alle piiloon.

      • AhdistaaMyös

        Hei, kiitos kommenteistasi ex-ahdistaa. Itselleni tehtiin samantyyppinen rasvansiirto ja nyt on tasan viikko leikkauksesta. Kiristää, vaikka turvotus on ehkä hiukan laskenut. Olen mielestäni vielä luonnottoman näköinen. Ystäväni, joka kävi eilen, sanoi että olen vanhemman näköinen. Kyllä, poskipäät ovat liian isot ja se antaa pääkallomaisen vaikutelman, joka oikein korostuu, jos nauran ja postipäät kohoavat. Toivon todella, että rasvaa lähtee vielä pois.

        Tuliko lopputuloksesta mielestäsi luonnollinen? Ovatko ihmiset huomanneet, että olet käynyt leikkauksessa? Pehmenivätkö ne mainitsemasi kovat kohdat?

        Tsemppiä ja kevään odotusta!


      • ex-ahdistaa
        AhdistaaMyös kirjoitti:

        Hei, kiitos kommenteistasi ex-ahdistaa. Itselleni tehtiin samantyyppinen rasvansiirto ja nyt on tasan viikko leikkauksesta. Kiristää, vaikka turvotus on ehkä hiukan laskenut. Olen mielestäni vielä luonnottoman näköinen. Ystäväni, joka kävi eilen, sanoi että olen vanhemman näköinen. Kyllä, poskipäät ovat liian isot ja se antaa pääkallomaisen vaikutelman, joka oikein korostuu, jos nauran ja postipäät kohoavat. Toivon todella, että rasvaa lähtee vielä pois.

        Tuliko lopputuloksesta mielestäsi luonnollinen? Ovatko ihmiset huomanneet, että olet käynyt leikkauksessa? Pehmenivätkö ne mainitsemasi kovat kohdat?

        Tsemppiä ja kevään odotusta!

        Hei, ihmiset eivät ole kommentoineet, mutta katsovat hieman pitkään, huomaan. En tietenkään kysy heiltä mitään, mutta tässä vaiheessa en usko, että hoksaisivat. Läheiset tietty, joilta en voinut pysyä ekoja viikkoja piilossa olivat kovasti kummissaan oudosta ulkonäöstäni. Nyt lopputulos on mielestäni hyvä, ja kovettumat ns sulaneet. Kehossa vieläkin ottokohdissa ruhjeita/mustelmia, mutta nekin hitaasti himmenemässä (operaatiosta 2kk).


    • Kyseenalaista

      Hei,

      Tein Rasvansiirron alaluomiini, iho myös laserkäsiteltiin luonnollisemman tuloksen vuoksi. Nyt tilanne on se, että toinen alaluomistani on eri näköinen tai sanotaanko, että toinen puoli parantui sellaiseksi minkä toivoin sen parantuvan ja toinen jäi roikkumaan. En tiedä mitä tehdä....

      • floralys

        Onko tulos muuttunut parempaan? Saako kysyä paljonko tuli operaatiolle hintaa ja missä paikassa kävitte?


      • Tyytyväinenasiakas

        2000 € PLASTIC SURGERY CENTER HELSINKI. Täytyy sanoa että olen tyytyväinen. Kun olen väsynyt niin silmissä huomaa pienen eron mutta tuoreena ja hyvin nukkuneena tulos on erinomainen. Olen muuttanut myös elämäntapojani tämän takia.


    • Hmmmmm5467

      Mistä voisi katsella ennen ja jälkeen- kuvia kasvojen rasvansiirrosta?

      • Hhhmmppgh

        Realself sivustolla ja googlessa


    • paniikissa

      Minulle lisättiin toiseen poskeen tasan viikko sitten rasvaa reidestä. Turvotus ei ole mielestäni laskenut ollenkaan ja näyttää, että naamassa olisi iso möykky. Olen aivan kauhuissani laskeeko tämä tästä ollenkaan, sillä näytän todella hirveältä. Kuinka kauan teillä muilla on mennyt, että pahin turvotus on kadonnut?

      • hellureihellurei

        Minulla pahin turvotus kesti kaksi viikkoa. Huomasin, että jos alueella oli vielä mustelmaakin, saattoi turvotus olla kolmekin viikkoa. Minä olin ainakin vielä viikon kohdalla kummallisen näköinen.


    • vähällävaivalla

      Minulla tällainen kokemus kaukaa nuoruudesta: Olin ostanut silmänympärysvoiteen, semmoista geeliä oli, nimeä en muista, ja kun ei kokemusta ennestään niin taisin laittaa liian paljon sitä silmien ympärille sitten heti ensimmäisenä iltana.

      Noh, aamulla kun heräsin, niin tunsin heti silmäni vähän oudoiksi, ja kun menin vessaan katsomaan peilistä, niin oli vähän turvoksissa alaluomet varsinkin, mutta myös punoittivat. Mutta mikä eniten ihmetytti, niin oli ne "montut" molempien silmien alta kadonneet kokonaan! :) Siis oli tasainen iho, ei sinertävät kuin ennen, vaan vähän helakammat. Sitä helakkuutta olisi joku luullut vaan luomiväriksi, kun oli yläluomilla myös.
      Mutta ihanan tasaiset oli silmänaluset! Se geeli ilmeisesti lisäsi nesteenkertymistä alaluomille -varsinkin liikaalaitettuna. Olen joskus miettinyt, että pitäisi kokeilla uudestaan, jos löytäisi jotain millä sama vaikutus. Ei tarvisi mitään rasvanlisäyksiä tms mitä täällä olen lukenut; en ole ikinä kyllä mitään kokeillutkaan. Pelkällä geelillä! Onko kukaan kokeillut tuollaista? Jonkun juhlan edellä vaikka, ajoissa testaisi? hm.

    • Expl

      Nykyisin on käytössä myös ns. Nanorasvansiirto, jolla hoidetaan juuri tummia silmänalusia. Asiakkaan omaa rasvaa käsitellään niin, että se on hienojakoisempaa ja voidaan laittaa pinnallisemmin ohuen silmäluomen ihon sisään. Hoidon tuloksena silmäkuopan varjo silmän alla pienenee ja rasva vaikuttaa myös ihon väriä vaalentavasti kun se siirretään tällä menetelmällä

      • jebbbb

        Lisätietoa tästä? Missä voi tehdä ja onko mahdollista tehdä operaatio paikallispuudutuksessa jossa hinta luonnollisesti halvempi?

        Auttakaa joku.


    • Harkitsenminäkin

      Lisää kokemuksia? :)

      • kerrastatarpeeksi

        Jos sattuu olemaan ylimääräistä rällättävää, sitten voi harkita, muussa tapauksessa kannattaa jättää pelkkään konsultaatioon. Hyvin myytyä huijausta, myös näillä maineikkailla ja siihen tosiaan aiheellista varautua, kaikki aivan kaikki äänityksellä talteen mitä luvataan ja sanotaan heti ensimmäisestä yhteydenotosta lähtien.


    • Expl

      Nanorasvansiirto: Kaikki Esteettisen plastiikkakirurgian yhdistyksen jäsenet ilmeisesti tekevät. Yhdistyksen sivuilta löydät kuka toimii lähimpänä asuinpaikkaasi. Ainakin Siluetti markkinoi nanorasvansiirtoa.

    • Kiinnostaadwgj

      Kenellä kirurgilla olette teetättäneet?

    • nisalek

      Olisiko vielä jollakin jakaa kokemuksia? Onko kukaan käynyt lähiaikoina rasvansiirrossa? Missä kävit ja hintaluokkaa?
      Itsellä tummat silmänaluset perinnöllisiä ja kaikki täyteaineet ja laaserit kokeiltu vuosien aikana. Valtava henkinen rasite ollut taistelu näiden asioiden kanssa. Rasvansiirto tuntuu nyt ainoalta ratkaisulta.

      kiitos jos joku vastaa.

    • Nainen743

      Kai Lassilaa on moni kehunut silmien ja yläkasvojen rasvansiirrossa.

    • Kallllista

      Tähän kannattaa lähteä vain jos on valmis uusimaan siirron ainakin 2-3 kertaa. Yhdellä kerralla ei ole juuri vaikutusta. Kallis prosessi, lähemmäs 20 000 euron sijoitus. Ja joka kerta samat piilottelut leikkauksen jälkeen yms.

    • viiskytkolme

      Kävin rasvansiirrossa noin viikko sitten. Samalla roikkuvat yläluomeni operoitiin ja alaluomien iho laserkäsiteltiin. Käsittelyn jälkeisenä päivänä kasvoni olivat todella turvoksissa ja vereslihalla laseroinnista. Nyt tilanne jo rauhoittunut vaikkakin poskipääni ovat vielä turvonneet ja yläluomilla myös turvotusta sekä mustelmia. Poskipäiden iho kuoriutuu ja punoittaa voimakkaasti. Suihkuttelen ja rasvailen muutaman kerran päivässä. Eilen kävin jo aurinkolasien kanssa kaupassa. Alakasvoilla mustelmat ovat nyt kellastuneet eli varmasti meikkivoiteella peitettävissä. Odotan eniten turvotuksen lakkaamista jottei ero olisi niin suuri. Ensiviikolla tikkien poisto yläluomista.

      • aikova

        Hei, oletko tyytyväinen lopputulokseen, onko esim laserhionta kaiken sen toipumisen arvoinen toimenpide?


    • Onerva67

      Olen menossa juuri Siluettiin nanorasvansiirtoon reilun kuukauden kuluttua. Luotan siihen, että hoito onnistuu, aikaisemmat kokemukset " korjauksista" varsin hyviä. Realistisia odotuksia kuitenkin korostan - mikään hoito ei nuoreksi tee, mutta parannuksia ulkonäköön saa ja voi odottaa. Toki toimenpide maksaa, mutta säästän sitten jossakin muussa.

      • Onerva67

        Hei kaikille kiinnostuneille! Rasvansiirto nyt tehty 3 päivää sitten. Menin Sairaala Siluettiin aamukymmeneltä, tunnin kuluttua sitten leikkaussaliin ja puoli kuudelta kotiin. Teipit peittivät kasvot lähes tyystin kotiin lähtiessä, joten en voinut katsoa, millaiselta operaation jälkeen näytin. Arvelin, että varmaankin aika turvonneelta, olo tuntui sellaiselta. Teipit on tänään poistettu ja aika hyvältä näyttää - mustelmia toki on, turvotustakin jonkin verran, mutta muuten olo ihan hyvä. Innokkaana odotan, että pian pääsen arvioimaan tulosta. Parasta Siluettin hoidossa on mielestäni ollut se, ettei liioitella, rasvaa lisätään sen verran, että luonnollisuus säilyy. Niin rinnoissa kuin kasvoissakin! Olen ollut oikein tyytyväinen, ihana ja ammattinsa osaava henkilökunta. Kotiin pääsyä seuraavana päivänä sairaanhoitaja vielä soitollaan varmistaa, että kaikki on toimenpiteen jälkeen hyvin )! Ensiluokkaista palvelua.


      • nisalek
        Onerva67 kirjoitti:

        Hei kaikille kiinnostuneille! Rasvansiirto nyt tehty 3 päivää sitten. Menin Sairaala Siluettiin aamukymmeneltä, tunnin kuluttua sitten leikkaussaliin ja puoli kuudelta kotiin. Teipit peittivät kasvot lähes tyystin kotiin lähtiessä, joten en voinut katsoa, millaiselta operaation jälkeen näytin. Arvelin, että varmaankin aika turvonneelta, olo tuntui sellaiselta. Teipit on tänään poistettu ja aika hyvältä näyttää - mustelmia toki on, turvotustakin jonkin verran, mutta muuten olo ihan hyvä. Innokkaana odotan, että pian pääsen arvioimaan tulosta. Parasta Siluettin hoidossa on mielestäni ollut se, ettei liioitella, rasvaa lisätään sen verran, että luonnollisuus säilyy. Niin rinnoissa kuin kasvoissakin! Olen ollut oikein tyytyväinen, ihana ja ammattinsa osaava henkilökunta. Kotiin pääsyä seuraavana päivänä sairaanhoitaja vielä soitollaan varmistaa, että kaikki on toimenpiteen jälkeen hyvin )! Ensiluokkaista palvelua.

        Minne sinulle rasvaa siirreettiin? Siirretiinkö silmän alle tummuutta poistumaan? Paljonko operaatio maksoi? Mikä fiilis nyt pariviikkoa jälkeen?

        kiitos


      • Onerva67
        nisalek kirjoitti:

        Minne sinulle rasvaa siirreettiin? Siirretiinkö silmän alle tummuutta poistumaan? Paljonko operaatio maksoi? Mikä fiilis nyt pariviikkoa jälkeen?

        kiitos

        Heips kaikille, pahoittelut vastauksen viipymisestä. Rasvaa siirrettiin otsaan, silmäkulmiin, tummiin silmänalusiin ja leukaan, hiukan myös ylähuuleen. Mustelmat, joita oli tosivähän, hävisivät n. viikossa kokonaan. Kasvoissa ei näkyvää muutosta ollut, mutta jotenkin iho kaunistui toimenpiteestä. Minua miellyttikin juuri se, että ulkopuoliset eivät huomaa muutoksia, olen varmaan saman näköinen kuin ennenkin, mutta ilman meikkiäkin iho näyttää sileältä ja raikkaalta. Operaation hinta n. 5000 euroa nukutuksessa. Rasva otettiin polvie sisäsyrjistä, niissä mustelmat hävisivät n. kolmessa viikossa. Nyt operaatiosta on aikaa reilu kuukausi ja olen edelleen tyytyväinen. Otan kuitenkin huomioonn sen, että rasvaa saattaa hävitä tulevina kuukausina ja joudun miettimään asiaa uudelleen. Ehkä jossain vaiheessa leikkaushoitoakin ). Omat kokemukseni ovat hyviä, kustannukset toki korkeat, mutta jos oma ulkonäkö häiritsee, ehkä näitä toimenpiteitä kannattaa miettiä.


    • ldfjkWS

      Voitteko ladata imgur palveluun kuvia, jotta nähdään miltä näyttää ennen/jälkeen...?

    • Anonyymi

      Onko viime aikoina kenellekään tehty rasvansiirtoa. Onnistuuko jollain nanorasvansiirto kaulaan?

    • Anonyymi

      Mulle tehtiin muutama vuosi sitten. Tekijä oli Hilkka Peltoniemi, joka kyllä osaa asiansa. Vaan ei rasvasta ollut kovin pitkäaikaista iloa. Ei se pysynyt naamassa juuri kuukautta kauempaa. :( Lääkäri kyllä vakuutti konsultaatiossa, ettei tarvita kuin yksi siirto. Operaatiopäivänä muutti mielensä ja sanoi että saattaisi toinenkin siirto olla tarpeen. Vähän tuli sellainen olo, että näinkö tätä markkinoidaan.

    • Anonyymi

      Tuoreita kokemuksia rasvansiirrosta?

      • Anonyymi

        Itselleni tehtiin rasvansiirto jossa omaa rasvaa siirrettiin silmien alle, poskipäille ja ylähuuleen. Tulos näytti hyvältä alkuun. Kuitenkin näytti siltä että rasva ns. valui alaspäin kasvoilla ja lopulta hävisi osittain pikkuhiljaa. Toinen poski jäi selkeästi korkeammaksi pysyvästi. Minulle ei kerrottu että rasvansiirto on jatkuva projekti. Ei voi etukäteen sanoa kuinka suuri osa rasvasta poistuu ja mikä osa kiinnittyy. Kun sitten nähdään lopputulos jonkun ajan päästä, operaatio toistetaan niiltä osin minne taas tarvitaan rasvaa. Hyvä puoli tässä on se että käytetään ihmisen omaa rasvaa eikä mitään keinotekoista mutta rahaa palaa ja lopputulos ei ole varma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselleni tehtiin rasvansiirto jossa omaa rasvaa siirrettiin silmien alle, poskipäille ja ylähuuleen. Tulos näytti hyvältä alkuun. Kuitenkin näytti siltä että rasva ns. valui alaspäin kasvoilla ja lopulta hävisi osittain pikkuhiljaa. Toinen poski jäi selkeästi korkeammaksi pysyvästi. Minulle ei kerrottu että rasvansiirto on jatkuva projekti. Ei voi etukäteen sanoa kuinka suuri osa rasvasta poistuu ja mikä osa kiinnittyy. Kun sitten nähdään lopputulos jonkun ajan päästä, operaatio toistetaan niiltä osin minne taas tarvitaan rasvaa. Hyvä puoli tässä on se että käytetään ihmisen omaa rasvaa eikä mitään keinotekoista mutta rahaa palaa ja lopputulos ei ole varma.

        Kauanko operaatiostasi on?

        Itselleni siirrettiin rasvaa kasvoille alaluomileikkauksen yhteydessä viime keväänä. Myös huuliin laitettiin hieman.
        Nyt yli puolen vuoden jälkeenkin olen tyytyväinen silmänalusiin. Tuntuu, että ylähuulesta on hieman sulanut rasvaa pois.


    • Anonyymi

      Minulle on tehty rasvansiirto silmien alle 5 päivää sitten.Myös toinen luomi nostettiin.Se puoli onkin ihan turvonnut ja mustahko, toisella puolella en oikeasti huomaa mitään.Tuntuu että sinne ei rasvaa oikein ole laitettukaan. Nyt pitää vain rauhoittua ja odottaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe