söin erilaisia e-pillereitä 2vuotta. totesin, että ne eivät sovi minulle ja lopetin niiden napsimisen. nyt lopettamisesta on kulunut jo 2 vuotta, ja vasta nyt olen huomannut hormonitoiminnan palautuneen ennalleen. kuukautiset ovat muuttuneet kokoajan runsaammiksi lopettamisen jälkeen ja vasta nyt ne ovat normaalilla tasolla. samoin kierto venähti heti lopetuksen jälkeen 47 päiväiseksi. nyt se on palautunut tuohon normiin eli 30 pvään. voiko olla mahdollista että vasta näin pitkän ajan jälkeen eeppareiden käyttö ei enää vaikuta? raskaaksi en ole tullut vaikka lasta olemme tuon 2 vuotta yrittäneet. olisikohan nyt paremmat mahikset? onko muut naiset havainneet samaa??
voiko olla mahdollista?
minä se vain.
1
502
Vastaukset
- normaalilta
Tuo on ihan normaalia, mitä itse olen kuullut, saattaa mennä just parikin vuotta pilsujen lopettamisen jälkeen, ennen kuin keho on täysin "toipunut" noiden pillereiden käytöstä.
Raskaaksi tuleminenkin saattaa olla hankalampaa joitakin vuosia pillereiden lopettamisen jälkeen.
Ite syönyt 5 vuotta pillereitä, olen kumiallergikko ja menkat tulevat noin 47 päivän välein ilman pillereitä, joten pakko syödä...toivottavasti saan kumminkin joskus lapsia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127