joku????????????? miksi sanotaan ,että katosi kuin pieru saharaan?????
-onko jonkun pieru todistettavasti kadonnut saharaan?
-onko sahara paikka johon voi kadota muutakin kuin pieru?
-miksi pierut katoavat juuri saharaan? eikö lähempänä ole mitään paikkaa???
-miksi pierun yleensäkkin pitää kadota?
-pitääkö kadonneesta pierusta tehdä katoamisilmoitus?
-onko kadonneista pieruista tehty tv-sarjaan ilman johtolankaa...jaksoa?
-miten käy sille joka on kadottanut pierunsa saharaan?
jälleen kerran eteeni on tullut asia josta en selviä ilman apua....................
tietäisikö
16
622
Vastaukset
- amaryllie
vaikeaa tässä mielentilassa, kun tuollaiset tuikitärkeät asiat pyörivät päässä......juuri ja juuri pystyin kirjoittamaan avunpyynnön tänne huuhaalle.....täältä saa aina avun ...
- sweet_lemon
että järjestämme huuhaan porukalla (kaikki saavat tulla mukaan) ekskursion saharaan, jotta voimme tutkia asiaa. Siellä joku voisi pierasta ja joku voisi yrittää kadota muuten vaan. Porukalla sitten etsimme molempia kadonneita, jos onnistuvat katoamaan. Varmaan tulis hauska reissu :D
Vastauksena tuohon:
-miksi pierun yleensäkkin pitää kadota? sanoisin, että olen joskus salaa toivonut, että joku vanha pieru katoais vaikka saharaan... (tämä oli tunnustus)- amaryllie
kantilta en muuten tullut koko asiaa ajatelleeksikaan...olen kanssa joskus toivonut jonkun vanhan pierun katoamista......
ehdotuksesi oli kaikenkaikkiaan mainio...eiköhän aleta suunittelemaan tutkimusretkeä....
- kipparinoma
aivan liikaa kysymyksiä...lopussa en muistanut alkua ja taas alussa en loppua....Joten vastaan et paituli,jossa lukee persukkeen kohdalla et senttikin lähemmäksi niin läsähtää...
- amaryllie
nenä...koskahan oppisin tekemään kysymykseni niin ,että paitulikansalaistenkin olisi helppo pysyä kärryillä...ja kohelenttipaitulikansalaisena voin sanoa että sekään ei ole helppoa...nimittäin kärryillä pysyminen....
älä huolestu...en itsekkään enään tiennyt mitä olin aluksi kysynyt ja lopussa en tiennyt enään mistä oikein oli kysymys....
paituli oli joka tapuksessa varmaankin oikea vastaus!!!!!! - kipparinoma
amaryllie kirjoitti:
nenä...koskahan oppisin tekemään kysymykseni niin ,että paitulikansalaistenkin olisi helppo pysyä kärryillä...ja kohelenttipaitulikansalaisena voin sanoa että sekään ei ole helppoa...nimittäin kärryillä pysyminen....
älä huolestu...en itsekkään enään tiennyt mitä olin aluksi kysynyt ja lopussa en tiennyt enään mistä oikein oli kysymys....
paituli oli joka tapuksessa varmaankin oikea vastaus!!!!!!Paituleihin voi aina luottaa!!!!! mitäs tuumaat...vakiovastaus kaikkeen paituli...Ja aina kun tekee mieli kiroilla...korvaat kaikki manaukset sanalla paituli...tai kun ilmaiset jotain tunnetta..korvaat nekin sanalla paituli...tai ...Elikkäs aina kun nykynuori sanoo sanan...sen vee alkuisen me sanotaa siinä kohtaa paituli...
Voihan paituli, kun on sairaan paitulin hyvä keksintö....voi paituli!!! - amaryllie
kipparinoma kirjoitti:
Paituleihin voi aina luottaa!!!!! mitäs tuumaat...vakiovastaus kaikkeen paituli...Ja aina kun tekee mieli kiroilla...korvaat kaikki manaukset sanalla paituli...tai kun ilmaiset jotain tunnetta..korvaat nekin sanalla paituli...tai ...Elikkäs aina kun nykynuori sanoo sanan...sen vee alkuisen me sanotaa siinä kohtaa paituli...
Voihan paituli, kun on sairaan paitulin hyvä keksintö....voi paituli!!!sinähän sen taas kekkasit...tuo oli ihan paitulimaisen hyvä idea....
kokeilen...nyt tulee rumaa tekstiä...huh
pitkä paituli kun mua paitulittaa , ei vois paitulimmin mennä paituliin tää homma, toi naapuri on paitulipää, voihan paitulin paituli...
joo, toimii, nyt se alkaa uusi sanallinenvaltakausi...kaikki rumat sanat on korvattu.....
sitähän voi soveltaa myös hempeisiin sanoihin....
lapseni, olet niin maailman paitulimaisin, poskesi on paitulin pehmeä....jne - kipparinoma
amaryllie kirjoitti:
sinähän sen taas kekkasit...tuo oli ihan paitulimaisen hyvä idea....
kokeilen...nyt tulee rumaa tekstiä...huh
pitkä paituli kun mua paitulittaa , ei vois paitulimmin mennä paituliin tää homma, toi naapuri on paitulipää, voihan paitulin paituli...
joo, toimii, nyt se alkaa uusi sanallinenvaltakausi...kaikki rumat sanat on korvattu.....
sitähän voi soveltaa myös hempeisiin sanoihin....
lapseni, olet niin maailman paitulimaisin, poskesi on paitulin pehmeä....jneKautta pikkumyypaitulaitteni(nuuskamuikkuspaitulit olis parempia) tästä alkaa usi uljas paituliaikakausi...Mihin vielä paitulit meitä viekään!!!! Odotan paitulimaisen innokkaasti tulevaa!!
- amaryllie
kipparinoma kirjoitti:
Kautta pikkumyypaitulaitteni(nuuskamuikkuspaitulit olis parempia) tästä alkaa usi uljas paituliaikakausi...Mihin vielä paitulit meitä viekään!!!! Odotan paitulimaisen innokkaasti tulevaa!!
sellainen juttu, katsos kun paitulit tuntuvat määräävän suurimman osan ajatuksistamme ja toiminnoistamme niin tässä alkaa olla tilanne se ,että pitää olla hiukan varuillaan paituleiden johdatuksessa....kaikki paitulit ei ole kilttejä...on olemassa harhaanjohtavia paituleita ja niissä yleensä on kuvana jokin peloittava...niin kauan kun paituleidemme kuvat on ,muumihahmoja,disney-hahmoja,kissoja tms...lempeitä kuvasia niin voimme antaa paitulin viedä.......paituli vieköön!!!!
- kipparinoma
amaryllie kirjoitti:
sellainen juttu, katsos kun paitulit tuntuvat määräävän suurimman osan ajatuksistamme ja toiminnoistamme niin tässä alkaa olla tilanne se ,että pitää olla hiukan varuillaan paituleiden johdatuksessa....kaikki paitulit ei ole kilttejä...on olemassa harhaanjohtavia paituleita ja niissä yleensä on kuvana jokin peloittava...niin kauan kun paituleidemme kuvat on ,muumihahmoja,disney-hahmoja,kissoja tms...lempeitä kuvasia niin voimme antaa paitulin viedä.......paituli vieköön!!!!
sellainen petollinen paituli, joka paljasti kaiken...siis ihan kaiken naapurin miehelle...Kerroin siitä paitulista sinulle vuosi sitten...Hankkiuduin siitä paitulista pikimmiten eroon...niinkuin ongelmapaitulista kuuluukin...kaikkien säädösten ja lakien mukaan...Parempi paituli pivossa kuin kymmenen oksalla...
- amaryllie
kipparinoma kirjoitti:
sellainen petollinen paituli, joka paljasti kaiken...siis ihan kaiken naapurin miehelle...Kerroin siitä paitulista sinulle vuosi sitten...Hankkiuduin siitä paitulista pikimmiten eroon...niinkuin ongelmapaitulista kuuluukin...kaikkien säädösten ja lakien mukaan...Parempi paituli pivossa kuin kymmenen oksalla...
sen tapauksen...se oli oikein pahatapaus....se paituli!!! onneksi hankkiuduit siitä eroon....
minulla oli kerran kanssa se.. ovenkahvaan tarrautuva paituli joka hankkitui itse itsestään eroon kun repesi useamman ovenkahvaan tarrautumisen jälkeen....
pitää olla tarkkana.......
nyt minun on pakko mennä sinne trimmaukseen jonka joudun suorittamaan itse....
- Anonyymi
Tässä aloituksessa kauan sitten on menty jo lähtötelineissä metsään. Kyse on jonkin katoamisesta/haihtumisesta pierusahara-nimiseen paikkaan. Rinnastus "kuin" (tässä: pieru Saharaan) vie hakoteille kun tämä yhdyssana on erkaantunut virheellisesti. Sama virhe olisi väittää hintoja kalliiksi kuin Luxem Burgissa. Luxem ei kai tarkoita mitään ja pieru jotenkin suomalaista kiinnostaa Luxemburgia enemmän.
- Anonyymi
Pierusahara kijotetaan isolla Peellä, kuin pikkupieru tai IsoPaska.
- Anonyymi
Jäi sanomatta että maapallo on liki suljettu systeemi eli ei täältä pieru mihinkään katoa. Eikä vesi vaikka vedetön pisuaari väittää sillä ratkaisevan Saharan kuivuuden.
- Anonyymi
Kaikista tulee vanhoja pieruja, jotka ovat suljetussa järjestelmässä. Anatomian mukaan ihmisen piereskeltävä, ettei muutu omaksi paskakseen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192695Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701111Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2141098- 401015
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38941- 5928
- 36906
- 47904
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123873Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36827