... kohtaan ?
PYSTYTKÖ OLEMAAN ARMOLLINEN
7
205
Vastaukset
- rakastan,
itseäni, koska se on Jumalan tahto minuun nähden ja siksipä armahdan itseni mielelläni ja ilolla, koska Pyhä Henki on minut siihen opastanut ja siksi olen alati vapaa.
- minä vaan
armahtaa itseään.Syyllistän nimittäin erittäin helposti itseäni.
Nyt olen kylläkin pyrkimässä siitä eroon Herran avulla.- esimerkiksi ...
syyllistät itsesi ?
Olen itse monesti ajatellut, että ihmiset, jotka ovat armottomia itseään kohtaan, ovat hyvin armottomia myös toisiaan kohtaan. - antaa
esimerkiksi ... kirjoitti:
syyllistät itsesi ?
Olen itse monesti ajatellut, että ihmiset, jotka ovat armottomia itseään kohtaan, ovat hyvin armottomia myös toisiaan kohtaan.mitä ei ole saanut. Itsellä tätä taipumusta. Vanhemman veljen syndrooma - Isän luona, mutta rakastaako? Mutta Pyhä henki hoitaa sen mitä paljastaa.
- rakastaako oma isäsi ...
antaa kirjoitti:
mitä ei ole saanut. Itsellä tätä taipumusta. Vanhemman veljen syndrooma - Isän luona, mutta rakastaako? Mutta Pyhä henki hoitaa sen mitä paljastaa.
vai Taivaan Isä sinua ?
- sitä kohtaan
jota kohtaan Jumala on armollinen?
Ennen olin armoton,enää en niin paljon.- itselleni armollinen, mutta
kysyinkin sitä teiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944