Tuleekohan uuteen s-markettiin, sparin tilalle,samanlainen kassatoiminta kun vanhassakin on.Ensin pitää saada 10-15 ihmistä jonoon seisomaan ennenkuin avataan toinen kassa.En tiedä miksi hyllyjä laittava henkilökunta reagoi niin hitaasti,että hermot palaa melkein joka käynnillä.Jos näin käy joudun vaihtamaan entisen spar-kaupan k-kauppaan,missä taas tavarat ovat 5-10 prosenttia kalliimpia kuin muissa.No,onhan sitten Keravan ja Järvenpään kaupat vielä yhtenä vaihtoehtona.
Uusi S-market
4
683
Vastaukset
- ....
Mihin sulla on niin kiire?
- ddr2
Minulla on harrastuksia ja muitakin velvollisuuksia,eikä aikaani kannata tuhlata kaupan jonoissa seisoskeluun.Tuo 10 ylimääräistä minuuttia kassajonossa on täysin turhaa aikaa, jonka voisin käyttää hyödylliseen toimintaan.Jos kaupassa käy päivässä esim. 5000 asiakasta, tekee se yhteensä n. 35 vuorokautta seisoskelua kassajonossa.Tuon ajan voisi vaikka käyttää roskien keräämiseen tienvarsilta,olisi Suomi siistinä.
- hapa
ddr2 kirjoitti:
Minulla on harrastuksia ja muitakin velvollisuuksia,eikä aikaani kannata tuhlata kaupan jonoissa seisoskeluun.Tuo 10 ylimääräistä minuuttia kassajonossa on täysin turhaa aikaa, jonka voisin käyttää hyödylliseen toimintaan.Jos kaupassa käy päivässä esim. 5000 asiakasta, tekee se yhteensä n. 35 vuorokautta seisoskelua kassajonossa.Tuon ajan voisi vaikka käyttää roskien keräämiseen tienvarsilta,olisi Suomi siistinä.
nykyisessä s-marketissa on siksi jono, koska se on kauppa, jossa ihmiset haluavat asioida. Hinnat ok. ja valikoimat hyvät. Uusi entinen eurospar tuo kaiken tuon, mutta isommissa tiloissa. K-Supermarket on aivan älyttömän paljon kalliimpi ja huonompaa/vanhempaa tavaraa. Mielelläni kävisin siellä, mutta herätys kauppias ja herätys kesko. Tämäkö on keskon kauppojen tulevaisuus?
- myös kyllästynyt
olen myös kyllästynyt ko. kauopan tiskeihin. Ensinnäkin rakennettu niin ahtaiksi ettei meinaa ostoskärryillä päästä läpi ja aina saa jonottaa, meni sitten mihin aikaan tahansa!
Saisivat parantaa palvelua ja roimasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750