22.05 saa matkailuautolla ajaa 100km/h ja minun auto saa kilvet silloin. Kaikki on muuten OK, mutta vain se 100km/h tarra auton taakse puuttuu :-( Eli mistä saa niitä 100.n lätkiä? Olen kysellyt vaikka mistä, mutta ei vaan tunnu löytyvän.
100km/h
6
1098
Vastaukset
- Kynä
ja osta kartonkia sekä mustaa ja keltaista väriä. Jos käsi harittaa, niin harppi voi myös olla tarpeen ja kait sinulla on kotona sakset ja liimaa?
Kun noinkin helppo asia on epäselvä,niin mitenkähän pystyt sitä "matkailuautoasi" ajamaan edes 80 km/h:ssa?- vastauksia
täällä jaellaan !!!!!!!!!!!!!!!!
Kyllä porukka on sitten omasta mielestään niin pirun nokkelaa ja hauskaa näillä palstoilla !
Mikä ihme siinä maksaa, että ihan selvästi vilpittömään kysymykseen täällä saa pääosin just sinun kaltaisten älypääpiöiden vastauksia ? - fiksu
vastauksia kirjoitti:
täällä jaellaan !!!!!!!!!!!!!!!!
Kyllä porukka on sitten omasta mielestään niin pirun nokkelaa ja hauskaa näillä palstoilla !
Mikä ihme siinä maksaa, että ihan selvästi vilpittömään kysymykseen täällä saa pääosin just sinun kaltaisten älypääpiöiden vastauksia ?minulle mikä on älypääpiö?
- Saa ajaa
Sen verran haluan tarkentaa asiaa,että ei kaikilla asuntoautoilla saa ajaa 100km/h.
- juippi
http://www.titarvike.fi/index.php
(Karavaanarit sivulta bongattu tieto).
Kannattaa kysyä jos he lähettäis postissa vaikka postiennakolla jos asuu kauempana eikä ole mahdollisuus hakea itse. - karavanisti.
Samalla kun katsastat autosi airbagin, abs:sät, turvavyöt kaikille rekisteriin merkityille matkustajille sekä merkkautat satasen ajo-oikeuden ajoneuvorekisteriin niin katsastusmies luovuttaa sinulle sen tarran. Tiesithän myös ettei autosi kokonaispaino saa ylittää 3500 kg.
Pelkällä tarran liimaamisella ei ajo-oikeutta 100 km/h heru!
Onko autossasi nuo em. varusteet? Jos ei ole, jatkappa kahdeksaakymppiä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080