bändivinkkejä

minä aivan livenä (melkein)

tahtoisin bändivinkkejä hyvistä bändeistä. kuuntelen musiikkia kuten pantera, metallica ,iron maiden, black sabbath, megadeth... jotakin näiden tapaista, siis ei mitään dimmu borgiria ta children of bodomia.

14

1117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jusu

Kotimaisista vanha diablo, sepultura, oma suosikki Antrax, dream theather, ja muita hyviäkin löytyy. En itse diggaa uusista metalbändeistä koska ne eivät keskity mielestäni tekemään hyvää musiikkia vaan olemaan niin öörrr örr ja orhh orhh;)

• Jusu

testaa paradise lostin Icon levyä

• kalvotaiteilija
        Jusu kirjoitti:

Motörhead

• minä taas

oikeassa olet! uudet bändit on pelkkää karjuntaa! vanhemmat bändit ovat hyviä.
        p.s. kuuntelen myös dream theateria

• minä
        Jusu kirjoitti:

paradise lost on tosi hyvä!

• Vincent Furnier
        kalvotaiteilija kirjoitti:

Motörhead

testaa Alice Cooperin Brutal Planet tai Dragontown levyä. Parhaassa tapauksessa molempia

• kaetsu

Hehe. Se on jännä, että moni tietää ainoastaan Sepulturan nykytuotannon. Morbid Visions ja Devastation on aika erillaista kamaa. Saatanallista Death/old school BM/Thrashia. Jälkeenpäin tulevat olivat kevyempää rässiä. Ja nykyäänhän se on, ihme paskaa, heimo kilkuttelua. IMO.

• muistuttaa

...Black Sabbathia niiltä ajoilta, kun laulajana oli Tony Martin - ja on hyvä yhtye.

• Tapauksessa katso minun profiili. Siellä on muutamia hyviä.

• Accept-miäs

Niin muuten olikin hyvä lista. Eipä juuri ole lisättävää. :)

• Sulevi

DIO

• ...!

Sitä ei saa unohtaa. Oululaista osaamista.

• KINKILÄ

Jos kuuntelet Dream theatheria ja pidät Paradise Lostista niin tsekkaa Queensryche ja My dying Bride,saatat huomata pitäväsi jommastakummasta!!Ryche vaatii vähän enemmän kuuntelua.

• loistavaa

...levyä Ruotsista:

BLOODBOUD: Nosferatu
      CRYONIC TEMPLE: In Thy Power

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      62
      3862
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3020
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      2951
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      372
      2021
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1151
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1146
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      969
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      941
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      109
      940
    Aihe