aloitin just neljännen laatan.. söin aluksi laatan, sit tauko, sit 1 1/2 laattaa, tauko ja 1 1/2 laattaa. nyt ajattelin ottaa 2 laattaa putkeen kokonaan. onko ok? entä jos pitää vain 4-6päivää taukoa laattojen välillä? pidentäähän ei saa, mut entä lyhentää? lisäksi mulla on vieläki pahoinvointia aamuisin (otan illalla pillerin), päätä särkee välillä ja pari kertaa kuussa tulee kauheita itkupuuskia. eikö ne pitäis olla eka viikkojen aikana eikä enää 4kk jälkeen? :/
pillereiden kaikki haitat?
minäpä se vain ..:P
1236
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Pillereistä voi tulla kaikkea kivaa paljonkin aloittamisen jälkeen, pikkuhiljaa. Vaihda merkkiä tai dumppaa hormonit kokonaan. Sivuvaikutuksia on pitkä liuta, masennuksesta ja itkukohtauksista päänsärkyyn, limakalvojen ohenemiseen ja veritulppariskiin...