Lopettakaa jo turha jauhaminen kyseisestä VALTIOSTA!
Se ei siitä miksikään muutu vaikka kuinka pulisette.
Isrealin VALTIO on ja tulee olemaan. En ota kantaa sen oikeutukseen, mutta näin on marjat.
Samat samat juutalaisiin, he ovat olleet ja tulevat olemaan, eikä siihen auta se olenko minä, sinä ja Kekkosen haamu sitä vastaan.
Minulla ei henk.koht. ole mitään juutalaisia vastaan, päinvastoin. He, turkkilaiset ovat kilpenämme islamilaisia vastaan.
Onko minulla jotain islamilaisia vastaan? Todellakin ON! mutta se ei kuulu nyt tähän.
Ja teille Isrealin vastustajille ihan vaan tiedoksi: jos ei Israelia olisi niin mikään ei muslimeita pidättelisi. Luuletteko te nulkit, että he pysähtyisivät siihen? Lukekaa historiaa, katsokaa minne ne viimeksi pääsivät. Tai älkää lukeko, selaatte vaan iltapäivälehtiä kuten suuri ja voittamaton älykääpiö.
Mutta viekää nyt PERKELE TÄÄ juutalaisuus/israel lässytys muualle tältä palstalta jollei se jotenkin kuulu aiheiseen.
Tämä oli toki vain minun mielipiteeni.
Paskat Israelista
6
426
Vastaukset
- Lötvönen
oon
- täysin samaa mieltä
TÄYSIN samaa mieltä!
- Hessuhopo.
On noloa kehua itseäään!!! Hyyyyiii!
- lillukka
"tämä oli toki vain minun mielipiteeni."
totta, painottaisin myös tätä kohtaa. kukaan ei ole mielestäni antanutkaan sinulle ylintä päätösvaltaa täällä. suomi24 on edelleen mielipiteille avoin keskustelupalsta. sinä et täällä määräile kuka on oikeutettu kirjoittamaan ja mitä.
israelin vastaiset mielipiteet ovat aina VÄÄRIÄ mielipiteitä, olen huomannut . on ilmeisesti osunut näkökulmat ja huomiot isrelista suoraan kipupisteisiin ja asia halutaan "pois pöydältä"
israel jakaa ja tulee jakamaan mielipiteitä, koita vain elää sen kanssa. kukaan tässä maailmassa ei ole 100% syytön, ei israelkaan.- Joni
Arabien vastaiset mielipiteet on aina vääriä, ootko sen huomannu`?
- lillukka
Joni kirjoitti:
Arabien vastaiset mielipiteet on aina vääriä, ootko sen huomannu`?
sitäkin esiintyy, pääsia että mielipiteitä saadaan puolin ja toisin.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770