Nasse (lukee alajuoksulla Suomen Kuivalehteä): "Ei edes yhtään Lindan kuvaa".
Niemenmäen metrijeesus (ryntää paikalle kovassa etunojassa): "Taivaallisen isin pikku syntinen nassukka! Oletkos pesty tiikerin verellä, häh mitäh? Syyllisyys jäytää sisintäsi! Kirkko ja Kortonki on sinun lehtesi! Sillä katso (RÖYH!), Herra antaa rahalla" (ottaa paksun siivun geetä) "muttei pysty ottamaan takaisin. Ah, eikö tämä ole onnea?"
Nasse: "Miksi joen vesi on keltaista ja haisee? Sinähän justiin tulit kuuppa himmeänä yläjuoksulta peltihousut kolisten."
Metrijeesus: "Iho umpeen! Minä otan lääkkeeksi ja ehtoolliseksi. Glug glug."
Nasse: "Onneksi olet Terässika. Varo kundi kuitenkin: me melkein luultiin sua ihmiseksi."
Metrijeesus: "RÖYH! Homoista ja naisista ja melkein kaikista muista olisi päästävä eroon. Syntisiä kaikki tyynni."
Nasse: "Sinua odotetaan Mäntybaarissa. Ikävä että sinulla on niin kiire."
Metrijeesus: "Taxi! Nassukka stikkaa taxirahaa! Herran tähden nyt jessus kumminkin yhden kerran jälleen ainiaan, minähän tarvitsen kaksi taxia. Minä menen ekassa, toisessa tulevat minun kengät. RÖYH!"
Nasse : "Menehän omillasi. Käske mummojen panna ryppyinen kvitto pöytään."
Mäntybaari horisontissa
Kelppu
2
238
Vastaukset
- ja mattamusta peräaukko
nasse ja metrijeesus on samaa paska läjää Reiskan peräsuolesta josta tulevat ei uskontoa ja mirkakin
Mäntybaaria ja Niemenmäkeä sivuavassa Mätäojassa, vastaantulevia saarnamiehiä avustaen, opastaen ja heille apua hankkien, voin vahvistaa edellisen kertomuksen autenttisuuden.
Paitsi yhtä seikkaa lukuunottamatta, jutut Lindasta ovat raakaa ja mautonta liioittelua, Kelppu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1165040Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293623No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241474- 141272
- 181198
- 271178
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221107