En tiedä, mutta kysyn. Miten meni ja joko on finalistit selvillä?
Spoilausketju
4
288
Vastaukset
- nasus3000
kato sivu www.americanidol.com illalla selviää voittaja
- valitettavasti
finalistit ratkeaa tana iltana klo 21 ET (4:00 Suomen aikaa)alkavassa ohjelmassa.
En osaa sanoa miten kay. Elliott oli vahan tylsa, Taylor oli hyva kaikissa 3:ssa laulussa ja Katherinella oli 2 ok laulua ja yksi aivan mahtava.
Katherine lauloi Over the Rainbow, ja mulla valu kyyneleet se oli niin kaunis esitys!
Katso tulos aamulla idolonfox.comista- mitään
Ei ollut noilla sivuilla vielä mitään, ratkeaako se tänään vai eilen?
- Elliot joutui pois
mitään kirjoitti:
Ei ollut noilla sivuilla vielä mitään, ratkeaako se tänään vai eilen?
Sivuilta selviää että Elliothan se tippui, harmin paikka, symppis, mutta vielä parempi olis ollut Chris, ääntä ja näköä piisaa!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828