Onko kellään kokemuksia bakerin kystan hoidosta? Vai voiko sitä hoitaa? Itselläni kysta liittyy nivelrikkoon, joka on koko lailla vielä ainakin kivutonta, mutta polven takaosassa oleva kysta vaivaa usein niin ettei uskalla/pysty suoristamaan polvea kun tuntuu, että jotain repeää. Siis pitäisikö jalka olla levossa vai mikä olisi hyväksi?
bakerin kysta
3
2685
Vastaukset
- tehty 2 kertaa
Minulle tehty polven tähystysleikkaus 2 kertaa Bakerin kystan vuoksi. Ensimmäinen tehtiin noin 15 vuotta sitten ja toinen noin 10 vuotta sitten. Nyt on polvi ollut kunnossa, mutta en voi koskaan juosta sillä pidempään. Entinen lenkkeily harrastus jäi.
Minä sain koko asian selville, kun menin yksityiselle erikoislääkärille ja Mehiläisen sairaalaan Helsingissä varjoainekuvauksiin. Julkisella puolella vaivaani ei tullut mitään selvyyttä.- kipupolvi
Siis leikattiinko sinulta tähystyksessä vain se kysta vai tehtiinkö polvinivelellekin jotain? Minä olin tähystysleikkauksessa nivelrikon ja rikkoutuneen kierukan vuoksi, mutta todetulle bakerin kystalle ei tehty mitään. Nyt se kysta vaivaa ja tietysti se nivelrikko pahentaa sitä.
- Anonyymi
Erittäin kivulias kysta ja parhaita hoitomuotoja on pyöräile hiekassa kävely lumikengillä pehmeässä lumessa lumi ei saa olla syvää eikä myöskään märkää lunta. Samaa mieltä oli ortopedi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458470Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462378Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272210- 361822
- 951748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811717Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai201138Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531015