kun, Mustanaamion rukoileminen toimii aivan yhtä hyvin.
Miksi turvaudutte jumalaan?
10
228
Vastaukset
- toimi...
Minulla on henkilökohtaista kokemusta siitä että hädässä Jeesusta rukoillessa Hän auttaa.
- Irmeli ..
Sinusta huomaa ettet ole kokeillut rukoilla Mustanaamiota edes. Tee nyt parannus ja rukoile Mustanaamiota.
Usko Mustanaamioon niin rukouksetkin toimii oikeasti.
- en usko että pilkkaat
Jumalaa.
- Irmeli ...
Mustanaamio on ainoa joka voi pelastaa läheisesi.
Aito usko Mustanaamioon on sinunkin pelastuksesi.
- reksiteröimätön
Kuinka syvällä olet Mustanaamiossa? Onko sinulla hyvä sormus? Entä tynnetko kerholaisten salaisen koodin?
- .....
mitä mustanaamio on tehnyt sulle?
Irmeli täällä taas pilkkaamassa. Mitähän ja kukahan paha uskova on sinulle tehnyt :(
Koita päästä katkeruuden ja vihan yli, ei meidän takia, vaan sinun itsesi takia. Turha elää katkeruudessa ja pilata siten oma elämä.
Vilpittömästi toivotan sinulle hyvää jatkoa.- Irmeli ..
Miksi pilkkaat uskoani?
Irmeli .. kirjoitti:
Miksi pilkkaat uskoani?
Viestistäni ei voi löytää yhtäkään uskoasi pilkkaavaa kommenttia. Saat uskoa Mustanaamioon ainakin minun puolestani, mutta oikeuttaako se SINUA pilkkaamaan minun uskoani?
- silloin,kun irmeli
Irmeli .. kirjoitti:
Miksi pilkkaat uskoani?
sinä olet tosi hädissäsi,jookos,me rukoilemme Jumalaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770